Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies :"Launis nainen menee hukkaan tuossa vartalossa." Ero?

Vierailija
20.07.2020 |

Olen ihan kaunis kasvoista, lihonnut 37kg. Mies tokaisi noin, avioero?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
62/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin vain laihduttaisit sairaalloisen ylipainosi pois.

Olen 2 vuotta yrittänyt, ei riitä itsekuri :(

Ap

Ei siihen mitään itsekuria tarvita vaan pitkäjänteisyyttä. Kyllä sinä neuvomattakin tiedät mitä palveluja ottaa käyttöön ja miten syödä 500kcl alle päiväkulutuksen. Sitten vain pysyt siinä. Se on -26kg rasvaa vuodessa + nesteet 2-5kg Hyvin vaivattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö edelleen päihteitä? Niistä eroon pääseminen vaatii todella paljon itsekuria. Miten onnistuit siinä...? Vähän erikoinen tää sun kertomus. Onko miehellä samanlainen tausta ja nykytilanne, vai onko elämä hallinnassa?

Vierailija
64/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolle painosta puhuessa harvoin kannattaa keskittyä pelkästään ulkonäköön.

Ehkä mies olisi fiksummin voinut asian sanoa. Että myös sinun terveydelläsi on väliä. Tai ehkä hänelle ei edes ole, vaan pelkkä ulkonäkö merkitsee. Ymmärrän että tuo saattoi tuntua loukkaavalta, hän suoraan kommentoi negatiivisesti vartaloasi, sanoi ettei vartalosi ole kaunis.

Joka tapauksessa kannattaa vähintään pyrkiä pysäyttämään painon nousukierre. Ehkä voisit jutella esim. ravitsemusterapeutin kanssa?

Vierailija
65/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin vain laihduttaisit sairaalloisen ylipainosi pois.

Olen 2 vuotta yrittänyt, ei riitä itsekuri :(

Ap

Ei siihen mitään itsekuria tarvita vaan pitkäjänteisyyttä. Kyllä sinä neuvomattakin tiedät mitä palveluja ottaa käyttöön ja miten syödä 500kcl alle päiväkulutuksen. Sitten vain pysyt siinä. Se on -26kg rasvaa vuodessa + nesteet 2-5kg Hyvin vaivattomasti.

Sehän se ongelma onkin, kun en pysy siinä. Ei riitä itsekuri pysymään.

Nyt lähden lukemaan kehopositiivisuus juttuja netistä, ig ja blogit! Pakko hyväksyä läskit kun ei niitä poiskaan saa! :)

Kiitos vastauksista, ei niistä apua ja ollut.

Ap

Vierailija
66/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi oikolukea otsikon ennen lähettämistä.

Vierailija
67/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että muutenkaan kovin kaunis olet, juoppo, ex-narkki, ja ylipainoa. Ei voi olla kovin kaunis....

Vierailija
68/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko varaa terapiaan? Jos syöminen on jatkuvasti tunteiden hallinnan keino tai liiallisesti nautinnon lähde, omasta mielestäni ei ole ihmiselle terveellinne tila. Jos itse kärsit ylipainostasi ja syömisestäsi, ja varaa on, hakeudu psykoterapeutille? Voi olla syömishäiriöön erikoistuneitakin. Onko teidän tilanteessa sitten jotain lasten hyvinvointia uhkaavaa, kun pelkäät lastensuojeluilmoitusta?

Vierailija
69/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo oli niin kauniisti sanottu, kuin vaan mahdollista. Ja itse ainakin motivoituisin laihduttamaan. Perhana, niin olenkin kaunis, nyt ne läskit veks!

Älä eroa ap, vaan ala pitää huolta itsestäsi.

Olen nyt 7 päivää syönyt 2400 kaloria päivässä, hirveää nälässä kärvistelyä! Laskurin mukaan laihtuisin 1500 kalorilla päivä, ei pysty mitenkään vuotta olemaan noilla kaloreilla, kun 1 päiväkään ei onnistu.

Ap

Tajuat kai, että nykymenolla lihoat aina vain lisää, koska syöt kaloritarvettasi enemmän?

Tajuan. Mutta en kestä mitään vastoin käymisiä, tai kestän, mutta lohduttaudun Syömällä kaikkea maukasta, tulee hyvä olo ja murheet unohtuu. Ja on aina mitä odottaa - >herkuttelu kun lapset ulkona tai nukkuu.

Ap

avioero on kyllä sen kokoluokan vastoinkäyminen, että lohtusyöminen tulee näkymään olemuksessasi.

Vierailija
70/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö edelleen päihteitä? Niistä eroon pääseminen vaatii todella paljon itsekuria. Miten onnistuit siinä...? Vähän erikoinen tää sun kertomus. Onko miehellä samanlainen tausta ja nykytilanne, vai onko elämä hallinnassa?

Huumet jäi 12v sitten. Nyt parina vuonna menny olutta, sekin loppu viime vuonna. Mies normaali ihminen.

Ap

Vierailija
71/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo oli niin kauniisti sanottu, kuin vaan mahdollista. Ja itse ainakin motivoituisin laihduttamaan. Perhana, niin olenkin kaunis, nyt ne läskit veks!

Olen nyt 7 päivää syönyt 2400 kaloria päivässä, hirveää nälässä kärvistelyä! Laskurin mukaan laihtuisin 1500 kalorilla päivä, ei pysty mitenkään vuotta olemaan noilla kaloreilla, kun 1 päiväkään ei onnistu.

Ap

Tajuat kai, että nykymenolla lihoat aina vain lisää, koska syöt kaloritarvettasi enemmän?

Tajuan. Mutta en kestä mitään vastoin käymisiä, tai kestän, mutta lohduttaudun Syömällä kaikkea maukasta, tulee hyvä olo ja murheet unohtuu. Ja on aina mitä odottaa - >herkuttelu kun lapset ulkona tai nukkuu.

Ap

avioero on kyllä sen kokoluokan vastoinkäyminen, että lohtusyöminen tulee näkymään olemuksessasi.

Niin, laihtumalla. Motivaatiota kun pitää saada uusi mies. Aina olen eron jälkeen laihtunut. Ap

Vierailija
72/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko varaa terapiaan? Jos syöminen on jatkuvasti tunteiden hallinnan keino tai liiallisesti nautinnon lähde, omasta mielestäni ei ole ihmiselle terveellinne tila. Jos itse kärsit ylipainostasi ja syömisestäsi, ja varaa on, hakeudu psykoterapeutille? Voi olla syömishäiriöön erikoistuneitakin. Onko teidän tilanteessa sitten jotain lasten hyvinvointia uhkaavaa, kun pelkäät lastensuojeluilmoitusta?

Ei ole varaa. Ja ainahan mielenterveysongelmista tehdään lasu.

Haluaisin normaalin ihmisen aivot, jolle elämä on ihana matka ja ruoka vain polttoainetta. Nyt tämä on via dolorosa ja ruoka on ainoa ilo.

Ap

Vierailija
73/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onko tuo reilua miestäsi kohtaan? Kuinka paljon vastoinkäymisiä voi yhden naisen päivään mahtua, että lihoat 37 kiloa?

Olen alkoholisti, helposti saa kaljalla 20kg vuodessa. Nyt Antabus käytössä. En saa Alkoa, niin ruoka korvaa sen. Ennen hyvän olon toi kalja, nyt syöminen.

Ap

Jos olet alkoholisti, niin sinun pitää käydä päihdehoito ja jatkaa aa-kerhoissa käymistä sen jälkeen. Et voi hoitaa alkoholismiasi antabuksella. Se vaan ei ole lääke siihem sairauteen. Se kyllä joillakin voi estää juomasta, mutta itse riippuvuutta se ei poista. Se riippuvuus sinun pitää hoitaa ihan toisin keinoin. Tsemppiä!

Vierailija
74/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa negatiiviselta ja lannistavaa mieheltä jonka kanssa mä itse en ainakaan sais muutosta aikaan. Mulla vaatii hyväksyvän ja välittävän ilmapiirin että viitti ees yrittää😊

75/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa syömishäiriöltä, ahmintahäirö eli BED. Kerroit jo yrittäneesi saada syömistäsi normaaliksi omin voimin, tuloksetta. Ei auta kuin hakea apua. Myös vertaistukiryhmiä on joillakin paikkakunnilla.

Sukulaisellani on hoitamaton BED ja paino on yli 200 kiloa. Polvissa on nivelrikko, joutuu kulkemaan keppien kanssa eikä polvia voida leikata, koska ne eivät kestäisi painoa. Sääli kaunista naista, jonka terveyden syömishäiriö on pilannut ja tällä menolla vie hänet ennenaikaiseen hautaan.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Ap

Vierailija
76/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä launis?

Vierailija
77/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa syömishäiriöltä, ahmintahäirö eli BED. Kerroit jo yrittäneesi saada syömistäsi normaaliksi omin voimin, tuloksetta. Ei auta kuin hakea apua. Myös vertaistukiryhmiä on joillakin paikkakunnilla.

Sukulaisellani on hoitamaton BED ja paino on yli 200 kiloa. Polvissa on nivelrikko, joutuu kulkemaan keppien kanssa eikä polvia voida leikata, koska ne eivät kestäisi painoa. Sääli kaunista naista, jonka terveyden syömishäiriö on pilannut ja tällä menolla vie hänet ennenaikaiseen hautaan.

Ap

Voi kun pääsisikin pois täältä.

Vierailija
78/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinänsä varmaan oikeassa, mutta tuo ilmaisutapa oli aikas karkea. Mutta ei täällä palstalla kukaan voi eikä osaa sinulle kertoa, pitääkö nyt erota vai ei. Se on sinun ihan oma asiasi.

Vierailija
79/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosit tai et, niin ylipainosi on jo niin suurta, että jotain olisi syytä tehdä.

Mitä väliä enää tässä iässä, 35v,miltä näyttää. Tai sairastuuko diabetekseen, siihen on nykyään lääkkeet. Ei minulla ole mitään motivaatiota, hyvää syytä laihduttaa, siksi dieetti tyssää. Jos joku lupaisi vaikka 200 000e,niin tietysti onnistuisin.

Ap

Ei mitään motivaatiota? Kelpaisiko parisuhteen säilyminen ja perheen koossa pysyminen motivaatioksi? Tai vaikka oma terveys? Niin. Eihän niillä ole väliä sulle.

80/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Voi kun pääsisikin pois täältä.

Pois pääsy voi käydä nopeastikin, jos sydän pettää ylipainon aiheuttamasta rasituksesta.