Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atrian Buffalo GRIPS, mitä ihmettä?

Vierailija
27.06.2026 |

Mikä tuote on olevinaan? Reisipalasta poistettu nahka ja ajettu 60% lihoista pois. Jäljellä luu ja pikku nokare lihaa. Paskalla marinadilla on saatu pakkaus 690g painoiseksi. Ei saatana mitä kusetusta, mutta lähikaupassa ei ollut oikein muuta älyllistä grilliin.

En edes käsitä että mitä ihmettä tuon GRIPSIN pitäisi tarkoittaa, kusetusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa atria.

Vierailija
2/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään syömistä ollut. Pelkkää paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE paviaanit ette tiedä mistään mitään. Ostelette Prisman ja thaikkujen tekemiä paskasusheja joissa ei ole maustettu eikä huuhdeltu riisiä.

Vierailija
4/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskakasat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän