Mies :"Launis nainen menee hukkaan tuossa vartalossa." Ero?
Olen ihan kaunis kasvoista, lihonnut 37kg. Mies tokaisi noin, avioero?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v ja "toinen jalka haudassa", salli mun nauraa. Kas kun mä olen 38v enkä ollenkaan kuoleman partaalla. Mutta mä en makaakaan mätisäkkinä kotona lihoamassa.
Turhaan selittelet itsellesi. Laitetaan sun viereen 24v pimu, niin näytät petolinnun perältä.
Ap
Kyllä moni 35v nainen on viel varsin hot. Aikuinen nainen voittaa monessa tekijässä parikymppisen lapsen vaikka naamassa jo vähä ikä näkyisikin.
Sulla tuntuu olevan kyllä selkeesti mentaalipuolella tuo ongelma. Olisko mahdollista addiktoitua vaikka urheiluun crossfit? jooga? pyöräily?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua ylipainoisia, jotka itkevät että kun ollaan kokeiltu sata kertaa eikä auta. Kyllä auttaa. Et ole yrittänyt täysillä sadasta ainuttakaan. Yritäpä täysillä. Hae itsellesi hoitoa ja vaikka pt. Toki voit jatkaa tuota itsesääliäkin ja muiden arvostelua ja miehesi alistamisem alla oloa loputtomiin.
Helppo se on siellä huudella. Aina olen tehnyt sata lasissa, mutta se ei kestä 3 päivää pidempään!
Ap
Lyhytjänteisyytesi on suurin ongelmasi. Et kestä hetkeäkään ilman jotain mielihyvän tuottajaa. Ongelmasi on psyykkinen. Hae apua muualta kuin tältä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v ja "toinen jalka haudassa", salli mun nauraa. Kas kun mä olen 38v enkä ollenkaan kuoleman partaalla. Mutta mä en makaakaan mätisäkkinä kotona lihoamassa.
Turhaan selittelet itsellesi. Laitetaan sun viereen 24v pimu, niin näytät petolinnun perältä.
ApKyllä moni 35v nainen on viel varsin hot. Aikuinen nainen voittaa monessa tekijässä parikymppisen lapsen vaikka naamassa jo vähä ikä näkyisikin.
Sulla tuntuu olevan kyllä selkeesti mentaalipuolella tuo ongelma. Olisko mahdollista addiktoitua vaikka urheiluun crossfit? jooga? pyöräily?
Olin koululiikunnassa aina se joka valittiin viimeiseksi, eli ei kiitos! Uiminen riittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKyllä moni 35v nainen on viel varsin hot. Aikuinen nainen voittaa monessa tekijässä parikymppisen lapsen vaikka naamassa jo vähä ikä näkyisikin.
En tiedä yhtään kuumaa yli 30v naista. Miehiä kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin vain laihduttaisit sairaalloisen ylipainosi pois.
Olen 2 vuotta yrittänyt, ei riitä itsekuri :(
ApEi siihen mitään itsekuria tarvita vaan pitkäjänteisyyttä. Kyllä sinä neuvomattakin tiedät mitä palveluja ottaa käyttöön ja miten syödä 500kcl alle päiväkulutuksen. Sitten vain pysyt siinä. Se on -26kg rasvaa vuodessa + nesteet 2-5kg Hyvin vaivattomasti.
Sehän se ongelma onkin, kun en pysy siinä. Ei riitä itsekuri pysymään.
Nyt lähden lukemaan kehopositiivisuus juttuja netistä, ig ja blogit! Pakko hyväksyä läskit kun ei niitä poiskaan saa! :)
Kiitos vastauksista, ei niistä apua ja ollut.
Ap
En ymmärrä alapeukkuja. Ensin sanotaan että asenne ongelma. Sitten kun alan ajattelemaan positiivisesti ja muutan asennetta, niin alapeukut???
Ap
Mua järkyttää nää kommentit, kun kyseessä on selvästi henkilö jolla on mt-ongelmia jotka heijastuu ruokaan, alkoholiin ja päihteisiin. Sit täällä huudellaan kuinka selkärangaton vätys, ihme että ukkos kattoo ja yrittäisit edes.
Eiköhän miehesi arvostaisi, jos lähtisit ensimmäisenä kuitenkin hoitamaan mielenterveyttä, siinä sit paranee nuo muutkin ongelmat vähitellen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo oli niin kauniisti sanottu, kuin vaan mahdollista. Ja itse ainakin motivoituisin laihduttamaan. Perhana, niin olenkin kaunis, nyt ne läskit veks!
Älä eroa ap, vaan ala pitää huolta itsestäsi.
Olen nyt 7 päivää syönyt 2400 kaloria päivässä, hirveää nälässä kärvistelyä! Laskurin mukaan laihtuisin 1500 kalorilla päivä, ei pysty mitenkään vuotta olemaan noilla kaloreilla, kun 1 päiväkään ei onnistu.
ApTajuat kai, että nykymenolla lihoat aina vain lisää, koska syöt kaloritarvettasi enemmän?
Tajuan. Mutta en kestä mitään vastoin käymisiä, tai kestän, mutta lohduttaudun Syömällä kaikkea maukasta, tulee hyvä olo ja murheet unohtuu. Ja on aina mitä odottaa - >herkuttelu kun lapset ulkona tai nukkuu.
Apavioero on kyllä sen kokoluokan vastoinkäyminen, että lohtusyöminen tulee näkymään olemuksessasi.
Niin, laihtumalla. Motivaatiota kun pitää saada uusi mies. Aina olen eron jälkeen laihtunut. Ap
Paras tapa saada nainen laihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää nää kommentit, kun kyseessä on selvästi henkilö jolla on mt-ongelmia jotka heijastuu ruokaan, alkoholiin ja päihteisiin. Sit täällä huudellaan kuinka selkärangaton vätys, ihme että ukkos kattoo ja yrittäisit edes.
Eiköhän miehesi arvostaisi, jos lähtisit ensimmäisenä kuitenkin hoitamaan mielenterveyttä, siinä sit paranee nuo muutkin ongelmat vähitellen. :)
Miehellä on suomalainen asenne kun kyse mielenterveys asioista. Ei halua huudella meidän ongelmia julkisesti. Ja pelkää laskua. Ap
Miehellä on suomalainen asenne kun kyse mielenterveys asioista. Ei halua huudella meidän ongelmia julkisesti. Ja pelkää laskua. Ap[/quote]
No mihin niitä tarvii huudellakaan? Senkun hakeudut julkiselle puolelle vaikka, niin eipä tule juurikaan laskuakaan. Kalliimmaksi tuo sinun syöminen aivan varmasti tulee, kuin hoito.
Ja musta tuo olis järkyttävää jos joku kumppani olisi noin sanonut, että oot kaunis mutta hukkaan menee kun läski. Eikö riitä sanoa et on kaunis ja puuttua painoon eri tavalla? Mut toki jos on perus suomalainen ukko että asiasta ei puhuta, niin tuskinpa kiinnostakaan syyt mistä kilot tulleet... Kunhan näyttää nätiltä kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on suomalainen asenne kun kyse mielenterveys asioista. Ei halua huudella meidän ongelmia julkisesti. Ja pelkää laskua. Ap
No mihin niitä tarvii huudellakaan? Senkun hakeudut julkiselle puolelle vaikka, niin eipä tule juurikaan laskuakaan. Kalliimmaksi tuo sinun syöminen aivan varmasti tulee, kuin hoito.
Ja musta tuo olis järkyttävää jos joku kumppani olisi noin sanonut, että oot kaunis mutta hukkaan menee kun läski. Eikö riitä sanoa et on kaunis ja puuttua painoon eri tavalla? Mut toki jos on perus suomalainen ukko että asiasta ei puhuta, niin tuskinpa kiinnostakaan syyt mistä kilot tulleet... Kunhan näyttää nätiltä kaikki hyvin?
Haha, pyyhin epähuomiossa liikaakin tekstiä niin meni lainaus siinä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typo, mies pelkää lastensuojeluilmoitusta.
Luovutan, laihdutus ei tule koskaan onnistumaan, joten kehopositiivisuus alkaa nyt. Löysin jo muutaman kivan plus size ig tilin ja blogin. Jos ei kelpaa miehelle, niin heippa hei, tietää missä meillä on ovi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan, laihdutus ei tule koskaan onnistumaan, joten kehopositiivisuus alkaa nyt. Löysin jo muutaman kivan plus size ig tilin ja blogin. Jos ei kelpaa miehelle, niin heippa hei, tietää missä meillä on ovi.
Ap
Ja sinä onnekis ymmärrät, ettei se tuollaisesta tule. Kai ymmärrät, että oli sulla sitä miestä siinä tai ei niin tuo sinun ongelmasi jatkuu? Että lähti mies tai ei, kannattaisi niitä ongelmia ratkoa. Kehopositiivinenhan voit olla silti, mutta terveys etusijalle.
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää nää kommentit, kun kyseessä on selvästi huono trolli
Korjasin viestisi vastaamaan totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sinä onnekis ymmärrät, ettei se tuollaisesta tule. Kai ymmärrät, että oli sulla sitä miestä siinä tai ei niin tuo sinun ongelmasi jatkuu? Että lähti mies tai ei, kannattaisi niitä ongelmia ratkoa. Kehopositiivinenhan voit olla silti, mutta terveys etusijalle.
Löysin B B W keskustelun, jossa miehet ihailee lihavia. Kohta sinne kuvia! :)
Liikun säännöllisesti ja olen terve, sairauksiin on nykyään lääkkeet.
Ap
Minä veikkaan, että aloittaja on tuhonnut pysyvästi aivojen mielihyväsysteemin niillä aineilla ja alkoholilla, ja mikään ei tunnu miltään jos ei saa jotain mielihyvää tuottavaa jatkuvalla syötöllä. Pitäisi hakea apua joltain riippuvuus spesialistilta. Eroaisin myös miehestä koska ikävät kommentit ei ainakaan helpota oloa tai saa haluamaan muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että aloittaja on tuhonnut pysyvästi aivojen mielihyväsysteemin niillä aineilla ja alkoholilla, ja mikään ei tunnu miltään jos ei saa jotain mielihyvää tuottavaa jatkuvalla syötöllä. Pitäisi hakea apua joltain riippuvuus spesialistilta. Eroaisin myös miehestä koska ikävät kommentit ei ainakaan helpota oloa tai saa haluamaan muutosta.
Ero nyt 'vireillä ". Omakin olo nyt parempi, kiitos kehopositiivisuuden sanansaattajille:)
Luin Pipsan blogia ja olo parani kummasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero nyt 'vireillä ". Omakin olo nyt parempi, kiitos kehopositiivisuuden sanansaattajille:)
Luin Pipsan blogia ja olo parani kummasti.
Ap
Miksi alapeukku?
Söisit vähän enemmän, niin kasvosikin alkavat tursuta ja roikkua, jolloin niiden kauneus ei enää riko illuusiota.