Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kollega istui paikalleni töissä eikä edes pahoitellut

Vierailija
14.10.2023 |

Miten jotkut tulevat uuteen työpaikkaan kuin maailman omistajat???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän voi tietää kenen paikka se on.

Vierailija
2/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä, kahvihuoneessako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllisimpiä ja hirveimpiä työpaikkoja on ne joissa on nimetyt paikat joita vakkarit vahtii haukan lailla.

Vierailija
4/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin aikoinaan elämäni ensimmäiseen vakituiseen työpaikkaan ja istuin kahvihuoneessa ainoalle vapaalle tuolille. Hetken päästä selkäni takana oli jääkaapinkokoinen karju, joka nosti minut niskasta ylös. 

Mistäs minä olisin tiennyt, kun kukaan muu ei sanonut. Tosin tultiin sitten sen voimanostajan kanssa oikein hyvin toimeen. Jälkeenpäin ajatellen se oli varmaan jonkinlainen sosiaalisuustesti.

Vierailija
5/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä menin aikoinaan elämäni ensimmäiseen vakituiseen työpaikkaan ja istuin kahvihuoneessa ainoalle vapaalle tuolille. Hetken päästä selkäni takana oli jääkaapinkokoinen karju, joka nosti minut niskasta ylös. 

Mistäs minä olisin tiennyt, kun kukaan muu ei sanonut. Tosin tultiin sitten sen voimanostajan kanssa oikein hyvin toimeen. Jälkeenpäin ajatellen se oli varmaan jonkinlainen sosiaalisuustesti.

Tuo on tosi yleistä.

Vierailija
6/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tai sitten ihan vaan pahoinpitely?

Vierailija
7/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Myrkyllisimpiä ja hirveimpiä työpaikkoja on ne joissa on nimetyt paikat joita vakkarit vahtii haukan lailla.

Tämä!!! 

Vierailija
8/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi näyttää sulle heti kaapin paikan, ap.

Vierailija
9/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran yhteen räkälään ja istuin vapaaseen pöytään. Pian joku kantajermu tuli virne naamallaan sanomaan, että se on jonkun Pertsan vakipaikka... Petrsan kertoi olevan myös vankilalaitoksen vakioasiakkaita... No, vaihdoin paikkaa ja koko paikkaa sen jälkeen...

Vierailija
10/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää AINA uudessa työpaikassa kohteliaasti, että missä saa istua. Antaa hyvän kuvan teistä työntekijänä.

Vierailija
11/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdyttäjän moka, jos on toisen henkilön työpisteelle vienyt. Vai ettei olisi kysymys avokonttorista ja vakiintuneesta paikasta...

Vierailija
12/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tai sitten ihan vaan pahoinpitely?

Niin varmaan oli, mutta sellaista se oli raksalla 90-luvulla. Pomo istui samassa pöydässä ja jos olisin alkanut nillittämään, olisi työsuhde varmaan purettu saman tien. Joskus kannattaa olla pragmaattinen.

Vierailija
13/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niitä harmittomia, ne pahimmat selkäänpuukottajat tajuu sitten vuosien kukuttua.

Vierailija
14/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tiukkapipoinen jäärä, höllää nutturaasi.

Vierailija
15/15 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte? Kyllä nyt jokaisessa työpäikassa on pomon tahdosta valittu se, joka uudelle kertoo, miten asiat ovat. Aloitus on provo! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan