Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän opiskelija-avovaimoja

Vierailija
21.06.2013 |

Olen eläessäni pitänyt "avovaimoina" kolmea opiskelijatyttöstä, iältään 19-23 vuotta. Ne on kaikki ollut kanssani koska saa opiskelun ajaksi siedettävän elintason eikä tarvitse nostaa opintolainaa. Jokainen on pitänyt minua sponsorinaan ja yksi on puhunut siitä avoimesti kavereiden kesken, ja ilmeisesti kukaan niistä ei ole aavistanut että minä olen kokoajan tiennyt mikä on homman nimi.

Käytännössä kyse on naisten puolesta ollut kaunistellusta prostituutiosta. Minä taas en valita sillä olen aina saanut nuorehkoa naista paljaana, vailla pelkoa vahinkolapsesta. Samalla olen tehnyt selväksi etten elätä ketään huvikseni vaan opintojen on edistyttävä ja arvosanojen on oltava siedettävät.

Muutaman vuoden päästä viimeistään lähden sitten säätämään ja keksimään tekaistuja ongelmia niin että saa "avoliiton" purettua. Yleensä nainen ei aavistakaan mitä tapahtui.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kieltämättä oudolta. Mitä nuo naiset opiskelivat? Hankala uskoa, että yliopistotytöt suostuisivat tuollaiseen.

Vierailija
2/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli tuleva terkkari, yksi tradenomi ja kolmas kääntäjä/tulkki. Kaikki luuli olevansa fiksuja mutta todellisuudessa ei ollut aivan laatikon terävimpiä kyniä. Seuraava on nyt hakusessa kiikarissa ja ehdokkaat on toinen hoitsuopiskelija ja ympäristötekniikan opiskelija, molemmat amk:ssa. Sama pätee niihin, että tuskin kannattaa Mensan jäsenkutsua odottaa vaikka molemmat kuvitteleekin toista.

Eli aika oikeassa olit siinä että yliopisto- kun ammattikoulunaisia on vaikeampi houkutella tällaiseen järjestelyyn. Tämä siitä huolimatta että ammattikoululaisille maksetaan vähemän opintotukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Win-win tilanne puolin ja toisin.

Vierailija
4/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan reilulta, kummatkin hyötyvät toisesta tavallaan  ja jos se kummallekin sopii niin mikäs siinä - minulle ei sopisi. Jos toi kelpaa ihmissuhteeks -tosin maailma on epäreilu eikä kaikilla ole samoja mahdollisuuksia elämässä, taloudellisesti tai sosiaalisesti. Luulisi, että tuollainen vaikuttaa aika latistavasti ihmisen henkiseen kehitykseen ja minäkuvaan. 

Vierailija
5/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vailla pelkoa vahinkolapsista? Yksi tuttu teki noin ja oli todella hädissään siinä vaiheessa, kun pillereistä huolimatta tulikin vauva :-). Mikäpä siinä sitten, mies sai elättää avovaimon ja lapsen, vaimo kun tajusi, että avoanopin avulla hän sai miehen maksajaksi. Piti vain uhkailla avoanopille, että jättää miehen eikä mummi sitten enää näe lapsenlasta.

Vierailija
6/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvittaa kuitenkin että sinun on pakko yrittää nostaa itseäsi edes hiukan tyttösten yläpuolelle mollaamalla heidän älykkyyttään. Että "hei, tän jutun kaikki langat on meitsin käsis"

Vierailija
7/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsin pois ne jotka sanoo että pitää lapsen jos tulee vahinkoraskaus. Opiskelijat harvemmin haluaa lapsia joten aika harvinaista on että ne epäröi.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:45"]

Miten niin vailla pelkoa vahinkolapsista? Yksi tuttu teki noin ja oli todella hädissään siinä vaiheessa, kun pillereistä huolimatta tulikin vauva :-). Mikäpä siinä sitten, mies sai elättää avovaimon ja lapsen, vaimo kun tajusi, että avoanopin avulla hän sai miehen maksajaksi. Piti vain uhkailla avoanopille, että jättää miehen eikä mummi sitten enää näe lapsenlasta.

[/quote]

Vierailija
8/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät naiset huomaa mistä on kyse eikä ne (helposti) suostu tällaiseen. Vähemmän-älykkäät luulee voivansa naruttaa miestä. Ei tässä ole kyse muusta kun että nuo vähemmän-älykkäät on helpompaa saalista tällaiseen.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:48"]

Vähän huvittaa kuitenkin että sinun on pakko yrittää nostaa itseäsi edes hiukan tyttösten yläpuolelle mollaamalla heidän älykkyyttään. Että "hei, tän jutun kaikki langat on meitsin käsis"

[/quote]

Vierailija
9/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tosi ylpeä itsestäsi, kuulostat niin ihastuttavalta ja korkeatasoiselta ihmiseltä. No, vakka kantensa valitsee. 

Vierailija
10/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tosi ylpeä itsestäsi, kuulostat niin ihastuttavalta ja korkeatasoiselta ihmiseltä. No, vakka kantensa valitsee. 

Vierailija
11/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla he ovat sua kusettaneet :) Etpä itsekään ole mikään penaalin terävin, kun olet suostunut tuollaiseksi maksumieheksi. Mikset vain seurustellut heidän kanssaan? Tällöin olisit saanut samat edut ilman toisen elättämistä. Vai halusitko itsekin elää huokeampaa elämää, eivätkö omatkaa rahasi riittäneet?

Muuten, mitä ihmeen väliä arvosanoilla ja opintojen edistymisellä on, jos halusit vain pillua? Luulenpa että olet jälkikäteen keksinyt nämä motiivisi (ja ehkä itsekin alkanut uskoa niihin), kun olet havainnut että sinua käytetään vain maksumiehenä.

Vierailija
12/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:49"]

Karsin pois ne jotka sanoo että pitää lapsen jos tulee vahinkoraskaus. Opiskelijat harvemmin haluaa lapsia joten aika harvinaista on että ne epäröi.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:45"]

[/quote]

[/quote]

heh, sitten kun on pulla uunissa niin päätös on yksin naisen. ei välttämättä abortoikaan... :) ja hyvä niin.

Vierailija
13/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin sentään. Olen alusta asti tiennyt mitä ne ajaa takaa ja harvoin kustantanut muuta kun välttämättömän elämisen. Mistään autoista, ulkomaanmatkoista (ruotsinristeilyjä ei lasketa) ja merkkivaatteista on ihan turha tulla minun kanssa juttelemaan.

Opintomenestystä edellytän vain uskottavuuden takia. Sanon niille etten elätä joutilaita.

Ja se olen minä joka ratkaisee kauanko homma jatkuu ja millä ehdoilla.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:56"]

Ihan yhtä lailla he ovat sua kusettaneet :) Etpä itsekään ole mikään penaalin terävin, kun olet suostunut tuollaiseksi maksumieheksi. Mikset vain seurustellut heidän kanssaan? Tällöin olisit saanut samat edut ilman toisen elättämistä. Vai halusitko itsekin elää huokeampaa elämää, eivätkö omatkaa rahasi riittäneet?

Muuten, mitä ihmeen väliä arvosanoilla ja opintojen edistymisellä on, jos halusit vain pillua? Luulenpa että olet jälkikäteen keksinyt nämä motiivisi (ja ehkä itsekin alkanut uskoa niihin), kun olet havainnut että sinua käytetään vain maksumiehenä.

[/quote]

Vierailija
14/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:38"]

Yksi oli tuleva terkkari, yksi tradenomi ja kolmas kääntäjä/tulkki. Kaikki luuli olevansa fiksuja mutta todellisuudessa ei ollut aivan laatikon terävimpiä kyniä. Seuraava on nyt hakusessa kiikarissa ja ehdokkaat on toinen hoitsuopiskelija ja ympäristötekniikan opiskelija, molemmat amk:ssa. Sama pätee niihin, että tuskin kannattaa Mensan jäsenkutsua odottaa vaikka molemmat kuvitteleekin toista.

Eli aika oikeassa olit siinä että yliopisto- kun ammattikoulunaisia on vaikeampi houkutella tällaiseen järjestelyyn. Tämä siitä huolimatta että ammattikoululaisille maksetaan vähemän opintotukea.

[/quote]

Sairaanhoitajat eivät opiskele ammattikoulussa vaan lähihoitajat. Sairaanhoitajat opiskelevat ammattikorkeakoulussa. Olet typerys. Ja kuka muutenkaan suostuu heti muuttamaan avoliittoon?

Vierailija
15/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ap näin karkeasti laskien hukannut 15 vuotta ihmissuhteisiin, joista et ole olettanutkaan saavasi muuta kuin pildeä. Sinuna kysyisin, että etkö oikeasti usko saavasi naiselta arvostusta ja rakkautta ilman tällaista epätasa-arvoista asetelmaa?

Vierailija
16/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se paljaalla vetely? Jos vaimokkeesi ovat olleet vain rahan perässä niin ovathan he voineet käydä hakemassa hellyyttä muualtakin. Eikö koskaan ole pelottanut, että saat esimerkiksi herpeksen loppuelämän riesaksi? 

Vierailija
17/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitte heräät ja otat kyrvän pois kissan perseestä. Ja huomaat että kaikki olikin vain unta.

Vierailija
18/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se paljaalla vetely? Jos vaimokkeesi ovat olleet vain rahan perässä niin ovathan he voineet käydä hakemassa hellyyttä muualtakin. Eikö koskaan ole pelottanut, että saat esimerkiksi herpeksen loppuelämän riesaksi? 

Vierailija
19/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vaimoke muutti luokseni vuoden 2007 joululoman aikana ja "erosi" (annoin monoa kun toi kotiini harjoittelupaikalta varastettuja lääkkeitä) jo helmikuussa 2009. Nää jutut on kestänyt suurinpiirtein näin kauan. Ei mitään 15 vuotta sentään.

Niin mutta toisaalta, paremman elintason ne saisi jos alkaisi rehellisesti ihan "alan" ammattilaisiksi. Minun käsityksen mukaan tällä tavalla ne saa edes jotenkin uskoteltua itselleen ettei ole... h----ria. Tavallaan ymmärrettävää, sillä näin evoluutio meille järjesti aikanaan että ne urokset jotka pystyi parhaiten elättämään naisen myös sai helpoiten naiset.

Vierailija
20/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meilläkin miehen kanssa kiva bi-opiskelijapoika "alivuokralaisena". Olimme kaikki järjestelystä hyvin tyydytettyjä. Itku tuli kaikilta kun hän valmistui ja muutti maailmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän