Riittääkö pelkkä rakkaus? ( köyhän miehen kanssa seurustelu)
Tienaan mukavasti, niin että jää rahaa syödä joskus ulkona, käydä teatterissa, tehdä joku matka jne. Lapset on jo aikuisia.
Tapasin vajaa vuosi sitten kivan miehen, mutta hänellä ei ole varaa tehdä mitään noista. Yrittäjä, joka ei välillä pysty maksamaan palkkaa itselleen. En tienaa niin hyvin, että voisin elättää toisenkin, joutuisin luopumaan kaikesta ylimääräisestä. Korona-aikaan ei voinut missään edes käydä, mutta elämä jatkuu. Mies käy luonani usein syömässä, se on ok, mutta...
Kertokaa miten teillä toimii, jos vastaava tilanne.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaisit aidosti tuota miestä, niin et miettisi tollaisia asioita.
Ja paskat. Kuka tahansa järkevä miettii suhteen järkevyyttä jos se vain ottaa ja köyhdyttää eikä jää käteen mitään, eikö sen pitäisi tehdä päinvastoin?
Enkä puhu pelkästä rahasta, vaan myös henkisestä puolesta. Ei mulla ainakaan olis pokkaa työttömänä muuttaa yhteen työssäkäyvän kanssa, jolloin joutuisin itse lokkeilemaan. Mieluummin elän yksin pienillä tuloillani.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastin ihan aidosti tuota persaukista miestä, joka keräsi hotellisiivoajalle jättämäni tipit. Tulin vain siihen tulokseen, että joko mies on mielenterveysongelmainen (koska ei tajua tekojensa törkeyttä) TAI puhtaasti narsistinen hyväksikäyttäjä. Koska en tiennyt kumpi mies oli, päätin lopettaa suhteen suojellakseni itseäni.
Kertokaa toki te tosirakkauden löytäneet, kuinka kauan olette toista elättäneet pelkällä seksipalkalla. Itselläni kiinnostus seksuaaliseen kanssakäymiseen hiipui myös siihen, ettei mies saanut vaihdettua lakanoitaan ja asuntonsa oli törkyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni toimisi koska en muutenkaan juurikaan käy ravintolassa tai matkoilla vaikka rahaa olisi.
Ja elättäisit aikuisen miehen mukisematta?
Miksi ihmeessä mies pitäisi elättää, jos hänellä ei ole varaa käydä teatterissa ja ulkona syömässä? Jos mies on hengissä selvinnyt ennen meidän tapaamistamme, niin miksi tämä asia muuttuisi tapaamisemme jälkeen?
-eri
Jospa mies eli ennen ap:ta jonkun toisen lihapatojen äärellä
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun itse olin nuori ja varaton, niin minulle riitti nuori ja varaton mies.
Nyt olen vanha ja varoissani. Rakastuin joitain vuosia sitten mieheen, joka oli silloin varattomanpi kuin minä. Minua ei se haitannut muuten kuin siten, että haluan kumppanin, jonka kanssa matkustella. Sitäkin tärkeämpää minulle oli, että mies on älykäs ja hänellä on bisnesälyä, jotta hän löytää varattomuuden kuopasta ylös (jotta voimme yhdessä harrastaa sitä matkustelua).
Onneksi et rakastunut minuun. En voi sietää vähä-älyisen syyntakeetonta matkustelua (jos siihen tuolla tavalla tuntuu olevan tarvetta varallisuuttakin käyttää).
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaista miestä voisi alkaa aidosti rakastaa?
Miksi ihmeessä mies pitäisi elättää, jos hänellä ei ole varaa käydä teatterissa ja ulkona syömässä? Jos mies on hengissä selvinnyt ennen meidän tapaamistamme, niin miksi tämä asia muuttuisi tapaamisemme jälkeen?
-eri