Muita joiden kumppani tuntuu panostavan enemmän muihin ihmisiin?
Mies on kotona suorastaan laiska ja joudun jatkuvasti ärähtämään miehen kysellessä että milloin siivoan sitä ja tätä kuin mikäkin kodinhoitaja. Nyt olen avannut silmäni sille että mies tarjoaa hövelisti muille ja tarjoutuu auttamaan matalalla kynnyksellä, mutta ei oikeastaan ikinä tarjoa minulle mitään tai liikauta eväänsä jos pyydän avuksi. Mies myös tekee ison numeron siitä miten vei Markon lounaalle tai osti siskolleen hienot synttärikukat ja meidän taloudessa huolehtii siitä että jokainen kulu jaetaan sentilleen tasan eikä kyllä yllätä mitenkään ikinä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Arvostaako miehesi sinua muuten? Vai oletko hänelle kodinhoitokone? Minua ei oikeastaan ole kummassakaan suhteessa arvostettu alun jälkeen ja mietin nykyään, että ajanko itse miehet Siihen ettei minusta tarvitse välittää. Vai valitsenko tietynlaisia miehiä. Kai niitä muunkinlaisia kuulemma on. Itse en usko sellaista löytäväni, joskaan en aio etsiäkään enää...
Ei ole sinun syysi. Kruunu suoraan, queen, älä anna yhdenkään miehen lytätä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Arvostaako miehesi sinua muuten? Vai oletko hänelle kodinhoitokone? Minua ei oikeastaan ole kummassakaan suhteessa arvostettu alun jälkeen ja mietin nykyään, että ajanko itse miehet Siihen ettei minusta tarvitse välittää. Vai valitsenko tietynlaisia miehiä. Kai niitä muunkinlaisia kuulemma on. Itse en usko sellaista löytäväni, joskaan en aio etsiäkään enää...
Ilmeisesti ei, koska tunnun olevan puolet laskuista maksava kodinhoitaja jolle ei edes yritä järjestää mitään kivaa
Eksälleni kaikki rutiinit olivat ihan painajaista ja kaikki uusi oli siistiä ja kiinnostavaa. Kotityöt ovat juuri sitä samaa rutiinia jota hän kammoksui, mutta kyllä oli innoissaan menemässä jonkun kaverin kanssa hakemaan traileria kahdensadan kilsan päästä arki-iltana. Viikonloppuisin auttoi mielummin puolituttuja muutossa kuin olisi siivonnut kotona.
Olet itsestäånselvyys. Puoliso, joka kaikilla vaan nyt pitää olla. Pakollinen paha, laskujen puolittaja.
Kyllä teoillaan osoitetaan, miten tärkeä joku sulle on.
Miksi ihmeessä miehet ottavat naisen, joka on lähes yhdentekevä?! Ihan älytöntä katsella omassa kodissa jotakin, jonka olemassa olo tympii niin paljon että mieluummin lähtee minne tahansa tai makaa kuulokkeet päässä sohvalla. Olisin mieluummin yksin omassa kodissani kuin välttelisin epämieluisaa ihmistä. Mitä en ymmärrä?