Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti taas lupauksensa yhteisestä illasta :'(

Vierailija
15.06.2013 |

Teemme molemmat paljon töitä ja opiskelemme samalla. Työvuoromme menevät pahasti ristiin, sillä minä teen iltavuoroja ja mies aamuvuoroja, ja töitä on viikonloppuisinkin. Yhteistä aikaa on siis _todella_ vähän. Tänään meillä olisi harvinaisesti ollut yhteinen vapaailta, ja olen odottanut sitä kovasti. Puheidensa perusteella miehellä oli samat ajatukset.

Mutta toisin kävi, kaverit pyysivät miehen veneilemään joten sinne läksi ja tuskin kuuluu takaisin kotiin ennen yömyöhää. Ja huominen meneekin taas töissä molemmilla.

Olen todella masentunut. Mies viettää usein tällaiset vapaaillat kavereiden kanssa, ja aina nuo menot tulevat viime tipassa, joten minä en sitten enää useimmiten ehdi järjestää itselleni tekemistä vaan istun yksin kotona. Tunnen itseni ihan surkeaksi. Meillä ei oikeastaan ole yhteisiä harrastuksia, joten kai se sitten on ymmärrettävää että mies viihtyy muiden kanssa paremmin kuin minun? Minä nauttisin jostain niinkin yksinkertaisesta kuin illallisen syömisestä terassilla, mutta mies kai sitten kaipaa enemmän toimintaa. Minä olen liian tylsä keskustelunhaluineni.

Tuntuu pahalta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:54"]

hohhoijaa

mikäs sinulla?

t. yks mies

[/quote]

Vierailija
22/23 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on välillä samantapainen tilanne ollut päällä työaikojen mennessä juurikin noin. Mutta ei siinä auta murjotus, vaan kissa on nostettava pöydälle ja kerrottava mitä suhteeltaan haluaa ja vaatii. Muuten jäät kavereille kakkoseksi jatkossakin. Selitä miehelle oma ajankäyttösi ja miten se jakautuu ja miksi sitä tarvitset. Ja koittakaa sovittaa miehen menot niihin iltoihin kun olet itse töissä. Kalenteri on kätevä keksintö. Laita mies merkkaamaan sinne sulle varatut päivät etukäteen ja niistä ei neuvotella enää lukkoon lyönnin jälkeen ellei jäädä auton alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puheidensa perusteella miehellä oli samat ajatukset."

Ja tässä mennään aina metsään kun naiset alkaa tulkita miehen sanoja, ne kun ihan oikeasti tarkoittaa juuri sitä mitä sanoo. Eli miehen on sanottava selvällä suomen kielellä "tänään vietän illan sinun kanssa" EIKÄ esim "vois kyllä olla tänään kotosalla" jälkimmäinen on naisten kieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme