Miten toiset löytävät aina uuden kumppanin, mutta toiset eivät milloinkaan?
Toiset eroo ja löytävät uuden kumppanin ja samaa rataa...
Toiset eivät löydä edes ensimmäistäkään kumppania.
En käsitä?
Kommentit (662)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on joku sellainen psyykkinen juttu. Kiintymyssuhde häiriöitä ja tunnelukkoja. Ripustautuva persoonallisuus on esim. sellainen joka löytää aina uuden kumppanin, ts. henkilön johon ripustautua.
Etenkin nainen ja jos on sellainen perusnätti, miehet on aivan haltioissaan kun on kurkkuaan myöten ihastuneen oloinen nainen kimpussa. Vaikka onkin esitystä ja nainen hakee vaan omiin ongelmiinsa miehestä helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on joku sellainen psyykkinen juttu. Kiintymyssuhde häiriöitä ja tunnelukkoja. Ripustautuva persoonallisuus on esim. sellainen joka löytää aina uuden kumppanin, ts. henkilön johon ripustautua.
Etenkin nainen ja jos on sellainen perusnätti, miehet on aivan haltioissaan kun on kurkkuaan myöten ihastuneen oloinen nainen kimpussa. Vaikka onkin esitystä ja nainen hakee vaan omiin ongelmiinsa miehestä helpotusta.
Kaksi ikävää asiaa sinun kannalta:
1. Haluaisit olla mies, mutta et ole
2. Me miehet emme oikeasti ajattele noin
Vierailija kirjoitti:
Ongelman juurisyy voi myös olla lapsuudessa koetut hylkäämiskokemukset / nuoruuden rakkauden taholta koettu hylkääminen (hylkäämiset ja torjumiset), pettäminen tms sivuuttaminen.
Turvallisesta luotettavasta suhteesta vaillejääminen.Sitten aikuisiällä ei enää luota kehenkään, ei uskalla heittäytyä ja antaa itsestään enää emotionaalisesti juuri mitään ja näin suhteet jäävät pinnallisiksi ja lyhyiksi.
Mitä useamman jätetyksi tulemisen tunteen kokee (huom. myös lyhyistä mitäänsanomattomista ihastussuhteista) sitä vähemmän uskaltaa ja viitsii enää itsestään antaa ja ehkä tiedostamattaankin ei enää anna itsensä edes ihastua kehenkään.
Kun ei ihastu, ei satuta itseään KUN tämäkin suhde taas loppuu kohta.
Ja kierre on valmis.Itse ollut 30 v tässä limbossa. Valitettavasti 🥺
Täällä samisnainen!
Vierailija kirjoitti:
Ongelman juurisyy voi myös olla lapsuudessa koetut hylkäämiskokemukset / nuoruuden rakkauden taholta koettu hylkääminen (hylkäämiset ja torjumiset), pettäminen tms sivuuttaminen.
Turvallisesta luotettavasta suhteesta vaillejääminen.Sitten aikuisiällä ei enää luota kehenkään, ei uskalla heittäytyä ja antaa itsestään enää emotionaalisesti juuri mitään ja näin suhteet jäävät pinnallisiksi ja lyhyiksi.
Mitä useamman jätetyksi tulemisen tunteen kokee (huom. myös lyhyistä mitäänsanomattomista ihastussuhteista) sitä vähemmän uskaltaa ja viitsii enää itsestään antaa ja ehkä tiedostamattaankin ei enää anna itsensä edes ihastua kehenkään.
Kun ei ihastu, ei satuta itseään KUN tämäkin suhde taas loppuu kohta.
Ja kierre on valmis.Itse ollut 30 v tässä limbossa. Valitettavasti 🥺
Sama mulla, no mitä olen tehnyt eri tavalla viimeisen kymmenen vuoden aikana, niin olen itse jättänyt/torjunut miehiä, jonkun pahasti päihdeongelmaisen ajoittain ilkeän miehen ihan aiheesta. Mutta nyt on vuosia mennyt, olin jo valmis antamaan mahdollisuuden reilu kuukausi sitten, niin mies ei sanoistaan huolimatta ota yhteyttä, että jälleen tässä taas.
Olen enemmän introvertti, hillitty ulospäin, vaikka sisällä kiehuisi, välillä uskallan näyttää negatiivisiakin tunteita, kunhan tunnen paremmin ihmistä eli alkukankeutta on. En ole draamakuningatar, noilla draamailevilla naisilla tuntuu seuraa riittävän kuitenkin. En ole rumimmasta päästä, mutta ylipainoinen ja ikää on 50 vuotta. Herkkä olen ja haavoittunut monta kertaa, joten hillityllä kuorella suojelen sisintäni.
Toisilla on matalammat kriteerit kumppanille.
Itselläni ne ovat korkealla.
Tällä hetkellä olen parisuhteessa, mutta nykyisen ja edellisen suhteen välillä oli 5 vuotta sinkkuna elelyä, ihan vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele löytäminen.
Miten toiset tekee sen, että saavat kumppanin hetkessä?
Kokeile vaikka sellaista, että levitätä reitesi.
Vierailija kirjoitti:
Minutkin miehet kiertävät kaukaa kuin ruton. Vitsailenkin välillä et ei tarvi pelätä raiskausta kun olen niin näkymätön miehille ( tämä siis vitsi, mulla on pippurisuihke ja tajuan et rais*aus on väkivaltaa ei seksiä). Mut joo toiset vetää miehiä kuin magneetti. Mä oon se vastakohta kun laittaa ne magneetin väärät päät vastakkain. Mä vedän puoleeni koiria ja lapsia et ihan kuvottava mun ei pitäis olla.
Kas, naispuolinen minä!
Sillä erotuksella tosin, että minulla ei ole pippurisuihketta.
Toisille kelpaa melkein kuka tahansa ja toisille ei kelpaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on matalammat kriteerit kumppanille.
Itselläni ne ovat korkealla.
Tällä hetkellä olen parisuhteessa, mutta nykyisen ja edellisen suhteen välillä oli 5 vuotta sinkkuna elelyä, ihan vapaaehtoisesti.
Minä olen nopeasti pariutuva, mutta ei mulla kyllä ole matalat kriteerit kumppanille. Mieheni ovat kaikki olleet komeita, hoikkia, akateemisesti koulutettuja ja kovatuloisia. Silti mukavia, helliä ja huomioonottavia. Mutta niin olen minäkin kaikkia noita asioita. Exäni oli 185cm pitkä. Nykyinen on 170cm, joka kuulemma on joillekin ongelma. Itse kun olen 160vm taskuvenus niin minulle pituus ei ole koskaan ongelma. Suurin osa ihmisistä on minua pidempiä joka tapauksessa. Hyvätuloisen miehen kukkarollekaan ei tarvitse mennä, kun olen itsekin hyvätuloinen. Joillekin kuulemma myös se, että tekee paljon töitä on ongelma, minulle ei. Haluan itsekin tehdä paljon töitä ihan rauhassa.
Rahan takia.
Parempi jakaa kulut kesken.
Saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisilla on mies vaatimus: Komea,pitkä,seksikäs,hurmuri,nallekarhu ja jumalattoman rikas, niin varmasti menee aikaa ennenkuin tärppää.... jos tärppää.
Ei se oikein noinkaan voi olla,itse olen 184 88 lihastakin löytyy ja sitä rahaakin eli ei ole työn tarvetta.En polta,en juo,muutenkin kaikki ok,vaan eipä naisia kiinosta vaikka kuvan kanssa treffipalstoilla olen ollut sanotaanko vuosia.En siis missään tindereissä niihin en mene.Tässä on varmaan ikäni se este eli 6kymp,koska nuorempana kyllä naisia oli ehkä liikaakin niin silloin ainakin ulkonäkökin oli kunnossa,tosin mielestäni on vieläkin.
Sinä taidat olla Allu ja hyvä esimerkki ihmisestä, joka ei yhtään näe itsessään vikaa, vaikka se muille on päivänselvä.
Mistähän noin päättelit?Minä olen aina myöntänyt virheeni ja vikani,tässä on siis kyse siitä et ei yksillekään treffeille ole päässyt et sillai.Eikä yksikään ex ole minua moittinut eikä haukkunut.Ja exiä ovat oman toimintansa vuoksi mm jatkuva pettäminen silloin kun olin pitkillä liikematkoilla tms.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos astut todelliseen elämään inselkulttifraasien seasta, huomaat ettei kukaan aloita parisuhdetta yksin. Siihen tarvitaan se molemminpuolinen kiinnostus. Jos sitä ei ole, ei riitä vaikka voisit itse alkaa suhteeseen ihan kenen kanssa tahansa.
T. Ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos astut todelliseen elämään inselkulttifraasien seasta, huomaat ettei kukaan aloita parisuhdetta yksin. Siihen tarvitaan se molemminpuolinen kiinnostus. Jos sitä ei ole, ei riitä vaikka voisit itse alkaa suhteeseen ihan kenen kanssa tahansa.
T. Ikisinkku
Jos ikisinkku odottaa elämänsä hekumaa niin sitä ei saa kaikki välttämättä koskaan sillä se vaatii toisenkin kiinnostumisen eikä se yksin riitä että saa jotain fiboja.
Oman kokemukseni mukaan ne, jotka ovat sinut itsensä kanssa, tuntevat itsensä ja viihtyvät omassa elämässään, he pariutuvat helpoimmin. Ja näin kävi itsellenikin. Kun löysin rauhan ja ilon itseni kanssa, niin kylläpä alkoi miestä pukkaamaan monesta suunnasta. Ja tämä 4-kymppisenä. Olen hyvässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipäätään lukee Vauvaa - sinne kirjoittelusta puhumattakaan - tarkoittaa se jo lähes varmasti sitä, että ei kelpaa kenellekään. Siis katsokaa nyt itseänne!
Kirjoittelet Vauvaan - katso nyt itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Satunnaista seksiä voi löytää, suhdetta ei aina.
Mä olen niin ujo ettei miehet pidä mua kiinnostavana enkä saa suhteita.
Jos miehet eivät pidä sinua kiinnostavana, sille on kyllä ihan muita syitä kuin väittämäsi ujous.
Mitkä syyt muka?
Olen ujo enkä saa suutani auki. Miten voisin mitenkään olla kiinnostava tuppisuuna?
Ulkonäkö ei ole se ongelma, miehet kyllä lähestyy.
Eli toisin sanoen miehet ovat kyllä olleet kiinnostuneita, kun sinua lähestytään. Näin helppoa se on naisilla, voit olla minkälainen tahansa, miehet kyllä lähestyvät.
Tässä ketjussa ei ollut kyse irtoseksistä vaan seurustelukumppanin saamisesta.
-ohis
Niin? Minäkin puhun seurustelukumppanin saamisesta.
Ja kommentoimasi kirjoittaja kertoi, ettei saa suhteita mutta aloit nillittämään, miten helppoa se naisilla on.
Minä ihmettelen tätä Tinder = seksi juttua, koska kaikki minun tuntemani ovat ainakin sieltä ihan sen parisuhdekumppaninsa löytäneet. Olisikohan se asia niin, ettei sitä Tinderiä tosiaankaan ole viitsitty edes ladata, koska vauvapalstalla tytöt sanoi ettei siellä ole kuin likaisia seksisetiä.
Niinpä. Juju onkin siinä, että valtaosa naisista on kiinnostuneita pienestä osasta miehiä. Näillä miehillä on varaa pyörittää naisia. Samaan aikaan valtaosa miehistä ihmettelee, kun ei saa yhtäkään matchia.
Valtaosa naisista arvioi tasonsa väärin - jäävät siksi yksin. Jos ei löydy ulkonäköä, voisi hankkia edes koulutusta.
n45v kirjoitti:
En minäkään käsitä. Siis sitä, miksi jotkut ei löydä. Mulle ei ole tuottanut mitään vaikeuksia. Aina löytyy uusi melko pian. Eikä se ole naamasta kiinni, yksi paljon minua kauniimpi tuttu tuskaili kun ei millään löydy. Ehkä jotkut on krantumpia, tai sitten tutustuminen on niille jotenkin hankalaa.
Minä en käsitä niitä jotka löytävät aina uuden kumppanin. Miten ihmeessä??
Kuulun ryhmään "Ei ikinä ketään" eli ei mitään kontaktia yhteenkään mieheen missään muodossa ja ikää yli 30. Haaveilen naimisiin menosta ja perheestä, mutta vaikeaa on kun ei pääse edes treffeille, vaikka yritystä on. Ruma ja lihava en ole.
Vaikka täällä kuinka parjataan komentelevia ja suulaita naisia, niin aika montaa naistakin kiinnostaa määrätietoinen, rajojaan kunnioittava mies kuka ottaa selkeästi ohjat käsiinsä. Silloin naisenkin on helpompi kunnioittaa miestä. Vastapainona ei noidenkaan miesten kanssa parisuhteessa oleminen ole aina herkkua. Ääripäät sikseen mutta näin yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Satunnaista seksiä voi löytää, suhdetta ei aina.
Mä olen niin ujo ettei miehet pidä mua kiinnostavana enkä saa suhteita.
Jos miehet eivät pidä sinua kiinnostavana, sille on kyllä ihan muita syitä kuin väittämäsi ujous.
Mitkä syyt muka?
Olen ujo enkä saa suutani auki. Miten voisin mitenkään olla kiinnostava tuppisuuna?
Ulkonäkö ei ole se ongelma, miehet kyllä lähestyy.
Eli toisin sanoen miehet ovat kyllä olleet kiinnostuneita, kun sinua lähestytään. Näin helppoa se on naisilla, voit olla minkälainen tahansa, miehet kyllä lähestyvät.
Tässä ketjussa ei ollut kyse irtoseksistä vaan seurustelukumppanin saamisesta.
-ohis
Niin? Minäkin puhun seurustelukumppanin saamisesta.
Ja kommentoimasi kirjoittaja kertoi, ettei saa suhteita mutta aloit nillittämään, miten helppoa se naisilla on.
Minä ihmettelen tätä Tinder = seksi juttua, koska kaikki minun tuntemani ovat ainakin sieltä ihan sen parisuhdekumppaninsa löytäneet. Olisikohan se asia niin, ettei sitä Tinderiä tosiaankaan ole viitsitty edes ladata, koska vauvapalstalla tytöt sanoi ettei siellä ole kuin likaisia seksisetiä.
Niinpä. Juju onkin siinä, että valtaosa naisista on kiinnostuneita pienestä osasta miehiä. Näillä miehillä on varaa pyörittää naisia. Samaan aikaan valtaosa miehistä ihmettelee, kun ei saa yhtäkään matchia.
Valtaosa naisista arvioi tasonsa väärin - jäävät siksi yksin. Jos ei löydy ulkonäköä, voisi hankkia edes koulutusta.
Mistä oman tason voi tietää?
Täällä samoin. Mieheni on myös paras ystäväni, vaikka on minulla muitakin hyviä ystäviä. Mieheni seurassa saan olla juuri oma itseni ja hän tuo parhaimmat puoleni esiin. Nytkin jo odotan, että työpäivä loppuisi ja saisi asiat hoidettua (ruuan laittoa, kaupassa käyntiä ja teinien kuskausta) ja saisimme käpertyä loppuillasta sohvalle yhdessä. Päivän paras hetki.