Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren tytön suuri suru

Vierailija
17.06.2013 |

Olen 17-vuotias, avoliitossa elävä nuori nainen.  Eilen päättyi toivottu ja odotettu raskaus, raskausviikolla 8+2.  Heräsin rajuun vuotoon ja koviin kipuihin, lähdettiin suoraan lääkärille. Raskaus ultrattiin ja todettiin keskeytyneeksi, annettiin lääkkeet ja kotiin odottelemaan, pari kuukautta ja taas voi yrittää. Kukaan lääkäreistä ei pahoitellut tapahtunutta, ja eräs hoitajista jopa totesi että ikäni puolesta parempi näin. Raskaus oli suunniteltu, toivottu ja odotettu. emme miehen kanssa olleet vielä kenellekkään kertoneet joten nyt joudumme surun kantamaan itseksemme. Itkemme molemmat, yhdessä ja erikseen. Miten tästä voi selviytyä? Suru kuristaa ja tukahduttaa.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa eksyin vauva palstalle, ja aivan sairaan kylmää porukkaa täällä, paljon huonosti voivia ihmisiä näköjään löytyy. Voimia ap:lle!

Vierailija
82/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:23"]

31. En halua väitellä kanssasi. Mutta minulla ei ole lävistyksiä (korvakoruja, molemmissa korvissa 1 reikä lukuunottamatta) eikä tatuointeja. Asumme suhteellisen pienellä paikkakunnalla mieheni kanssa. Mieheni on pian valmis diplomi insinööri joka viimeiset 4 vuotta ollut vakituisessa työssä yhdessä suomen suurimmista firmoista ja minullakin vakituinen työpaikka. Asuntolaina on maksettu n. 2 vuodenpäästä, ja säästöjä on riittävästi yllättäviäkin tilanteita varten. Emme kumpikaan ole koskaan viihtyneet kaupungilla roikkumassa tai "rellestämässä". Olemme enemmän koti-ihmisiä joilla ollut pitkään rauhallinen elämäntyyli. käsittääkseni tilanteemme on ikääni lukuunottamatta yhtä hyvä tai jopa parempi kuin joillakin vanhemmilla ihmisillä. En tosiaan aikonut alkaa väitellä mutta kerroin vain mihin tilanteeseen olimme päättäneet lasta yrittää.

Ap

[/quote]

:-D eihän tämä voi pitää paikkaansa! En jaksa uskoa, että kukaan ehtisi opiskella di:ksi yo-kirjoitusten jälkeen neljässä vuodessa työn ohella. PROVO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 15:39"]

Kiitos kaikille jotka osaavat osoittaa empatiaa ja tukea. Suomalaiset harvemmin enään nykyään osaavat. Kyllä, osaan palstan termistön, kuka tahansa täällä puolivuotta pyörinyt osaisi. Minkä vuoksi 17-vuotias ei osaisi kirjoittaa kyseistä otsikkoa? Kaikki suomalaiset nuoret eivät vastaa kirjoitustaidoltaan 9-vuotiasta lasta.

[/quote]

Höhlä. Kyse ei ole osaamisesta vaan siitä, että otsikko on läpinäkyvä, huono provoyritys, yksinkertaisesti huono sanavalinta, jos oli tarkoitus olla uskottava. Mitään osaamista siinä sinänsä ei ole.

Vierailija
84/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 KIITOS! <3

ap

Vierailija
85/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:11"]

ensimmäistä kertaa eksyin vauva palstalle, ja aivan sairaan kylmää porukkaa täällä, paljon huonosti voivia ihmisiä näköjään löytyy. Voimia ap:lle!

[/quote]

Heh heh, uutuuden vimmalla ja palstanuoruuden sinisilmäisyydellä. No, älä huoli, se kyllä karisee sinustakin ja pieni kyynikko sisälläsi pääsee vallalle. Just give it a month or two...

Vierailija
86/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:49"]

Mies 23v pian valmis DI ja jo neljä vuotta vakityössä. Koska se on siellä polilla ehtinyt käydä vai onko kirjekurssilla?

Ihana nuoripari Porvoosta

[/quote]

Mä valmistuin DI:ksi 24v yhden lapsen äitinä. Ja olin ollut vakitöissä useamman vuoden. Kaikilla osastoilla ei ole suurimmassa osasta kursseja läsnäolopakkoa (tai ollut mun aikana). Monen kurssin pystyi suorittamaan niin vain että luki ja meni tenttiin -> mahdollisti nopeammankin suorittamisen. Ilman lasta olisin varmasti valmistunut nopeamminkin. 

Vierailija
87/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

47=AP

Vierailija
88/88 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 19:02"]

47=AP