Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toiset löytävät aina uuden kumppanin, mutta toiset eivät milloinkaan?

Vierailija
23.07.2020 |

Toiset eroo ja löytävät uuden kumppanin ja samaa rataa...

Toiset eivät löydä edes ensimmäistäkään kumppania.

En käsitä?

Kommentit (662)

Vierailija
521/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse korkeakoulutettu sinkkunainen ja todennut, että viihdyn paljon paremmin yksin. Moni mies tuntuu edelleen odottavan, että nainen tekisi enemmän kotitöitä ja laittaisi molemmille ruokaa. Tuntuu, että myös seksi on määritelty lähinnä miesten tarpeiden mukaan: miehillä on useammin sellainen anatomia, että saa nautintoa yhdynnästä. Olen todennut, että saan enemmän seksuaalista nautintoa, kun käytän yksin kotona vibraa, kotitöitä on vähemmän, kun ei tarvi tehdä kahden ihmisen töitä ja muita "parisuhteeseen" kuuluvia asioita voi tehdä ystävien kanssa. Ystäväpiirini onkin laaja ja ehdin harrastaa paljon vapaa-ajalla.

Vierailija
522/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka löytää yhtenään uuden, on epätoivoisia eikä osaa olla yksin. Vaatimuksia ei ole ja yritystä senkin edestä. Aina sitten joku osuu haaviin ja itselle uskotellaan että suurista tunteista kyse. Oikeasti on kyse läheisriippuvuudesta. 

On tosiaan sellaisia, että jos eilen illalla eronneet niin tänään jo löytäneet uuden, ihan lennosta vaihtavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kertaakaan elämässäni seurustellut eikä kyllä ole yksikään naispuolinen henkilö koskaan osoittanut mitään kiinnostusta.

Ja rehellisesti sanoen pelkään naisia. Sen siitä saa kun koko peruskoulun ajan tytöt ja pojat kiusasivat, itsetunto siinä meni täysin ja ajattelu vääristyi täysin väärille raiteille.

Rehellisesti sanottuna haluaisin vaan pillahtaa itkuun naisen sylissä joka välittää, mutta kukapa tämmöistä sisältä kuollutta ajopuuta haluaisi.

Jääköön kokematta kaikki.

Äiti haussa? Mennyt on mennyttä. Mutta tulevaan voi vaikuttaa, rakentaa sitä elämää pala palalta. Saada onnistumisen kokemuksia opinnoista, töistä, harrastuksista. Sitten löytyisi se nainenkin, ja sen kanssa olisi muutakin kun itkua ja itsesääliä.

Vierailija
524/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut mies. En ole ollut pitkiä aikoja ikinä yksin. Olen kaunis. Ja opettaja. Näin miehet ovat plussia avanneet. Olen myös aktiivisesti ollut aina liikenteessä. En ole jäänyt yksin kotiin. Aina menossa ja juttelen miehille, yritän tutustua, haen seuraa. Ihastun helposti. Pakkejakin on tullut. Mutta aina on löytynyt joku, joka haluaa olla pitempään vierellä. Pitää jutella ja lähestyä ihan kaikenlaisten miesten kanssa. Monesti ihan tavallinen mies voi paljastua todella mielenkiintoiseksi, taitavaksi ja hyväksi ja fiksuksi mieheksi, johon sitten ihastuu.

Alapeukutatte, koska sanoin itseäni kauniiksi. Kaikki naiset eivät kestä sitä, että joku nainen on omasta mielestään kaunis. Heillä on huono itsetunto.

Vierailija
525/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut mies. En ole ollut pitkiä aikoja ikinä yksin. Olen kaunis. Ja opettaja. Näin miehet ovat plussia avanneet. Olen myös aktiivisesti ollut aina liikenteessä. En ole jäänyt yksin kotiin. Aina menossa ja juttelen miehille, yritän tutustua, haen seuraa. Ihastun helposti. Pakkejakin on tullut. Mutta aina on löytynyt joku, joka haluaa olla pitempään vierellä. Pitää jutella ja lähestyä ihan kaikenlaisten miesten kanssa. Monesti ihan tavallinen mies voi paljastua todella mielenkiintoiseksi, taitavaksi ja hyväksi ja fiksuksi mieheksi, johon sitten ihastuu.

Alapeukutatte, koska sanoin itseäni kauniiksi. Kaikki naiset eivät kestä sitä, että joku nainen on omasta mielestään kaunis. Heillä on huono itsetunto.

Alapeukut kohdistuu kohtaan " minulla on aina ollut mies". Säälittävää läheisriipouvuutta. Ehkä resepti kestävään ja onnelliseen parisuhteen ei ole toisen ulkonäkö ja ammatti. Sinunkin kannattaisi pistää se oma rima hieman junttia korkeammalle- toki olet oikeassa siinä, että kannattaa olla aktiivinen olematta epätoivoinen.

Vierailija
526/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää, kun ei edes etsi.  En todellakaan halua minkäänlaiseen parisuhteeseen enää ikinä. Elämäni on just hyvä näin.

Hienoa, että olet tyytyväinen elämääsi. Niin pitääkin tehdä se oma elämä ensisijaisesti itseään ajatellen hyväksi. Monet kuitenkaan eivät ole tyytyväisiä yksin ,vaikka ulkoisesti kaikki olisi kunnossa. Uskon kyllä ,että elämästään nauttiva ihminen löytää helpommin kumppanin halutessaan kuin se ,joka on tyytymätön.

Vierailija
527/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta entäs se, että mistä ihmeestä nämä sarjarakastujat kaivavat sen vastapuolen. Oma kokemus on miehenä se, ettei niitä vapaita naisia juurikaan vastaan tule, vaan kaikki ovat ihan parisuhteessa? 

Naisilla se on helppoa, kun miehet on yleisesti aika helppoja ja lähtevät mukaan kunhan nainen on katseenkestävä ja kiinnostunut. Mutta miehenä saa kyllä huudella aika kauan että löytää ja sitten se kohdalle sattuva on juuri tällainen sarjarakastujanainen jolle ei ole väliä millanen mies.

Vierailija
528/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää, kun ei edes etsi.  En todellakaan halua minkäänlaiseen parisuhteeseen enää ikinä. Elämäni on just hyvä näin.

Et siis pidä maidosta, mutta päätit osallistua maidosta pitävien keskusteluun huudellaksesi ettet pidä maidosta. Kaipa siinä joku logiikka on.

Vierailija
529/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen (miehenä) miettinyt. Joillakin on vain sellainen synnynnäinen ominaisuus, että he osaavat lähestyä ihmisiä niin että tulevat heti hyväksytyksi. Minulla on pari tämmöistä kaveria. Kun yksi suhde päättyy, niin korkeintaan kuukauden päästä on uusi pystyssä. Eivätkä sitten todellakaan ole mitenkään hyvännäköisiä, täysin tavallisia kaikin tavoin. Toinen keskimääräistä lyhyenläntä tappi vielä.

Minullakin on tällainen kaveri (mies) ja todellakin hämmästelen. Naisten seurassa on aika lapsellinen ettei itsellä meinaa järki kestää, huutelee pyllyä sun muuta vaan mutta naisilla on kivaa ja kikattavat ja olisivat valmiita vaikka mihin. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
530/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse korkeakoulutettu sinkkunainen ja todennut, että viihdyn paljon paremmin yksin. Moni mies tuntuu edelleen odottavan, että nainen tekisi enemmän kotitöitä ja laittaisi molemmille ruokaa. Tuntuu, että myös seksi on määritelty lähinnä miesten tarpeiden mukaan: miehillä on useammin sellainen anatomia, että saa nautintoa yhdynnästä. Olen todennut, että saan enemmän seksuaalista nautintoa, kun käytän yksin kotona vibraa, kotitöitä on vähemmän, kun ei tarvi tehdä kahden ihmisen töitä ja muita "parisuhteeseen" kuuluvia asioita voi tehdä ystävien kanssa. Ystäväpiirini onkin laaja ja ehdin harrastaa paljon vapaa-ajalla.

Win-win, erityisesti miehille. Kirjaesimerkki naisesta, joka tekee miehen onnettomaksi.

Vierailija
531/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Win-win, erityisesti miehille. Kirjaesimerkki naisesta, joka tekee miehen onnettomaksi.

Jep, yhteistä monille ikisinkuille on, että he ovat huomanneet, että miehet ovat onnettomia heidän kanssaan. Joten ovat sitten mieluummin yksin.

Vierailija
532/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen akateeminen mutta mies. Et ole ilmeisesti kokenut sitä yhdessä kokkaamisen tai siivoamisen iloa toisen ihmisen kanssa. Me tehdään naisystäväni kanssa hyvin erilaisia kotitöitä kun on vanha omakotitalo. Toinen tykkää maalata ja toinen tykkää tehdä timpurin hommia, toinen tykkää ruohonleikkuusta ja toinen pensasaidan leikkuusta ja näitä hommia löytyy loputtomiin. Näitä töitä ei voi mahduttaa exel-taulukkoon, työnjako vain tulee jotenkin luontaisesti. Päivän päätteeksi on kiva olo kun on saanut yhdessä paljon aikaiseksi.

Vierailija
533/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ennen seuraava kumppani samantien, hyvä että ehdin edellisestä erota. Ja minä olin aina se jättäjä.

Sitten koin kovia epäterveessä suhteessa. Pysähdyin, kävin terapiassa, lopetin läheisriippuvaisen käytökseni ja nyt olen paljon tasapainoisempi.

Eikä kumppania löydy enää mistään. Minulla on siinä mielestäni aika matalat vaatimukset, esim. ammatilla ja varallisuudella ei ole väliä.

On tosi outoa että oikuttelevalle rikkinäiselle draamaqueenile niitä kumppaneita oli jonoksi asti. Kasvettuani ihmisenä ja käsiteltyäni lapsuuden traumat, ei ketään.

Vierailija
534/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kommentoinut, että helposti uuden suhteen löytävillä ei olisi juurikaan kriteerejä vaan kuka tahansa kelpaisi. Ja erokin tulisi nopeasti ihastuksen laannuttua. Ei se niinkään aina ole. Itselläni on ollut kolme parisuhdetta, jotka saaneet alkunsa jo muutaman kk kuluttua edellisestä erosta. Kaikki miehet kunnollisia, työssäkäyviä, päihteettömiä, mukavia ja hauskoja. Kotitöitäkin tehneet. Yhdessä ollaan asuttu useampi vuosi ja eronkin jälkeen pysytty ystävinä. Nyt kolmannessa suhteessa avioliitto ja lapset. En osaa sanoa miksi uusi suhde on aina löytynyt niin helposti, kun monet ystävistäni eivät löydä ketään. Tuntuu, että mukavista miehistä on ollut paljonkin tarjontaa ja saanut valita parhaat päältä. Enkä ole keskimääräistä kauniimpi enkä edes sosiaalinen, pikemminkin kotona viihtyvä introvertti.

Vierailija
535/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin yksinkertaista koska toiset on miehiä ja toiset naisia. Nainen löytää aina uuden vaikka olisi pullea autisti 12 tuntia tietokoneella ja rutiköyhä asuen vanhempiensa luona. Mies jää yksin ja siihen rittää yksikin epämieluinen ominaisuus kuten tylsyys.

Vierailija
536/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on rima matalalla. 

Vierailija
537/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvin yksinkertaista koska toiset on miehiä ja toiset naisia. Nainen löytää aina uuden vaikka olisi pullea autisti 12 tuntia tietokoneella ja rutiköyhä asuen vanhempiensa luona. Mies jää yksin ja siihen rittää yksikin epämieluinen ominaisuus kuten tylsyys.

Sekin vaikeuttaa jos ei osaa edes laskea yksi plus yksi. Ja eihän kukaan tylsää miestä halua. Miksi haluaisi?

Vierailija
538/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ennen seuraava kumppani samantien, hyvä että ehdin edellisestä erota. Ja minä olin aina se jättäjä.

Sitten koin kovia epäterveessä suhteessa. Pysähdyin, kävin terapiassa, lopetin läheisriippuvaisen käytökseni ja nyt olen paljon tasapainoisempi.

Eikä kumppania löydy enää mistään. Minulla on siinä mielestäni aika matalat vaatimukset, esim. ammatilla ja varallisuudella ei ole väliä.

On tosi outoa että oikuttelevalle rikkinäiselle draamaqueenile niitä kumppaneita oli jonoksi asti. Kasvettuani ihmisenä ja käsiteltyäni lapsuuden traumat, ei ketään.

Onko mahdollista että silloin kun olit dramaqueen, olit nuorempi ja kauniimpi? Ja nyt vanhempana et enää ole ulkonäkösi puolesta samalla tasolla, ja miehet eivät siksi enää kiinnostu sinusta?

Vierailija
539/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin vaikeuttaa jos ei osaa edes laskea yksi plus yksi. Ja eihän kukaan tylsää miestä halua. Miksi haluaisi?

Ei sellainen haittaa naistenkaan kohdalla mitään. Miehet on vaan niin hyväsydämmisiä että antavat mahdollisuuden kaikenlaisille naisille. Naisten tulisi ottaa mallia ja hyväksyä myös se vähemmän kiinnostava mies.

Vierailija
540/662 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstistä huokuu sellainen asia että sinä oikeasti pidät miehistä. Veikkaan että tuo jo yksinään auttaa paljon kumppanin etsinnässä.