Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä kaksi vuoroviikkoperhettä, onko tässä mitään järkeä?

Vierailija
23.07.2020 |

Lyhyesti, mies on vuoroviikkoisä, ollaan asuttu erillään vaikka mies käytännössä onkin lapsettomat viikot luonani. No, tulin raskaaksi ja kun ikääkin jo alkaa olla, niin aion todellakin pitää tämän lapsen. Mies suunnittelee jatkavansa edelleen vuoroviikkojaan, niin että olisin joka toinen viikko yksin meidän lapsen kanssa kun hän olisi omassa kodissaan muiden lasten kanssa. Eli lapsille ei tulisi minkäänlaista sisaruussuhdetta eikä yhteisellä lapsella olisi kunnollista perhettä :( Minulla meni hermot ja sanoin, että joko muutetaan yhteen tai sitten mies saa kerätä kamansa ja jäädä pysyvästi omaan kotiinsa. Miehen mielestä olen lapsellinen ja itsekäs enkä suostu ajattelemaan hänen vanhempien lastensa etua. Kumpi meistä tässä oikein on järjiltään? Ja onko mitään järkeä edes odottaa, että mies tulisi vielä toisiin ajatuksiin, vai onko tämä nyt tosiaan tässä? Ja tämä idea syntyi sellaisella viikolla kun hän oli lastensa kanssa, eli on mahdollista että exä on jollain lailla mukana tässä älyttömyydessä.

Kommentit (227)

Vierailija
221/227 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Sinä ap pääsisit helpoimmalla tuossa kuviossa. Jos muutat miehen kanssa yhteen, tulee sinusta äitipuoli. Ja kerjäät verta nenästäsi.

Jos minä olisin sinä, alkaisin vuoriviikkosysteemiin.

Terv. Uusperheellinen

Niin, mä kommentoisin tähän vielä sen verran, että kyllähän toki teidän yhteinen lapsi lähtisi isälleen sitten niillä toisilla viikoilla muutaman päivän ja sä saisit omaa aikaa? Hihihih, no mutta jokatapauksessa en suostuisi olla täys yh tuota viikkoa, eli isä saisi kyllä ottaa lastaan ihan sinne lapsellisille viikoilleenkin, itse voisin jäädä kotiin ja nostaa jalat ylös ;)

Vierailija
222/227 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tekisin abortin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/227 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäisten ihmisten sekopäistä touhua taas... Teet mitä teet ap, niin tuosta seuraa kuitenkin ongelmia. Miksi ette jo ihmiset ymmärrä, ettei uusperhekuvioista seuraa mitään järkevää? Onhan se jo nähty.

Vierailija
224/227 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit ovat sekoittaneet pääsi.

Vierailija
225/227 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on samassa tilanteessa, mutta siitä syystä, että miehen lapsi asuu eri kaupungissa, jossa asuu siis hänen äitinsä ja jossa hän käy kouluakin. Mies pystyy omistautumaan lapselleen täysin noina viikkoina.

Ystäväni nikotteli aluksi, mutta nykyään jopa tykkää tästä järjestelystä. Hän voi halutessaan mennä myös sinne miehensä toisen kaupungin kotiin ja lapset tutustuvat toisiinsa.

Mutta ennen kaikkea hänellä on joka toinen viikko omaa rauhaa mieheltä, ja sitten kun mies tulee kotiin, tämä haluaa viettää pienen lapsen kanssa aikaa ja silloin ystäväni saa myös sitä omaakin aikaa.

Vierailija
226/227 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nauraisin olemattomaan partaani jos joku väittäisi että minulla on yksi ja ainoa oikea perhe sen miehen kanssa jonka kanssa sain lapsen ollessani 19v :D :D :D Ja kaikki muu on vain jotain höpinää :D :D :D

Me ollaan lapsen isän kanssa aivan hyvissä väleissä oltu aina. exälläni on 3 muuta lasta 3 muun naisen kanssa (omani oli ensimmäinen, joten en ole voinut tähän kuvioon vaikuttaa mitenkään). Ei kukaan voi määritellä toisten puolesta mikä on kenenkin perhe. :D :D Tätä tekee ehkä semmoinen katkera tyyppi, joka olisi halunnut pitää sen ydiinperheen, muuta puoliso ei halunnutkaan.

Luin ketjun jo aiemmin ja oli silloin pakko kysyä mieheltä, onko hänelle jompi kumpi se oikea perhe, exän kanssa vai minun ja kaikkien sinun, minun ja meidän lasten kanssa. Mies oli vilpittömän ihmeissään, että mikä kysymys tämä oikein on, se ensimmäinen ydinperhe oli hänelle oikea perhe ja nykyinen uusperhe on ihan yhtä oikea.

Onko perhe oikea perhe silloin, jos perheessä ei ole lapsia? - Tähän yllättävän moni sanoo, että ei ole. Tai että ainakin perhe, jossa on lapsia, on oikeampi perhe. Ja kaikkein oikein perhe on sellainen, jossa on pelkästään perheenisän ja -äidin yhteisiä biologisia lapsia.

Eriskummallisia ajatuksia mielestäni tuollaiset.

Mutta olenkin ns. perheetön. Olen vaan harmistunut erään lapsettoman läheiseni puolesta, jolle alinomaa vihjaillaan perheen perustamisesta, vaikka hän asuu avoliitossa henkilön kanssa, jolla on lapsi.

Vierailija
227/227 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen uusperhe-ketjun aloittajako teki uuden provon? Mikä teitä naisia vaivaa?

Miksi oletat, että aloittaja on nainen? Minä oletan, että hän on trolli ja että sinä olet hän.

Mikä sitten tekee pojasta tuollaisen ällötyksen? Iskä hylkäsi ja äiti niuhottaa viikkorahan kanssa?