Miksi deittimieheni kysyy minulta, kumpi halusi erota minä vai kumppani?
Kommentit (115)
Saatan itsekin kysyä, kuinka kauan toinen on ollut sinkku tai että mihin edellinen suhde päättyi. Sen tarkempia yksityiskohtia en lähtisi kyselemään, esim. kumman aloitteesta tms. Mutta mistäs me voidaan tietää, miksi juuri hän kysyy juuri nuo kysymykset.
No eiköhän tuo ole ihan oleellinen tieto.. että oletko syyttä miehen hylkäävä, tai vierottaja-akka..
Kysyn nää samat kysymykset jokaselta deittikumppanilta. Eihän muuten voi oppia tuntemaan toista.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo ole ihan oleellinen tieto.. että oletko syyttä miehen hylkäävä, tai vierottaja-akka..
Täh??????
Vierailija kirjoitti:
Saatan itsekin kysyä, kuinka kauan toinen on ollut sinkku tai että mihin edellinen suhde päättyi. Sen tarkempia yksityiskohtia en lähtisi kyselemään, esim. kumman aloitteesta tms. Mutta mistäs me voidaan tietää, miksi juuri hän kysyy juuri nuo kysymykset.
Mikset kysyisi?
kyllähän se kiinnostaa, että oletko nopeasti miehiin kyllästyvä jättäjä-pettäjä, joka tekee huonoja valintoja vai oletko muuten vaan niin huono, ettei miehet jaksa olla kanssasi
Ihan normi kysymys. On hyvä, että asioista puhutaan suoraan ja rehellisesti heti alusta asti.
Eräs tuttu pariskunta on ollut yhdessä jo lähemmäs viisitoista vuotta. He eivät tiedä mitään toistensa menneisyydestä, eksistä jne. Joko jompikumpi on todella mustis neljän seinän sisällä eikä siksi kestä kuulla, että toisellakin on elettyä elämää takana. Tai sitten ovat pariskunta joko ns. ei puhu eikä pussaa. Mielestäni tuo heidän vaikeneminen omasta eletystä elämästä on todella outoa. Tiedän tästä toisesta osapuolesta yhtä ja toista villiä, mutta parempi pitää suu kiinni, jotta heille ei aiheudu mitään kriisiä.
Mikä ongelma sulle on kertoa nuo asiat? Mitä salattavaa sinulla on noissa asioissa??
Kyllä mua ainakin kiinnostaa tietää, milloin toinen on eronnut edellisestä suhteesta ja miksi/kenen aloitteesta. En todellakaan rupea kenenkään laastariksi!!! Ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen.
Miksi ap kyselee näin tyhmiä?
Miksi et kysynyt siltä deittimieheltä asiaa vaan pohdit sitä täällä, suomen suurimmalla miesvihapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin kiinnostaa tietää, milloin toinen on eronnut edellisestä suhteesta ja miksi/kenen aloitteesta. En todellakaan rupea kenenkään laastariksi!!! Ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen.
Miksi ap kyselee näin tyhmiä?
Koska ap on tavallinen suomalainen nainen
Ehkäpä miettii, onko vaarana että haikailet yhä sinut jättäneen exän perään.
Minä aina kysyn, että mistä asioista mies on aiemmissa suhteissa saanut ns. rakentavaa palautetta. Mitä varoittelemisen aihetta hänessä on, ja millaisilla tavoilla hän on/mitkä asiat hänessä ovat aiheuttaneet aiemmille kumppaneille mielipahaa.
Teille sopis varmaan elo kuin vanhassa suomihitissä "Ollaan hiljaa kun puhe turhaa on".