Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pahoilla pojilla ja muilla sovinisteilla

Vierailija
13.06.2013 |

on kuitenkin aina nainen?

Puhuvat rumia naisista selän takana ja joskus kerskuvat jopa ihan avoimesti valloituksillaan. Silti naisten suosiota riittää.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämä on opettanut minulle, että jokainen nainen haluaa oikeasti, siis biologisen imperatiivinsa ohjaamana, olla alistettu ja ylivoimaisen miehen "käytettävänä".

Miesten pitää ymmärtää ja hyväksyä tämä, sillä tämä on biologiaa. Kaikkein ensimmäiseksi kannattaa nakata vesilintua kaikilla naisten "täydellinen mies on tällainen" -kotkotuksilla, sillä sellaiset miehet häviävät kunnon alistaja-voittaja-alfalle aina.

T. Entinen kiltti poika.

Vierailija
82/83 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Minulla on ihana mies, enkä ikinä häntä vaihtaisi pahikseen tai alistajaan. Puhutte biologioinenne aivan paskaa. Parasta seksiä saa huomaavaiselta, toki vahvalta ja urheilulliselta mieheltä. Ihmislapsi on niin hankala hoidettava, että sen hoitamiseen tarvitaan nimenomaan terve, hyvä mies, kiltti mies. Pahiksesta ei ole mihinkään niin vaativassa tehtävässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. t. nainen

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 22:16"]

Tosielämä on opettanut minulle, että jokainen nainen haluaa oikeasti, siis biologisen imperatiivinsa ohjaamana, olla alistettu ja ylivoimaisen miehen "käytettävänä".

Miesten pitää ymmärtää ja hyväksyä tämä, sillä tämä on biologiaa. Kaikkein ensimmäiseksi kannattaa nakata vesilintua kaikilla naisten "täydellinen mies on tällainen" -kotkotuksilla, sillä sellaiset miehet häviävät kunnon alistaja-voittaja-alfalle aina.

T. Entinen kiltti poika.

[/quote]