Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin täyttä jätti meidän lapsen ainoa pois synttäreiltään

Vierailija
10.06.2013 |

Niin tyttö ilmeisesti harmissaan tästä päätti pitää bileet samana päivänä ja kutsua kaikki muut paitsi tätä naapurin tyttöä.

Nyt kaikki vieraat ovat tulossa tyttöni keppihevosbileisiin.

itse en tiennyt synttärijuhlista vasta kuin äsken kun naapurin äiti kävi ovella sanomassa että meidän tyttö kiusallaan pitää kutsut samana päivänä kuin heidän tytön synttärit. Olin ihan äimänkäkenä ja sanoin että en tiennyt synttäreitä ja ei ole saatu kutsua johon naapurin muija vastasi että ei x ole kutsuttu.

naapuri pyysi siirtämään kutsuja että vieraat tulisivat heille. Mitä te tekisitte?

me ollaan tytön kanssa täällä leivottu muffinsseja, kakkua ja tehty tikkukaramellejä ja vaikka mitä..

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ siinä oikein kaksi amatööriä vittuilee toisilleen. Ei noin! Lääkekortit, avohoidot ja sipsit ja limut jne on niin nähty! Keksikää nyt jotain pontevampaa kun toi ap:n oma tarina nyt vähän lässähti.

Vierailija
82/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:20"]

^ siinä oikein kaksi amatööriä vittuilee toisilleen. Ei noin! Lääkekortit, avohoidot ja sipsit ja limut jne on niin nähty! Keksikää nyt jotain pontevampaa kun toi ap:n oma tarina nyt vähän lässähti.

[/quote]

Älä nyt, minusta tämä on oikein hauskaa. Näytä sinä minulle mallia siitä paremmasta kettuilusta, kerta taidat sen paremmin ;)? Nythän tämä vasta meni mielenkiintoiseksi, kun saatiin yksi avohoitopotilas mukaan keskusteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyihän sitä todistusaineistoa. Onko nämä keppibileet jo pidetty? Kuka ratsasti parhaiten?

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:18"]

Voin laittaa ap sulle useita esimerkkejä siitä miten ääni muuttui kellossa ja siitä miten nämä  alunperin olivat kostojuhlat... odotas kun lainaan suoraan sun omasta tekstistä....

"Niin tyttö ilmeisesti harmissaan tästä päätti pitää bileet samana päivänä ja kutsua kaikki muut paitsi tätä naapurin tyttöä."

Tyttöäsi ei kutsuttu ja syykin siihen selviää sanojesi mukaan kohta....

"Nyt kaikki vieraat ovat tulossa tyttöni keppihevosbileisiin."

Tyttösi oli puhunut kaikki omiin juhliinsa toisen tytän syntymäpäiväjuhlista...

"tyttöni on aika päättäväinen ja joskus määräilevä"

Päättäväinen ja määräilevä=pomottaja

"kiusantekoahan tämä on tytöltäni naapurin tyttöä kohtaan, sanoisin jopa kostoksi ja se on ainoa syy miksi mietin juhlien peruuttamista."

Ja miksiköhän nämä teidän juhlat saikaan nimen kostojuhlat???

"Kai tyttöni on levyiltä omilla juhlillaan vähän liiaksikin mutta en tosiaan tiennyt että se johtuu siitä että hän hasusi antaa kuvan että minun juhlat ovat paremmat kuin naapurin ( Kataisin minäkin vähän kertoa mitä kaikkea kivaa on luvassa)"

Tyttösi on leveillyt ja sinä myös omilla SAMAAN AIKAAN järjestettävillä juhlilla....

"Syy kutsumattomuuteen selvisi, oma tyttöni kuulemma määrää aina leikin ja sitten muut haluavat leikkiä juuri sitä leikkiä. Ei kuulemma koskaan naapurin tytön ehdottamaa leikkiä leikitä. Naapurin tyttö sanoi että haluaa omilla synttäreillään määrätä leikin ja siksi ei kutsu mun tyttöä"

Edelleen, tyttösi on määräilevä ja pomottava...

"Ilmassa on pientä protestia tyttöjen keskuudessa ja puhuvat etteivät menisi synttäreille koska heidän mielestään on typerää että minun tyttöni pääse tuollaisen syyn takia.. mutta saa nyt sitten huomenna nähdä karkaavatko naapurista meille."

Itsekkin oikein mietit että karkaavatkohan kaikki naapurin synttärijuhlista teille ja tyttösi on saanut muut protestiin toisen syntymäpäiväjuhlien vuoksi=juonittelua ja pomotusta..

"Kutsut pidetään siksi että tytölläni on selkeästi paha mieli "

Voi voi, kostojuhlat lämmittää aina mieltä jos ei ole kutsuttu jonnekkin....

"naapurin tyttö kävi äsken sanomassa että ei aio tulla bileisiin ja kieltää muitakin tulemasta, oma tyttöni huusi vastaan että kukaan ei aio tulla hänen juhliinsa"

Naapurin tyttö aikoi kieltää muita tulemasta SAMAAN AIKAAN teille kun hänellä itsellään on syntymäpäiväjuhlat, aika loogista minun mielestäni...

"Juhlat eivät voi olla kostojuhlat koska siirsimme niitä eri ajankohtaan"

Tässä kohden vasta suostuit SIIRTÄMÄÄN ne eri ajankohtaan....

Mietippä itse ja moni muukin mistä nämä juhlat sai nimen kostojuhlat ja kuka täällä määräili ja pomotteli?!

[/quote]

Vierailija
84/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis perinteisestihän tuohon viestiisi kuuluisi vastata avohoitopotilas-kohtaan että "ai sinä itse siellä?". Ei ei.

Tyylikkäin vittuilun tapa on aina lopettaa keskustelu siinä vaiheessa kun toisen kämmeniin alkaa kohota kiivas vittuilun hiki. Se ärsyttää kaikista eniten, ettei kukaan enää vastaa. 

Vierailija
85/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:26"]

no siis perinteisestihän tuohon viestiisi kuuluisi vastata avohoitopotilas-kohtaan että "ai sinä itse siellä?". Ei ei.

Tyylikkäin vittuilun tapa on aina lopettaa keskustelu siinä vaiheessa kun toisen kämmeniin alkaa kohota kiivas vittuilun hiki. Se ärsyttää kaikista eniten, ettei kukaan enää vastaa. 

[/quote]

Plääh, tuo sinä itsehän olisi ihan ala-aste meininkiä, ei mitään ammattimaisuutta. Mutta totta, että parhain tapa on jättää vastaamatta, mutta toisinaan sitä joutuu kamppailemaan oman viihdytyksen ja toisen ärsyttämisen välillä ;). Kirjoittaminenkin on viihdyttävää.

Vierailija
86/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten ääni muuttui kellossa? No esimerkiksi: On kostobileet - ei ole kostobileet - on kostobileet - ei ole kostobileet... ...

Tai: Naapurin tyttö ei kutsunut ap:n tyttöä, koska ap:n tyttö on määräilevä, eikun naapurin tyttö valehtelee, eikun syy oli "yksi tapaus", eikun naapurin tyttöä harmitti, kun ei keksinyt ohjelmaa, ja siksi oltiin päiväkausia riidoissa, eikun ap ei tiedä, miksei naapurin tyttö kutsunut.

Ap:n tyttö on määräilevä, ei ole määräilevä, on määräilevä...

Naapurinkaan kanssa ei ole koskaan oltu oikein väleissä ja tytön äiti on joustamaton, eikä halunnut sopuratkaisua ja sitten yhtäkkiä hänelle ei ollutkaan mikään ongelma, että synttäreiden jälkeen on toisetkin bileet.

Vierailija
87/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:18"]

Voin laittaa ap sulle useita esimerkkejä siitä miten ääni muuttui kellossa ja siitä miten nämä  alunperin olivat kostojuhlat... odotas kun lainaan suoraan sun omasta tekstistä....

"Niin tyttö ilmeisesti harmissaan tästä päätti pitää bileet samana päivänä ja kutsua kaikki muut paitsi tätä naapurin tyttöä."

Tyttöäsi ei kutsuttu ja syykin siihen selviää sanojesi mukaan kohta....

"Nyt kaikki vieraat ovat tulossa tyttöni keppihevosbileisiin."

Tyttösi oli puhunut kaikki omiin juhliinsa toisen tytän syntymäpäiväjuhlista...

"tyttöni on aika päättäväinen ja joskus määräilevä"

Päättäväinen ja määräilevä=pomottaja

"kiusantekoahan tämä on tytöltäni naapurin tyttöä kohtaan, sanoisin jopa kostoksi ja se on ainoa syy miksi mietin juhlien peruuttamista."

Ja miksiköhän nämä teidän juhlat saikaan nimen kostojuhlat???

"Kai tyttöni on levyiltä omilla juhlillaan vähän liiaksikin mutta en tosiaan tiennyt että se johtuu siitä että hän hasusi antaa kuvan että minun juhlat ovat paremmat kuin naapurin ( Kataisin minäkin vähän kertoa mitä kaikkea kivaa on luvassa)"

Tyttösi on leveillyt ja sinä myös omilla SAMAAN AIKAAN järjestettävillä juhlilla....

"Syy kutsumattomuuteen selvisi, oma tyttöni kuulemma määrää aina leikin ja sitten muut haluavat leikkiä juuri sitä leikkiä. Ei kuulemma koskaan naapurin tytön ehdottamaa leikkiä leikitä. Naapurin tyttö sanoi että haluaa omilla synttäreillään määrätä leikin ja siksi ei kutsu mun tyttöä"

Edelleen, tyttösi on määräilevä ja pomottava...

"Ilmassa on pientä protestia tyttöjen keskuudessa ja puhuvat etteivät menisi synttäreille koska heidän mielestään on typerää että minun tyttöni pääse tuollaisen syyn takia.. mutta saa nyt sitten huomenna nähdä karkaavatko naapurista meille."

Itsekkin oikein mietit että karkaavatkohan kaikki naapurin synttärijuhlista teille ja tyttösi on saanut muut protestiin toisen syntymäpäiväjuhlien vuoksi=juonittelua ja pomotusta..

"Kutsut pidetään siksi että tytölläni on selkeästi paha mieli "

Voi voi, kostojuhlat lämmittää aina mieltä jos ei ole kutsuttu jonnekkin....

"naapurin tyttö kävi äsken sanomassa että ei aio tulla bileisiin ja kieltää muitakin tulemasta, oma tyttöni huusi vastaan että kukaan ei aio tulla hänen juhliinsa"

Naapurin tyttö aikoi kieltää muita tulemasta SAMAAN AIKAAN teille kun hänellä itsellään on syntymäpäiväjuhlat, aika loogista minun mielestäni...

"Juhlat eivät voi olla kostojuhlat koska siirsimme niitä eri ajankohtaan"

Tässä kohden vasta suostuit SIIRTÄMÄÄN ne eri ajankohtaan....

Mietippä itse ja moni muukin mistä nämä juhlat sai nimen kostojuhlat ja kuka täällä määräili ja pomotteli?!

[/quote]

Hei!

Kerron viestissä numero 26 eli HETI naapurissa käynnin jälkeen kun selvisi ettei tyttöni ole oikeasti kiusannut naapurin lasta )vaan kyse on yksittäisestä tapauksesta mistä oli suuttunut ja muut kaverit olivat samaa mieltä) että juhlat pidetään mutta siirretään eri aikaan!! 

Valitettavasti en pysty koko aikaa kuuntelemaan tyttöjen puheita mutta kun riita näytti yltyvän otin tyttöni sisälle ettei menisi enää pahemmaksi.

Tyttöni oli puhunut kyllä omiin juhliinsa kavereita mutta kun ne ovat eriaikaan kun synttärit niin mitä väliä?

Kirjoitin kyllä tytöstäni monta muutakin luonteenpiirrettä kas kummaa että sinä tartuit noihin kahteen ja käänsit ne omassa sairaassa mielessäsi vielä pahemmiksi.

Kiusantekoahan ne juhlat olivatkin aluksi siksi nappasin tytön kainaloon ja mentiin naapuriin sopimaan riitaa ja tämä olisi jo ollut eilen selvitetty jos naapurin tytön äiti olisi vähän ollut tukena! Ja tämän takia myös heti siirrettiin juhlia jotteivat ole päällekkäin!

Edelleen muiltakin kuin omaltani kuulin ettei minun tyttöni ole sen enempää määräillyt kuin muutkaan, joten pliis lakkaa keksimästä omiasi tähän väliin!

Juu tosiaan mietin että mitenkä koko juhlien (molempien käy) Siksi juteltiin aamulla sovinnosta tyttöni kanssa ja sain hänet menemään naapuriin sovitteluun, ja sopu tuli!

ELI Jos sinä olisit haukkumisen innoltasi kerennyt vähän ajattelemaan lukemaasi niin minun ainoa tarkoitusperäni oli että tytöt sopisivat ja omalleni tytölleni tulisi hyvä mieli ja molemmat juhlat onnistuisivat!! Ole hyvä ja mene itseesi;)

ap

Viimeisempiin Vajaa-älyisen kirjoittamiin vittu viesteihin en vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
88/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:35"]

Ai miten ääni muuttui kellossa? No esimerkiksi: On kostobileet - ei ole kostobileet - on kostobileet - ei ole kostobileet... ...

Tai: Naapurin tyttö ei kutsunut ap:n tyttöä, koska ap:n tyttö on määräilevä, eikun naapurin tyttö valehtelee, eikun syy oli "yksi tapaus", eikun naapurin tyttöä harmitti, kun ei keksinyt ohjelmaa, ja siksi oltiin päiväkausia riidoissa, eikun ap ei tiedä, miksei naapurin tyttö kutsunut.

Naapurinkaan kanssa ei ole koskaan oltu oikein väleissä ja tytön äiti on joustamaton, eikä halunnut sopuratkaisua ja sitten yhtäkkiä hänelle ei ollutkaan mikään ongelma, että synttäreiden jälkeen on toisetkin bileet.

[/quote]

Olen jo alussa sanonut luulen että tyttöni on aluksi harmissaan suunnitellut bileet paha mielessään ja kysyin mielipiteitä. 

SEN JÄLKEEN KUN ASIA OLI NAAPURISSA SELVITETTY on tehty tytölle selväksi ettei nämä tule olemaan kostobileet ja ajankohtaa muutetaan ja kaikki kutsutaan!

Koska osa tyttöni luonnetta on määräilevä niin sen vuoksi MENIN NAAPURIIN SELVITTÄMÄÄN ASIAN, selvisi että tyttöni ei oikeasti ollut määräillyt yhtään mitään muut tytöt todistivat. 

Miksi naapurille olisi ollut ongelma tyttöjen bileet? Piti vaan oman lapsensa puolia ja oli aika joustamaton sovun kannalta mutta ei muutenkaan koskaan juuri puutu mihinkään..

Jos et tajua en voi sille mitään... kokeile tavata teksti jos menisi paremmin perille.

ap

Vierailija
89/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviikin haukkua neuvolan täti pystyyn kun sanoi että minulla on kyllä päättäväinen tyttö(9kk) eli av:n mukaan pomottaja= pikku tyranni= tuleva huora joka jakaa pillua kaikille.

huh huh, nyt kyllä minäkin häpeän tänne kirjoittelua

Vierailija
90/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen vaan että miksi kaikki puhuu kostojuhlista, kenelle kostetaabn ja miten? Ap oli siis aluksi epäillyt kostojuhlia mutta sitten järjestänyt niin etteivät voi olla kostojuhlat ja seuraavat 7 sivua mammat hokevat kostojuhlista kun ei hissi kulje vintille asti

Minusta ap teki juuri oikein. Sovitteli, teki koston mahdottomaksi, kannusti uudestaan sovintoon ja sopu tuli, minkälainen vajakki näkee tässä jotain väärää ja huonoa kasvatustaitoa?

Vierailija
91/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ketju, veikkaisin provoksi mutta hauskinta oli huomata kuinka hulluja täällä av:lla oikeasti kirjoittelee.. Itse en nähnyt ap:n toimissa mitään huonoon kasvatukseen viittavaa ja vaikka täällä kaikki ovat kovasti ap:ta haukkuneet niin hyvin hän on kaikki kumonnut. ap johtaa siis 1-0 sivulla 7

Vierailija
92/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos kerrotaan reaaliajassa tapahtuvaa juttua niin on ihan luonnollista että kaikkea ei voi sumpata ensimmäiseen kappaleeseen. Sulla on varmaan peruskoulu jäänyt kesken jos et pysy mukana ja sisäistä lukemaasi.. Mä ainakin pysyin ihan hyvin mukana ja ihan todelta tuntuva juttu joskin aika yksityiskohtaisesti kirjoitettu, eikö ap pelkää että paljastuu?

Vierailija
93/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:16"]

Liikaa kattonu UP -sarjaa =)

[/quote]

Soo soo, olet vielä amatööri tässä lajissa :)

yritä olla edes omaperäisempi. Nuo foliohattujutut ja lääkehommat on jo niiiiiiiiin vanhanaikaisia.

Vierailija
94/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:20"]

[/quote]

Älä nyt, minusta tämä on oikein hauskaa. Näytä sinä minulle mallia siitä paremmasta kettuilusta, kerta taidat sen paremmin ;)? Nythän tämä vasta meni mielenkiintoiseksi, kun saatiin yksi avohoitopotilas mukaan keskusteluun!

[/quote]

avohoitopotilaskin on jo laasseesonia kultaseni :)

Sinä nyt et vain osaa. Yritä nyt edes hiukan.

Vierailija
95/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:22"]

[/quote]

Jos kerrotaan reaaliajassa tapahtuvaa juttua niin on ihan luonnollista että kaikkea ei voi sumpata ensimmäiseen kappaleeseen. Sulla on varmaan peruskoulu jäänyt kesken jos et pysy mukana ja sisäistä lukemaasi.. Mä ainakin pysyin ihan hyvin mukana ja ihan todelta tuntuva juttu joskin aika yksityiskohtaisesti kirjoitettu, eikö ap pelkää että paljastuu?

[/quote]

Ja yhtä luonnollista on tietenkin muuttaa käsitys päinvastaiseksi ja taas takaisin.

Ihan kiva ap:lle, että joillekin tällainen soopa menee läpi, niin ei mene ihan hukkaan.

Vierailija
96/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap pääsi hepilla ratsastamaan :)

ap taitaa haluta naapurin emännän mieheltä keppiä, millä voi ratsastaa ja hieroa sen jälkeen heppiä :)

Sama provoilija kuin aku ankka ketjussa. Tyyli sama, millä vastaillaan itselle ja jatketaan ketjua niin. Valuuhan se elämä hukkaan näinkin aaveella provoillessa

Vierailija
97/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:01"]

Ihan mielenkiinnosta: montako lasta sinulla ap on ja minkä ikäisiä he ovat? Oliko niin, että tämän ketjun tyttö oli teidän kuopus?

[/quote]

Eikö ap halunnut vastata tähän? Tuon Akuankkaketjun takia mietin vain, onko ap:n lapsi joutunut joustamaan ja jakamaan huomiota sisarusten kanssa.

Vierailija
98/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:12"]

Taas sama provoilija!

[/quote]

Anteeksi, en malttanut. Mutta kun te aina menette lankaan :)

Vierailija
99/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin päin vastaiseksi? Alussa ap sanoi että epäilee kostobileitä ja lähti asiaa selvittämään, sen jälkeen selvisi miten asiat ovat = naapurin tenava valehteli että ap:n kersa on määräilevä joten ap muutti bileiden ajankohtaa ja kutsui kaikki bileisiin. TÄMÄ KAIKKI SELVISI JO ENSIMMÄISELLÄ SIVULLA. Tämän jälkeen ketjuun tunki sata av-mammaa jankkaamaan kostobileistä kun eivät sisäistäneet lukemaansa, mukaan lukien sinä:D

Tai sitten täällä tosiaan jokainen lukee eri tarinaa koska mä en huomannut mitään väärää ap:n teoissa ihan normaalisti on vastaillut vittumaisempiinkin viesteihin.

Vierailija
100/212 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAAPURIN TÄYTTÄ  JÄTTI....MITÄ TOI ON SUOMEKSI??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi