Uusi kollega istui paikalleni töissä eikä edes pahoitellut
Miten jotkut tulevat uuteen työpaikkaan kuin maailman omistajat???
Kommentit (15)
Myrkyllisimpiä ja hirveimpiä työpaikkoja on ne joissa on nimetyt paikat joita vakkarit vahtii haukan lailla.
Minä menin aikoinaan elämäni ensimmäiseen vakituiseen työpaikkaan ja istuin kahvihuoneessa ainoalle vapaalle tuolille. Hetken päästä selkäni takana oli jääkaapinkokoinen karju, joka nosti minut niskasta ylös.
Mistäs minä olisin tiennyt, kun kukaan muu ei sanonut. Tosin tultiin sitten sen voimanostajan kanssa oikein hyvin toimeen. Jälkeenpäin ajatellen se oli varmaan jonkinlainen sosiaalisuustesti.
Vierailija wrote:
Minä menin aikoinaan elämäni ensimmäiseen vakituiseen työpaikkaan ja istuin kahvihuoneessa ainoalle vapaalle tuolille. Hetken päästä selkäni takana oli jääkaapinkokoinen karju, joka nosti minut niskasta ylös.
Mistäs minä olisin tiennyt, kun kukaan muu ei sanonut. Tosin tultiin sitten sen voimanostajan kanssa oikein hyvin toimeen. Jälkeenpäin ajatellen se oli varmaan jonkinlainen sosiaalisuustesti.
Tuo on tosi yleistä.
Vierailija wrote:
Tai sitten ihan vaan pahoinpitely?
Vierailija wrote:
Myrkyllisimpiä ja hirveimpiä työpaikkoja on ne joissa on nimetyt paikat joita vakkarit vahtii haukan lailla.
Tämä!!!
Se halusi näyttää sulle heti kaapin paikan, ap.
Menin kerran yhteen räkälään ja istuin vapaaseen pöytään. Pian joku kantajermu tuli virne naamallaan sanomaan, että se on jonkun Pertsan vakipaikka... Petrsan kertoi olevan myös vankilalaitoksen vakioasiakkaita... No, vaihdoin paikkaa ja koko paikkaa sen jälkeen...
Kysykää AINA uudessa työpaikassa kohteliaasti, että missä saa istua. Antaa hyvän kuvan teistä työntekijänä.
Perehdyttäjän moka, jos on toisen henkilön työpisteelle vienyt. Vai ettei olisi kysymys avokonttorista ja vakiintuneesta paikasta...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tai sitten ihan vaan pahoinpitely?
Niin varmaan oli, mutta sellaista se oli raksalla 90-luvulla. Pomo istui samassa pöydässä ja jos olisin alkanut nillittämään, olisi työsuhde varmaan purettu saman tien. Joskus kannattaa olla pragmaattinen.
Noi on niitä harmittomia, ne pahimmat selkäänpuukottajat tajuu sitten vuosien kukuttua.
Ap on tiukkapipoinen jäärä, höllää nutturaasi.
Mistä te puhutte? Kyllä nyt jokaisessa työpäikassa on pomon tahdosta valittu se, joka uudelle kertoo, miten asiat ovat. Aloitus on provo!
Mistä hän voi tietää kenen paikka se on.