Hirmuinen hysteria hypermarketissa Lahden Launeella
Itsepalvelukassalla pullokuitin palautusluukku teipattu kiinni (monella teipillä). Kun tulet itsepalvelukassalle pullokuitin ja ostosten kanssa, ja kysyt myyjältä, että onnistuuko tässä sittenkään pullonpalautus, kun on teipattu umpeen tuo luukku, niin myyjä tulee tuimana siihen viereesi ja käskyttää vähäsanaisesti jokaisen tuotteen erikseen, että skannaa se ja se ja pullokuitin, ja hirveän tarkkana syynää kaiken, kuin olisit mikäkin m u rhaaja. Eikä missään vaiheessa yhtään hymyä, eikä konditionaalimuotoista pyyntöä, kohteliaisuussanoista puhumattakaan: Olet siis lähtökohtaisesti oletettu rikolliseksi, kun tuonne tulet ostoksille, ja olettavat, että pullokuitit on jollain lailla väärennettyjä. Mitähän tuolla on tapahtunut aiemmin, kun ovat niin tuimina ja tiukkoina? Olen kuitenkin mielestäni ihan tavallisen suomalaisen näköinen, enkä kovin nuoren näköinenkään. Laukun ja kaiken mahdollisen muun olin jättänyt säilytyskaappiin.
Kommentit (11)
Miksi olet väärentänyt pullokuitteja?
Moni varmaan ottanut kopiokoneella useamman kappaleen samaa pullokuittia ja skannannut usein uudelleen.
Niillä on nykyään hirmuinen vainoharha päällä. Jokainen on epäilty.
Se on totta että ne myyjät kaupoissa katsoo aina vihasesti kun se itsepalvelukassa bugaa jotenkin. Mutta täytyy ymmärtää se että siellä kaupoissa oikeasti varmaan ihmiset vaan tyhmyyttää säätää niillä koneilla kokoajan ja ne saa juosta sielä kilpaa selittämässä täysin yksinkertasia asioita niille ihmisille kun ne ei itse osaa ajatella mitää. Ja jos tätä tapahtuu 100 ihmisen kohdalla 99 kertaa, ne varmaan katsoo sitä 1 myös vihasesti kenelle se kone ITSE alkoi bugaamaan ilman syytä.
Ensin avaavat hirmuisen määrän itsepalvelukassoja joka paikkaan, ja sitten yrmykäisinä syynäävät kaikkia.
Sinä ihan varmasti nätisti kysyit et onnistuuko🤣. Sait mitä ansaitsit.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihan varmasti nätisti kysyit et onnistuuko🤣. Sait mitä ansaitsit.
Itse asiassa olin aloittanut maksamisen, mutta luulin, ettei tuossa voikaan pullokuittia palauttaa, ja painoin "mitätöi ostokset". Sitten tuli myyjä siihen vahtaamaan. Olin kohtelias, eli ei siitä kiinni.
AP
Näistä syistä menen aina palvelukassoille. Itsepalvelukassoilla jotain häikkää joka kerta kun siitä ohi kävelee.
kjeh kjeh