Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu nainen kaupassa

Vierailija
15.06.2013 |

Ei saisi kai nauraa, mutta onhan se huvittavaa.. Kaupassa tänään oli nainen, joka puhui taukomatta puhelimeen.. sellaista ihme siansaksaa, missä oli joka toinen tai kolmas sana suomea. Tarkkaili ohikulkevia ihmisiä ja kulki korin kanssa tosi pitkään siellä kaupassa.. Laski puhelimen kerran pöydälle ja puhuminen ei lakannut siltikään! Ja joillekin asiakkaillekin selitti käsittämätöntä juttuaan, ja kauhistuneina nämä ihmettelivät, miksi nainen heille puhui ja mitä ihmettä se selitti :D Lopulta osti yhden kissanruokapurkin. Seisoittuaan ensin hyvän tovin kassajonojen vieressä puhumassa kaikkien tuijottaessa ja sitten meni maksamaan ja laski puhelimen pöydälle. Se oli LEIKKIPUHELIN! Jatkoi kuitenkin juttuaan ja jäi vielä maksamasta päästyäänkin juttelemaan kauppaan sisälle..

Mikähän senkin diagnoosi oli? Olenko huono ihminen kun nauratti ihan kauheasti seurata vierestä vai oisko pitänyt soittaa hätäkeskukseen vai mitä olisi pitänyt tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeellä seurasit jonkun toisen tekemisiä koko kauppateissun ajan? Taisi jäädä omat ostokset tekemättä. Tarkkaa toljotusta kerrassaan. 

Monille jo äiti opettaa, että jos näkee jonkun ihmisen käyttäytyvän oudostii tai olevan muuten vammainen ei sitä jäädä tuijottamaan ja seuraamaan. Asiasta voidaan jutella sitten vaikka myöhemmin kotona.

Vierailija
22/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:01"]

Sillä mummolla oli tarkoitus maksaa ostokset kahdella eri kortilla,mutta kai ajatuksissaan laittoi kaikki samaan syssyyn,ennen kuin muisti.Siitä kassa jo hermostui ja kiukkuisena poisti ostoksia sitten.No..mummo alkoi maksamaan ekaa satsia ja hätäpäissään laittoi kortin tunnusluvun väärin.Lopulta se meni oikein.Toiset ostokset sitten perään.. Kassa kovaan ääneen ilmoitti,että kortilla ei ole katetta ja sanoi mummolle,että maksa luotolla,kun siinä sellainen on.Mummoparka ei oikein osannut maksuhärveliä käyttää,johon kassa jo melkein karjui: "Älä räpellä sitä!" Lopulta vanhus sai ostoksensa tehtyä.Seuraavalle asiakkaalle,selkeästi hörhölle linnakundille, mairea-tietävä hymy "Helvettimikäidioottimummeli!!" Ja hörhö mukana asiassa.Sitten tuli minun vuoroni. "Hei"..ja hymy.. Olisi tehnyt mieli vastata,että "haista sinä vittu lehmä!" Minulle on opetettu jo lapsena,että vanhoja ihmisiä KUNNIOITETAAN,mutta tuollainen "asiakaspalvelija",jota voi kutsua valkoiseksi roskasakiksi..niin..tuollaiselta ei voi tapoja odottaa.. Kiukuttaa vieläkin. Vanhus pahoitti selkeästi mielensä. :-(

[/quote]

Kannattaa antaa palautette kyseiselle firmalle, varmasti antavat sen eteenpäin sille kassallekin. Itse olisin kyllä sanonut jo siinä paikan päällä sille kassalle suorat sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:25"]

Miten ihmeellä seurasit jonkun toisen tekemisiä koko kauppateissun ajan? Taisi jäädä omat ostokset tekemättä. Tarkkaa toljotusta kerrassaan. 

Monille jo äiti opettaa, että jos näkee jonkun ihmisen käyttäytyvän oudostii tai olevan muuten vammainen ei sitä jäädä tuijottamaan ja seuraamaan. Asiasta voidaan jutella sitten vaikka myöhemmin kotona.

[/quote]

Niinpä. Vaikeaa arvata mihin sakkiin ap kuului peruskoulussa. Ei saletisti ollut mikään hiljainen hyväksyjäkään, vaan ihan itse pääkiusaaja.

Vierailija
24/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti sille, että saattoi olla myös joku performanssitaiteilija. Joko palkattuna, jos kaupassa on ollut joku tapahtuma tai sitten testaamassa ja kokeilemassa konseptiaan omia aikojaan.

Kerran yksissä pikkujouluissa oli eräs mukamas hienosti pukeutunut muija. Liikkui siellä pöytien keskellä kuin kuka tahansa, välillä jutteli tarjoilijoiden kanssa ja jopa auttoi heitä hommissaan. Sitten kiinnitin huomiota, kun täti naukkaili pöydistä viemistään juomalaseista, kävi jälkiruokapöydässä sieppaamassa jotain leivoksia. Ajattelin, että taitaa ollakin joku kuokkavieras vähän saapunut toisten pikkujouluihin. Seurailin muijan edesottamuksia ja niin seuraili jo moni muukin salissa. Jälkeenpäin tajusin että eukko kuului ohjelmaan ja oli myöhemmin esittämässä muutakin juttua.

Ap:n tapaus kuulostaa ihan samanlaiselta häröilyltä.  

Vierailija
25/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 20:16"]

no mikähän liene, ei niitä nyt kovin paljon voi ollam oita av maamm tuntee

- narsisti, no tuskin, depressio, ei varmaan  sekään, joten olisiko skitsofrenia.  Olet ihan oikeassa, ettei saisi nauraa, kosk atuskin tuo oli komiikaksi tarkoitettu. Ellei sitten ollut piilokamera.

[/quote]

Unohdit bipon! Muuten on AV-mamman mielenterveysongelma-tuntemus tuossa.

Vierailija
26/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta mummo-jutusta tuli mieleen, että ei oikein nuoret aikuiset nykyään handlaa asiakaspalvelua. Itsekin olen nuori aikuinen, joten omanikäisten käytös ihmetyttää. Viime viikolla törmäsin varmaan pahimpaan moukkaan ikinä. Edelläni oleva vanha nainen kaivoi kolikoita lompakostaan, jolloin myyjä tympääntyneenä käytti ajan haistelemalla lettiensä päitä. Laittoi lettien päät ensin suuhun ja sitten haisteli niitä. Sitten tuli minun vuoroni. Takanani olevat teinipojat laittoivat omat ostoksensa sen verran kauas minun ostoksista, etten laittanut sitä ostoksia erottavaa kapulaa hihnalle. Tämä nuori myyjä kuitenkin odotti sen verran, että poikien ostokset tulivat käden ulottuville ja alkoi niitä samaan syssyyn minun ostosten kanssa. Sanoin sitten, etteivät ne enää kuuluneet mukaan, jolloin kyllästyneesti tuhahtaen myyjä otti ylimääräiset tuotteet ja poisti ne hihnalta. :D Olin niin järkyttynyt tuosta moukkamaisuudesta, etten jäänyt enempiä siihen katsomaan miten myyjä ja pojat selvittivät asian, maksoin ostokset ja kiitosta sanomatta lähdin pois. En muista milloin viimeeksi olisin jättänyt kiittämättä myyjää, mutta tuo nuori nainen ei ainakaan kiitosta ansainnut.

Vierailija
27/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus odottamaton tilanne naurattaa, vaikkei saisi. Kerran odotin pääsyä lääkärille ja odotushuoneessa saattajansa kanssa mesosi ilmeisen sekava mt-tapaus. Räyhäsi ja manasi ja huusi ja höpötti ja kiljui. Vähän pelotti se käytös ettei esim. käy kimppuun, mikä samalla aiheutti mulla että alkoi vähän hysteerisesti naurattaa ne jutut. Sitten hymy hyytyi, kun se vuorostaan kiinnitti huomionsa muhun ja alkoi tivaamaan kaikkea käsittämätöntä, ja suuttui kun en vastannut mitään - en tiedä miten olisi kannattanut käyttäytyä ko.tilanteessa. Huusi että mitä säkin mykkä vittu siinä istut jne. ALkoi väkisin naurattaa, vaikka tilanne oli enemmän tragikoominen jos edes sitä kuin varsinaisesti hauska. En ole kohdannut noin sekavia ihmisiä ennen, mielestäni hän oli siinä kunnossa, että oli aika ilmeistä että avohoitotoimet eivät hänelle olleet riittäviä ja saattajaparka, ilmeisesti omainen, näytti joksenkin uupuneelta. Surullistahan tuollainen on, mutta maallikko saattaa hämmentyä sen verran, että reaktio tosiaan on nauru, vaikka tietää ettei pitäisi.

Vierailija
28/30 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti soitto hätäkeskukseen 

Vierailija
29/30 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ap on sinusta hauskaa?! Kertoo kyllä sinusta itsestäsi tosi ikävää faktaa, jos tuollainen huvittaa sinua. Minua sellainen lähinnä huolettaisi, siis sen ihmisen puolesta, eikä yhtään huvittaisi, vaikka olisikin jopa ihan vieraasta ihmisestä kyse.

Juuri niin!

Vierailija
30/30 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura sairaille ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä