Pidän opiskelija-avovaimoja
Olen eläessäni pitänyt "avovaimoina" kolmea opiskelijatyttöstä, iältään 19-23 vuotta. Ne on kaikki ollut kanssani koska saa opiskelun ajaksi siedettävän elintason eikä tarvitse nostaa opintolainaa. Jokainen on pitänyt minua sponsorinaan ja yksi on puhunut siitä avoimesti kavereiden kesken, ja ilmeisesti kukaan niistä ei ole aavistanut että minä olen kokoajan tiennyt mikä on homman nimi.
Käytännössä kyse on naisten puolesta ollut kaunistellusta prostituutiosta. Minä taas en valita sillä olen aina saanut nuorehkoa naista paljaana, vailla pelkoa vahinkolapsesta. Samalla olen tehnyt selväksi etten elätä ketään huvikseni vaan opintojen on edistyttävä ja arvosanojen on oltava siedettävät.
Muutaman vuoden päästä viimeistään lähden sitten säätämään ja keksimään tekaistuja ongelmia niin että saa "avoliiton" purettua. Yleensä nainen ei aavistakaan mitä tapahtui.
Kommentit (44)
Ihana mies <3 . On siis ihan samanveroista antaa naiselleen vanhentunut kännykän kopukka kuin antaa koiralle ruoantähteet :D :D -ja tämän miehen kanssa nuori nainen toisensa jälkeen meneen avoliittoon, mä en kestä :D . Onneksi mä itse opiskelin aikanaan yliopistotutkinnon ihan omalla kustannuksellani.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 19:23"]
Nyt tulee sitten nämä loppusolvaukset.
Kännykkä maksaa nykyään joitakin kymmeniä euroja kytkynä. En vain näe järkevää syytä heittää vanha, täysin toimiva kännykkä pois kun sen voi aivan yhtähyvin antaa naiselle. Vähän sama kun antaa perheen koiralle aikuisten jättämät ruokajämät.
Ketään en aio elättää, vaan mahdollistan naisilleni suht sujuvat olosuhteet opiskella.
-ap
[/quote]
Hahah, mahtava koiravertaus vielä pisteeksi pateettisen egotripin päälle. Ja nyt et sitten yhtäkkiä laisinkaan elätä näitä naisia, vaan itseasiassa elät ihan tavallisessa avosuhteessa..
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 19:23"]
Kännykkä maksaa nykyään joitakin kymmeniä euroja kytkynä. En vain näe järkevää syytä heittää vanha, täysin toimiva kännykkä pois kun sen voi aivan yhtähyvin antaa naiselle. Vähän sama kun antaa perheen koiralle aikuisten jättämät ruokajämät.
Ketään en aio elättää, vaan mahdollistan naisilleni suht sujuvat olosuhteet opiskella.
-ap
[/quote]
Mutta aloitusviestissä kirjoitat, että teet selväksi ettet elätä ketään huviksesi. Nyt väitätkin ettet elätäkään ketään. :) Tosin ymmärrän kyllä, että täytyy vedellä sanojaan takaisin, kun nyt olet joutunut naurunalaiseksi tyhmyytesi takia. :)
-ap