Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin täyttä jätti meidän lapsen ainoa pois synttäreiltään

Vierailija
10.06.2013 |

Niin tyttö ilmeisesti harmissaan tästä päätti pitää bileet samana päivänä ja kutsua kaikki muut paitsi tätä naapurin tyttöä.

Nyt kaikki vieraat ovat tulossa tyttöni keppihevosbileisiin.

itse en tiennyt synttärijuhlista vasta kuin äsken kun naapurin äiti kävi ovella sanomassa että meidän tyttö kiusallaan pitää kutsut samana päivänä kuin heidän tytön synttärit. Olin ihan äimänkäkenä ja sanoin että en tiennyt synttäreitä ja ei ole saatu kutsua johon naapurin muija vastasi että ei x ole kutsuttu.

naapuri pyysi siirtämään kutsuja että vieraat tulisivat heille. Mitä te tekisitte?

me ollaan tytön kanssa täällä leivottu muffinsseja, kakkua ja tehty tikkukaramellejä ja vaikka mitä..

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITÄ VITTUA MÄ ÄSKEN LUIN???? 8 SIVUN PITUINEN TAPPELU KEPPIHEVOSBILEISTÄ?????????????? EI SAATANA!

Vierailija
122/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:49"]

Vaikka tämä nyt tulikin todistettua provoksi, niin ihmettelen ketjun luettuani, kuinka moni antaisi 6-7 vuotiaiden tyttöjen luuhata päivän kaksissa bileissä.Ensin yhteen ja sitten naapuriin.

Minä olisin antanut mennä vain niihin alkuperäisiin synttäreihin.

Sinänsä olette aika erikoisia siinä suhteessa.

[/quote]

siis onhan se tällä palstalla nähty, että lapset laitetaan ihan minne tahansa kunhan niistä pääsee vaan eroon päiväksi. Eli kahdet peräkkäiset juhlat olisi mammoille ihan taivas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan siirtäisi.

Vierailija
124/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no periaatteessa emme voi edes siirtää juhlia niin että tekemämme leivokset säilyisivät.. Joten joko siirto ensi viikkoon tai sitten pidämme juhlat vain huomenna.

ap

Vierailija
125/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:14"]

Olipas ketju, veikkaisin provoksi mutta hauskinta oli huomata kuinka hulluja täällä av:lla oikeasti kirjoittelee.. Itse en nähnyt ap:n toimissa mitään huonoon kasvatukseen viittavaa ja vaikka täällä kaikki ovat kovasti ap:ta haukkuneet niin hyvin hän on kaikki kumonnut. ap johtaa siis 1-0 sivulla 7

[/quote]

siis nämä hullut kirjoittajat ovat ihan niitä samoja, jotka täällä kirjoíttavat kaikkea sisäsiistiä täysimetyksestä ja kotihoidosta ja lapsen parhaasta ja tienaavat vähintään 6000 euroa kuussa. Todellinen luonne paljastuu kun vähän hermoa kiristetään = lapset lomalla ;)

Vierailija
126/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 20:11"]

SIIS MITÄ VITTUA MÄ ÄSKEN LUIN???? 8 SIVUN PITUINEN TAPPELU KEPPIHEVOSBILEISTÄ?????????????? EI SAATANA!

[/quote]

joita ei oikeasti ole edes olemassa :-DDDD

Vierailija
127/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi sydamella, etko oikeasti tiennyt kutsuista? Oikeasti? Minka ikaisista on kyse? Koska aika hyvin osaa lapsi suunnitella bileet juuri samaan aikaan (kellon aikaankin) kun naapurin juhlat. Jos kaikki on vaan puhdasta sattumaa niin pida bileet. Jos sinulla on ollut epailystakaan synttarikutsuista, niin mieti milta tuntuisi jos kavisi omalle tytollesi - vieraat menisivat naapuriin ihan vaan bileisiin kerran vuodessa jarjestettavien synttareiden sijaan. Kosto osuu nyt naapurin tyttoon, ties vaikka hanen aitinsa olisi ollut kutsulistan takana.

Vierailija
128/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidätte ne huomenna

Vierailija
129/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän hankala tilanne. Todella ilkeätä naapurin tytöltä jättää teidän tyttönne kutsumatta, jos kerran kaveripiiri on sama. Toisaalta itse en ainakaan haluaisi kannustaa omaa lastani tuollaisiin kostotoimenpiteisiin. Varmaan yrittäisin ainakin pitää palaverin naapurin äidin ja molempien tyttöjen kanssa ja löytää jonkun sopuratkaisun.

Vierailija
130/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 20:11"]

[/quote]

joita ei oikeasti ole edes olemassa :-DDDD

[/quote]JUU JA TUNTI MENI MUTTA TOISAALTA BONGASIN 76 HULLUA:DDDD

Vierailija
131/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika törkeää puolin ja toisin. Jos tässä joku ratkaisu pitäisi löytää, niin reilua olisi siirtää niitä teidän juhlia, koska naapurin tyttö oli kutsunut vieraat ensin. Pitäkää bileenne seuraavana päivänä ja jättäkää naapurin tyttö sitten kutsumatta.

Vierailija
132/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä tilanne. Kertoiko naapuri, miksi tyttöänne ei ole kutsuttu? Jos tosiaan kaveripiirin ainoa, jota ei kusuttu,on se huonoa käytöstä, jos ei löydy hyvää syytä ( esim. kiusaaminen).

Minä juttelisin tytön kanssa ja kysyisin, minkä arvelee syyksi, ettei häntä kutsuttu, oliko naapurintytön teko kiva ja onko nyt hänen tekonsa kiva. Sitten ehdottaisin yhteisbileitä tai ainakin niin, että molemmat on kutsuttu kumpiinkin juhliin. Vaatii tosin aikuisilta paljon.

Vierailija
133/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaako tyttösi tuota naapurin tyttöä? Itsestäni vähän vaikuttaa siltä, että tämä on ollut syy kutsumattomuuteen.  Myös se, että muut lapset ovat tulossa teille, antaa sen kuvan, että tyttösi on kiusaaja. Yleensä kiusaajan perässä juostaan mieluummin kuin kiusatun, koska pelko on tulla itse kiusatuksi. 

Vierailija
134/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyttösi halusi pitää omat juhlansa juuri silloin, kun kaverit olivat menossa toisiin juhliin? Lapset olivat jo ilmoittautuneet synttäreille, mutta saivat vanhemmiltaan luvan sittenkin tulla teille keppihevosleikkeihin? Tuovat varmaan tyttärellesi myös turhaan ostetut lahjatkin?

Vierailija
135/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi sydämellä mulla ei ollut hajuakaan naapurin tytön synttäreistä, ihmettelin vain kovin nopeaa aikataulua mutta ajattelin sen johtuvan siitä että muuten ei olisi tällä viikolla ollut aikaa. Mietin mikä voisi olla syynä siihen ettei tyttöinä ole tervetullut. Myös naapurin äiti oli mielestäni kovin tyly sanoessaan asiasta ja teki selväksi ettei hänen tyttönsä halua minun tyttöä juhliinsa.

tyttöni on aika päättäväinen ja joskus määräilevä mutta ei koskaan ole sulkenut ketään pois jengistä tai jättänyt ketään ulkopuolelle.

kiusantekoahan tämä on tytöltäni naapurin tyttöä kohtaan, sanoisin jopa kostoksi ja se on ainoa syy miksi mietin juhlien peruuttamista. Tarvii kai marssia tytön kanssa naapuriin juttelemaan..

ap

Vierailija
136/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirtäisin heppakutsut huomiseen ja kutsuisin naapurin tytönkin mukaan. Kostotoimenpiteet on ihan turhia, niillä saa aikaan vain sen, ettei seuraavallakaan kerralla pääse naapurin juhliin mukaan. Jos kutsutte naapurin tytön mukaan bileisiin huomenna, saadaan koston kierre katkaistua ja korkeintaan sillä on paha mieli, joka alunperin jätti ap:n tytön kutsumatta.

Vierailija
137/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette pitäisi yhdistettyjä synttäri ja keppihevosjuhlia? Sopikaa, ja yhdistäkää voimanne. Tehkää ikimuistoiset juhlat :)

Vierailija
138/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista en ole havainnut, porukalla leikkivät ja kaikki ovat tulleet hyvin toimeen. Sitä miksi muut valitsivat minun tyttöni juhlat en tiedä.. Kai tyttöni on levyiltä omilla juhlillaan vähän liiaksikin mutta en tosiaan tiennyt että se johtuu siitä että hän hasusi antaa kuvan että minun juhlat ovat paremmat kuin naapurin ( Kataisin minäkin vähän kertoa mitä kaikkea kivaa on luvassa)

ap

Vierailija
139/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisen naapurissa juttelemassa. Katsotaan mitä tapahtuu..

ap

Vierailija
140/212 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi juhlien yhdistäminen on kiva idea, jos kerran ystäväpiiri on suunnilleen sama! Samalla se on hieno oppi käytännön yhteisöllisyydestä ja toveruudesta molemmille tytöille.