Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu nainen kaupassa

Vierailija
15.06.2013 |

Ei saisi kai nauraa, mutta onhan se huvittavaa.. Kaupassa tänään oli nainen, joka puhui taukomatta puhelimeen.. sellaista ihme siansaksaa, missä oli joka toinen tai kolmas sana suomea. Tarkkaili ohikulkevia ihmisiä ja kulki korin kanssa tosi pitkään siellä kaupassa.. Laski puhelimen kerran pöydälle ja puhuminen ei lakannut siltikään! Ja joillekin asiakkaillekin selitti käsittämätöntä juttuaan, ja kauhistuneina nämä ihmettelivät, miksi nainen heille puhui ja mitä ihmettä se selitti :D Lopulta osti yhden kissanruokapurkin. Seisoittuaan ensin hyvän tovin kassajonojen vieressä puhumassa kaikkien tuijottaessa ja sitten meni maksamaan ja laski puhelimen pöydälle. Se oli LEIKKIPUHELIN! Jatkoi kuitenkin juttuaan ja jäi vielä maksamasta päästyäänkin juttelemaan kauppaan sisälle..

Mikähän senkin diagnoosi oli? Olenko huono ihminen kun nauratti ihan kauheasti seurata vierestä vai oisko pitänyt soittaa hätäkeskukseen vai mitä olisi pitänyt tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikähän liene, ei niitä nyt kovin paljon voi ollam oita av maamm tuntee

- narsisti, no tuskin, depressio, ei varmaan  sekään, joten olisiko skitsofrenia.  Olet ihan oikeassa, ettei saisi nauraa, kosk atuskin tuo oli komiikaksi tarkoitettu. Ellei sitten ollut piilokamera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissakin asui kerran tuollainen hullu. Puhui ihan taukoamatta riippumatta siitä, oliko ketään kuuntelemassa vai ei. Joskus puhui ihan jollekin tietylle ihmiselle, mulle muun muassa kerran sanoi että oon niin nätti, että tienaisin huorana varmasti oikein hyvin. Mutta sitten pälätti ihan itsekseenkin. Ei mitään hajua mikä diagnoosi - en tiiä oisko lääkäri jaksanut ikinä edes selvittää - niin mahdotonta oli kommunikointi tuon tyypin kanssa.

Vierailija
4/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin skitsofreenikko tms. 

Vierailija
5/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paikallisissa huoraamokortteleissa pyörii miespuolinen olio, joka puhelee sellasen ysäri-kännykkäkorvanapin kautta mitä ilmeisimmin samassa päässä asuvalle "kaverilleen" ja aina välissä huutelee ohikulkijoille. On muuten kova naisten vihaaja, ja myös ulkonäkönsä perusteella ehta lassukka.

Vierailija
6/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sellaset olla vaarallisia? Kun joitakin naispuolisia meni ohitse niin sen puheenseassa oli mm. "pillu" "huora" ja joitan muutakin alatyylistä. Mietittiin yhden kanssaihmisen kanssa, että onko piilokamera, mutta kuulemma on ihan yleinen näky tässä kaupungissa.

Vierailija
7/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ap on sinusta hauskaa?! Kertoo kyllä sinusta itsestäsi tosi ikävää faktaa, jos tuollainen huvittaa sinua. Minua sellainen lähinnä huolettaisi, siis sen ihmisen puolesta, eikä yhtään huvittaisi, vaikka olisikin jopa ihan vieraasta ihmisestä kyse.

Vierailija
8/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lisää vielä: siis tajuatko sä edes ettei sellainen ihminen ole sillä hetkellä kunnossa? Tajuatko että sellaista (tai jotakin vastaavaa) voi periaatteessa tapahtua joskus ihan kenelle tahansa ihmiselle, koska kenenkään mielenterveys ei ole raudasta tehty eikä aivan rajatonkaan mitä kestokykyyn tulee, vaikka tarpeeksi tyhmät ihmiset saattavat itsestään sellaista kuvitellakin. Ja sitten joillain pöljillä aikuisilla ihmisillä on näköjään vieläpä hauskaa sellaisen ihmisen kustannuksella. Aika ala-arvoista, todella. Miettisit kuule vähän.

Vierailija
9/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 20:24"]

Mikä siinä ap on sinusta hauskaa?! Kertoo kyllä sinusta itsestäsi tosi ikävää faktaa, jos tuollainen huvittaa sinua. Minua sellainen lähinnä huolettaisi, siis sen ihmisen puolesta, eikä yhtään huvittaisi, vaikka olisikin jopa ihan vieraasta ihmisestä kyse.

[/quote]

No sitä mä kysyinkin! Ei tarvitse alkaa ripittää sentään. Mitä olisit siinä tilanteessa itse tehnyt? Siinä tilanteessa nauratti kaikkia, kun yksi ihan intona puhuu leikkipuhelimeensa siansaksaa. Ei ollut vaaraksi itselleen tai kellekään muullekkaan. Mitä tein väärin? Olisinko parempi ihminen jos olisin vain kieltänyt itseltäni sen, että minua huvitti se, että joku ihminen toimii täysin normien vastaisesti ja odottamattomasti?

Vierailija
10/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle asialle olisin minäkin kyllä nauranut! xD Mutta enpä nauranut eilen kaupassa,kun maksuvuorossa ollut vanha,arviolta 85-vuotias mummo joutui kassan äänekkään pilkan kohteeksi.Kohtaus kesti useita mínuutteja. Hyvä Kuusankoski.... :-(

Vierailija
11/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 20:32"]

8 lisää vielä: siis tajuatko sä edes ettei sellainen ihminen ole sillä hetkellä kunnossa? Tajuatko että sellaista (tai jotakin vastaavaa) voi periaatteessa tapahtua joskus ihan kenelle tahansa ihmiselle, koska kenenkään mielenterveys ei ole raudasta tehty eikä aivan rajatonkaan mitä kestokykyyn tulee, vaikka tarpeeksi tyhmät ihmiset saattavat itsestään sellaista kuvitellakin. Ja sitten joillain pöljillä aikuisilla ihmisillä on näköjään vieläpä hauskaa sellaisen ihmisen kustannuksella. Aika ala-arvoista, todella. Miettisit kuule vähän.

[/quote]

Ni kerro miten mun pitäis tollasessa tilanteessa menetellä, niin osaan sitten seuraavan kerran toimia oikein? Kyllä minuakin säälittää ja pelottaa, että mitä sille ihmiselle on tapahtunut ja tiedän, että sama voisi tapahtua minulle tai läheiselleni. Olen itsekin entinen mt-potilas ja lähipiirissäni on vaikeitakin saurauksia, mutta kyllä oman mummonkin dementiahöpinät naurattavat väkisinkin. Mistä tässä maailmassa saa huvittua, jos on tuollainen hiekkapillu kuin sinä? 

Onneksi et ole tosissasi ja sen takia et tähän vastaakaan enää mitään :)

Vierailija
12/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 20:39"]

Tuolle asialle olisin minäkin kyllä nauranut! xD Mutta enpä nauranut eilen kaupassa,kun maksuvuorossa ollut vanha,arviolta 85-vuotias mummo joutui kassan äänekkään pilkan kohteeksi.Kohtaus kesti useita mínuutteja. Hyvä Kuusankoski.... :-(

[/quote]

Hyih :( Mitä siinä kävi? En minäkään eikä kukaan muukaan kaupassa pilkannut naista (ainakana minun kuulleni), vaikka tapaus selvästi huvitti suurinta osaa ihmisiä. Ei sentään ihmisille saa päin naamaa nauraa tai ilkkua, vaikka ne jotain huvittavaa tai tyhmää tekisivätkin.

Vierailija
13/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 20:39"]

[/quote]

Hyih :( Mitä siinä kävi? En minäkään eikä kukaan muukaan kaupassa pilkannut naista (ainakana minun kuulleni), vaikka tapaus selvästi huvitti suurinta osaa ihmisiä. Ei sentään ihmisille saa päin naamaa nauraa tai ilkkua, vaikka ne jotain huvittavaa tai tyhmää tekisivätkin.

Vierailija
14/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitu vapaasti toki mistä haluat, enhän minä sitä estä. Toin vain esille oman mielipiteeni. Minua huvittaa aika monikin asia, muttei juurikaan esim. ihmiset jotka ovat jollain tavalla hätää kärsimässä. Kai sä nyt tajuat että onhan ihminen, joka tuollaisessa jamassa ja tilanteessa on. Eikä mun pillussani sentään hiekkaa ole, tietääkseni, tai en ainakaan ole nyt huomannut.

9

Vierailija
15/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 20:44"]

Huvitu vapaasti toki mistä haluat, enhän minä sitä estä. Toin vain esille oman mielipiteeni. Minua huvittaa aika monikin asia, muttei juurikaan esim. ihmiset jotka ovat jollain tavalla hätää kärsimässä. Kai sä nyt tajuat että onhan ihminen, joka tuollaisessa jamassa ja tilanteessa on. Eikä mun pillussani sentään hiekkaa ole, tietääkseni, tai en ainakaan ole nyt huomannut.

9

[/quote]

No ihan tyytyväiseltä se vaikutti? Jos se olis itkenyt tai kaatunut tai satuttanut itsensä, totta kai olisin mennyt auttamaan. Et edelleenkään kertonut, mitä olisit tehnyt toisin ja se kyllä puhuu sinun puolestasi :) Toivottavasti et esitä tollaisia tuomioita ihmisille irl, koska kyllä hiekkapillun maineen saavutat tolla asenteella aika nopeasti :D

Vierailija
16/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mummolla oli tarkoitus maksaa ostokset kahdella eri kortilla,mutta kai ajatuksissaan laittoi kaikki samaan syssyyn,ennen kuin muisti.Siitä kassa jo hermostui ja kiukkuisena poisti ostoksia sitten.No..mummo alkoi maksamaan ekaa satsia ja hätäpäissään laittoi kortin tunnusluvun väärin.Lopulta se meni oikein.Toiset ostokset sitten perään.. Kassa kovaan ääneen ilmoitti,että kortilla ei ole katetta ja sanoi mummolle,että maksa luotolla,kun siinä sellainen on.Mummoparka ei oikein osannut maksuhärveliä käyttää,johon kassa jo melkein karjui: "Älä räpellä sitä!" Lopulta vanhus sai ostoksensa tehtyä.Seuraavalle asiakkaalle,selkeästi hörhölle linnakundille, mairea-tietävä hymy "Helvettimikäidioottimummeli!!" Ja hörhö mukana asiassa.Sitten tuli minun vuoroni. "Hei"..ja hymy.. Olisi tehnyt mieli vastata,että "haista sinä vittu lehmä!" Minulle on opetettu jo lapsena,että vanhoja ihmisiä KUNNIOITETAAN,mutta tuollainen "asiakaspalvelija",jota voi kutsua valkoiseksi roskasakiksi..niin..tuollaiselta ei voi tapoja odottaa.. Kiukuttaa vieläkin. Vanhus pahoitti selkeästi mielensä. :-(

Vierailija
17/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilluni kiinnostaa sinua noin suunnattomasti, en oikein ymmärrä, mutta ei se mitään. Huolehdi nyt vain omastasi, jos sulta sellainen löytyy. Se voi olla tarpeen.

Niin, en mä irl useinkaan ole nähnyt ihmisiä, jotka nauravat mauttomasti ahdingossa oleville. Tai jos näkisin niin en noteeraisi sellaisia tyyppejä kylläyhtään. Koulutus lienee joka tapauksessa turhaa heidän kohdallaan, eikä se todellakaan ole mun hommaanikaan. Tämä nyt kuitenkin on mielipidepalsta ja ilmaisin juuri omani kätevästi tässä. Eli sen ettei minua nyt vaan naurata tuollainen. Mitäkö olisin tehnyt? No en ainakaan olisi jäänyt tollomaisesti tuijottamaan ja naureskelemaan yhdessä muiden kanssa! En olisi osallistunut siihen mitenkään, mutta ehkä riippuen tilanteesta olisin voisin harkita avun hommaamista kyseiselle ihmiselle, auttamista. Tuo tilanne ei välttämättä olisi ollut sellainen, eli en olisi puuttunut siihen.

Vierailija
18/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:01"]

Sillä mummolla oli tarkoitus maksaa ostokset kahdella eri kortilla,mutta kai ajatuksissaan laittoi kaikki samaan syssyyn,ennen kuin muisti.Siitä kassa jo hermostui ja kiukkuisena poisti ostoksia sitten.No..mummo alkoi maksamaan ekaa satsia ja hätäpäissään laittoi kortin tunnusluvun väärin.Lopulta se meni oikein.Toiset ostokset sitten perään.. Kassa kovaan ääneen ilmoitti,että kortilla ei ole katetta ja sanoi mummolle,että maksa luotolla,kun siinä sellainen on.Mummoparka ei oikein osannut maksuhärveliä käyttää,johon kassa jo melkein karjui: "Älä räpellä sitä!" Lopulta vanhus sai ostoksensa tehtyä.Seuraavalle asiakkaalle,selkeästi hörhölle linnakundille, mairea-tietävä hymy "Helvettimikäidioottimummeli!!" Ja hörhö mukana asiassa.Sitten tuli minun vuoroni. "Hei"..ja hymy.. Olisi tehnyt mieli vastata,että "haista sinä vittu lehmä!" Minulle on opetettu jo lapsena,että vanhoja ihmisiä KUNNIOITETAAN,mutta tuollainen "asiakaspalvelija",jota voi kutsua valkoiseksi roskasakiksi..niin..tuollaiselta ei voi tapoja odottaa.. Kiukuttaa vieläkin. Vanhus pahoitti selkeästi mielensä. :-(

[/quote]

No tottakai pahoitti mielensä! Ihan ihmeellisiä ihmisiä on asiakaspalvelutyössä.. Minua kyllä ärsyttää, kun minullakin on monta korttia ja joskus tulee koitettua, että onko jollain tilillä rahaa kun ei vaan voi muistaa. Jotkut kassat sitten kajauttavat oikein kovaa että "tää sanoo että sulla ei oo varaa!". Silloin annan kyllä lompakostani sadan tai kahden setelin ihan vaan kettuillakseni, vaikka olisin tikkaria ostamassa. Ärsyttävää nolaamista.

Vierailija
19/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:02"]

Miksi pilluni kiinnostaa sinua noin suunnattomasti, en oikein ymmärrä, mutta ei se mitään. Huolehdi nyt vain omastasi, jos sulta sellainen löytyy. Se voi olla tarpeen.

Niin, en mä irl useinkaan ole nähnyt ihmisiä, jotka nauravat mauttomasti ahdingossa oleville. Tai jos näkisin niin en noteeraisi sellaisia tyyppejä kylläyhtään. Koulutus lienee joka tapauksessa turhaa heidän kohdallaan, eikä se todellakaan ole mun hommaanikaan. Tämä nyt kuitenkin on mielipidepalsta ja ilmaisin juuri omani kätevästi tässä. Eli sen ettei minua nyt vaan naurata tuollainen. Mitäkö olisin tehnyt? No en ainakaan olisi jäänyt tollomaisesti tuijottamaan ja naureskelemaan yhdessä muiden kanssa! En olisi osallistunut siihen mitenkään, mutta ehkä riippuen tilanteesta olisin voisin harkita avun hommaamista kyseiselle ihmiselle, auttamista. Tuo tilanne ei välttämättä olisi ollut sellainen, eli en olisi puuttunut siihen.

[/quote]

No enhän minäkään puuttunut enkä suu auki nauranut vaikka naurattikin. ja newsflash! Minua naurattaa myös mm. hauskat kotivideot, vaikka niissä varmaan jotain ihmistä sattuukin! Ehkä olenkin psykopaatti, mitä luulet? Onneksi sinä sentään olet parempi ihminen, jota naurattavat vain hyväksyttävät ja varmaankin jossain hyväksyttävien naurunaiheiden listalla luetellut asiat. 

Ja älä pidä itseäsi niin kiinnostavana, että minua sinun sukuelimesi kiinnostaisivat! Se on vain sellainen nimitys, jolla sinunlaisiasi ihmisiä kutsutaan :)

Vierailija
20/30 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko H-linnassa tämä tapaus? Pari kertaa itsekin törmännyt henkilöön. Kukaan ei muuten puhu yhtä nopeasti kuin se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän