Lue keskustelun säännöt.
Juotava on juoma, mutta miksi syötävä ei ole syömä?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vietävä on viemä(ri), tuotama on tuoma(ri).
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin yks päivä sanoja mies ja vaimo. Miksi mies on mies ja nainen vaimo, eikä nainen?
Miksi nainen on nainen ylipäätään? Mieti miltä kuulostaa nai -nen... Unkariksi se on nő ja mies on ferfi.
Mutta safkattava on safka. Helsinkiläiset olivat tässäkin asiassa oikeassa. Paitsi että börsta ei ole ollenkaan juotavaa.
"Nopeat" syö hitaat...
Hopeat harmaantalouden...
Suomenkieli on täyttä paskaa tänäpäivänä
Minulle puhutaan niin halventavaa suomenkieltä että sanotuksi ei saa, niin ällöttävää yhteydenottoja minulle tehdään tahallaan,
Suomalainen ei ole ihminen
Mä mietin yks päivä sanoja mies ja vaimo. Miksi mies on mies ja nainen vaimo, eikä nainen?