Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32v, nuori vai ei...

Vierailija
30.05.2013 |

Luin juuri talouselämä-lehdestä 32-vuotiaasta naisjohtajasta. Katsoin kuvaa ja ajattelin, että ei tuo voi olla 32, sen täytyy olla ainakin minun ikäinen. Kunnes sitten tajusin että minäkin olen  32!

On se hienoa kun ei enää omaa ikäänsä muista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jouduin tossa taannoin soittamaan siskolleni, että kuinka paljon tänä vuonna täytän. Lakkasin laskemasta vuosia, kun viimeisen kerran synttärit pidin, eli 16v. Sisko kertoi minun täyttävän 22...

Vierailija
2/4 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-35 - ikävuodet ovat ne jolloin näkee loppuelämän suunnan. Kukaan ei rupsahda pahasti ennen sitä, eikä syrjäydy lopullisesti. Mutta jos 35-vuotiaana on keho ja elämä vielä levällään niin ei se siitä korjaannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin nuori enää, mut ei vanhakaan. Olen itse suunnilleen sen ikäinen. Onko se muuten nykyään niin että kaikissa anniskelupaikoissa pitää alle 30v näyttäviltä kysyä paperit? Kun olin eilen pitkästä aikaa baarissa ja multa kysyttiin papereita, ja olin tosi otettu kunnes minulle kerrottiin tämä...

Vierailija
4/4 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä sänkyyn tai kävelylle kymmenen vuotta nuoremman tai vanhemman kanssa, eikä kukaan ole ihmeissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi