Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia Tinderissä on?

Vierailija
19.01.2025 |

Millaisia ne naiset ovat?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs mies, johon olin tutustunut Tinderissä ja jota tapailin, sanoi, ettei hän voinut kuvitella, että minun kaltaisiani naisia voisi löytyä Tinderistä.

Vierailija
2/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaisia naisia. Tervejärkisiä, hulluja, kauniita, rumia, akateemisia, kouluttautumattomia, frigidejä, nymfomaaneja, rehellisiä, patologisia valehtelijoita jne jne. 

Olen ollut Tinderissä 5 vuotta, ja olen kirjaimellisesti kohdannut kaikkia yllä mainittuja naistyyppejä tinderin kautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikenlaisia naisia. Tervejärkisiä, hulluja, kauniita, rumia, akateemisia, kouluttautumattomia, frigidejä, nymfomaaneja, rehellisiä, patologisia valehtelijoita jne jne. 

Olen ollut Tinderissä 5 vuotta, ja olen kirjaimellisesti kohdannut kaikkia yllä mainittuja naistyyppejä tinderin kautta. 

Eikö sitä oikeaa tule vastaan?

Vierailija
4/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukori.

Vierailija
5/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisia. 

Vierailija
6/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä oikeaa tule vastaan?

Se oikea tuli jo vastaan. En ole ikinä rakastunut kehenkään niin palavasti kuin siihen naiseen.

Asiat ei kuitenkaan menneet niin kuin toivoin, joten jatkan Tinderissä kyntämistä vuodesta toiseen. 

Vierailija
7/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-40v ikähaarukassa yli puolet yksinhuoltajia. 

Vierailija
8/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa naisista on siellä vain egoaan pönkittämässä matchien avulla, ei seuraa hakemassa. Osa on mt-ongelmaisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Siihen on aina jokin syy miksi nainen joutuu etsimään seuraa Tinderistä, vaikka naisille seuran löytäminen on niin helppoa, että naiset sankoin joukoin vaativat miehiltä lähestymisen tekemisen lopettamista julkisilla paikoilla ja harrastuksissa jne. 

Vierailija
9/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ehkä tuota epävakaa osastoa.

Vierailija
10/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene grinderiin.

Vierailija
11/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh ei haittaa mutta kun ilmoittavat etteivät halua lisää lapsia. Itse haluaisin lapsia 👍

M38

Vierailija
12/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista on siellä vain egoaan pönkittämässä matchien avulla, ei seuraa hakemassa. Osa on mt-ongelmaisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Siihen on aina jokin syy miksi nainen joutuu etsimään seuraa Tinderistä, vaikka naisille seuran löytäminen on niin helppoa, että naiset sankoin joukoin vaativat miehiltä lähestymisen tekemisen lopettamista julkisilla paikoilla ja harrastuksissa jne. 

Niin eihän miehet lähesty rumia. 

Vierailija
13/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa Tinderin naisprofiileista on naista larppaavia miehiä, jotka kertovat kokemuksistaan täällä palstallakin. 

Paljon on myös sovelluksen omia tai kolmannen tahon valeprofiileita eli botteja. 

Sitten on vielä omaa of-sisältöään tai muita maksullisia palveluita mainostavia seksityöntekijöitä. 

Suurin osa tavallisista naiskäyttäjistä poistuu nopeasti sovelluksesta, koska se on niin karmea kokemus heteronaiselle. 

Vierailija
14/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, kun yhteishuoltajuus taitaa olla paljon yleisempää kuin yksinhuoltajuus?

Vierailija
15/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisia yh-äitejä ja muita loppuunajettuja luuskia.

Vierailija
16/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoisia. 

Osuit naulankantaan. Seksi on kovaa valuuttaa ja juoksevat sen perässä. Tissit on tyrkyllä kuin lihatiskillä konsanaan.

Vierailija
17/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän miehet lähesty rumia. 

Lähestytkö sä itse koskaan rumia miehiä? Jos et, niin eipä sulla ole varaa moralisoida miehiä siitä että he eivät lähesty rumia naisia.

Vierailija
18/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa, sillähän se selviää

Vierailija
19/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa Itsetuntoaan he pönkittää. 

Vierailija
20/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, mutta veikkaisin sellaista rumaa av-mammaa tyypilliseksi tapaukseksi tuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi