Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies :"Launis nainen menee hukkaan tuossa vartalossa." Ero?

Vierailija
20.07.2020 |

Olen ihan kaunis kasvoista, lihonnut 37kg. Mies tokaisi noin, avioero?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi miehen kommentti ole mun korvaan kovin paha. Riippuu toki miten muuten sinuun suhtautuu. Saattaa olla kuitenkin ihan kaikella rakkaudella sanottu.

Varmaan ymmärrät, että sekin on arvokasta ettei mies ole sinua jättämässä, vaikket näytäkään enää siltä, miltä alussa.

Vierailija
22/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosit tai et, niin ylipainosi on jo niin suurta, että jotain olisi syytä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin vain laihduttaisit sairaalloisen ylipainosi pois.

Olen 2 vuotta yrittänyt, ei riitä itsekuri :(

Ap

Eivät ne rasvaiset ja sokeriset herkut itsestään kaupasta kaappeihinne kulje. Jätäne kauppaan, niin ei tule houkutusta kotona napostella.

Syön vaikka kaurapuuroa margariinilla ja sokerilla kun himo iskee. Ja kauppa sopivasti lähellä.

Ap

Miehenkö pitäisi jättää tilanteeseen reagoimatta?

90% syön salaa mieheltä.

Ap

Vierailija
24/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät ne rasvaiset ja sokeriset herkut itsestään kaupasta kaappeihinne kulje. Jätäne kauppaan, niin ei tule houkutusta kotona napostella.

Tähän on kyllä pakko sanoa, että kyllä joillain kulkeutuu! Mä jo yli vuoden yrittänyt sanoa miehelleni, että "Älä osta herkkuja pakkaseen ja kaappeihin, sillä yritän laihtua". Tuo monta kertaa vikosssa silti jäätelöjä, valmispizzaa, karkkia, limua kappeihin notkumaan. Siis ei itselleen vaan tahallaan ostaa vielä mulle lempijuttujani. Olen usein vienyt herkut siskolleni ja perheelleen ja heittänyt roskiin. Aina vaan ei ole itsekuria. Eroko?

Pistä miehesi syömään ne.

Vierailija
25/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosit tai et, niin ylipainosi on jo niin suurta, että jotain olisi syytä tehdä.

Mitä väliä enää tässä iässä, 35v,miltä näyttää. Tai sairastuuko diabetekseen, siihen on nykyään lääkkeet. Ei minulla ole mitään motivaatiota, hyvää syytä laihduttaa, siksi dieetti tyssää. Jos joku lupaisi vaikka 200 000e,niin tietysti onnistuisin.

Ap

Vierailija
26/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo oli niin kauniisti sanottu, kuin vaan mahdollista. Ja itse ainakin motivoituisin laihduttamaan. Perhana, niin olenkin kaunis, nyt ne läskit veks!

Älä eroa ap, vaan ala pitää huolta itsestäsi.

Olen nyt 7 päivää syönyt 2400 kaloria päivässä, hirveää nälässä kärvistelyä! Laskurin mukaan laihtuisin 1500 kalorilla päivä, ei pysty mitenkään vuotta olemaan noilla kaloreilla, kun 1 päiväkään ei onnistu.

Ap

Tajuat kai, että nykymenolla lihoat aina vain lisää, koska syöt kaloritarvettasi enemmän?

Tajuan. Mutta en kestä mitään vastoin käymisiä, tai kestän, mutta lohduttaudun Syömällä kaikkea maukasta, tulee hyvä olo ja murheet unohtuu. Ja on aina mitä odottaa - >herkuttelu kun lapset ulkona tai nukkuu.

Ap

Onko tuo reilua miestäsi kohtaan? Kuinka paljon vastoinkäymisiä voi yhden naisen päivään mahtua, että lihoat 37 kiloa?

Olen alkoholisti, helposti saa kaljalla 20kg vuodessa. Nyt Antabus käytössä. En saa Alkoa, niin ruoka korvaa sen. Ennen hyvän olon toi kalja, nyt syöminen.

Ap

Sirry heroiiniin. Laihduttaa ja tuo hyvän olon.

Vierailija
27/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo oli niin kauniisti sanottu, kuin vaan mahdollista. Ja itse ainakin motivoituisin laihduttamaan. Perhana, niin olenkin kaunis, nyt ne läskit veks!

Olen nyt 7 päivää syönyt 2400 kaloria päivässä, hirveää nälässä kärvistelyä! Laskurin mukaan laihtuisin 1500 kalorilla päivä, ei pysty mitenkään vuotta olemaan noilla kaloreilla, kun 1 päiväkään ei onnistu.

Ap

Tajuat kai, että nykymenolla lihoat aina vain lisää, koska syöt kaloritarvettasi enemmän?

Tajuan. Mutta en kestä mitään vastoin käymisiä, tai kestän, mutta lohduttaudun Syömällä kaikkea maukasta, tulee hyvä olo ja murheet unohtuu. Ja on aina mitä odottaa - >herkuttelu kun lapset ulkona tai nukkuu.

Ap

Onko tuo reilua miestäsi kohtaan? Kuinka paljon vastoinkäymisiä voi yhden naisen päivään mahtua, että lihoat 37 kiloa?

Olen alkoholisti, helposti saa kaljalla 20kg vuodessa. Nyt Antabus käytössä. En saa Alkoa, niin ruoka korvaa sen. Ennen hyvän olon toi kalja, nyt syöminen.

Ap

Eikö lihoamisesi haittaa jo työtäsi?

Vierailija
28/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tähän on kyllä pakko sanoa, että kyllä joillain kulkeutuu! Mä jo yli vuoden yrittänyt sanoa miehelleni, että "Älä osta herkkuja pakkaseen ja kaappeihin, sillä yritän laihtua". Tuo monta kertaa vikosssa silti jäätelöjä, valmispizzaa, karkkia, limua kappeihin notkumaan. Siis ei itselleen vaan tahallaan ostaa vielä mulle lempijuttujani. Olen usein vienyt herkut siskolleni ja perheelleen ja heittänyt roskiin. Aina vaan ei ole itsekuria. Eroko?

Sulla on syömishäiriö, johon täytyy saada apua mielenterveyden puolelta. Siitä se kaikki lähtee. Jos et pysty kontrolloimaan syömistäsi niin vika on päässä, joka vie ruoan suuhun.

Vierailija
29/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä maku suussa on jumalten nektaria, parempaa kuin orgasmi, en pysty laihduttaan.

Ap

Vierailija
30/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole onnellinen tuossa suhteessa. Hyvä olo tulee vain muista asioista. Sitäpaitsi, olet vielä nuori.

N 49

Vierailija
31/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli avioeronne syy olisi itsekurin puutteesi.

Ei vaan kusip ää mies!

Vierailija
32/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä enää tässä iässä, 35v,miltä näyttää. Tai sairastuuko diabetekseen, siihen on nykyään lääkkeet. Ei minulla ole mitään motivaatiota, hyvää syytä laihduttaa, siksi dieetti tyssää. Jos joku lupaisi vaikka 200 000e,niin tietysti onnistuisin.

Ap

35 v. on vielä nuori (terv. 53 v.). Kauanko arvelet miehesi tuollaista katselevan? Nyt jo huomauttelee pehmeästi.

Mitä arvelet, jos miehesi haluaa lapset itselleen, oletko sinä alkoholisti ja elämänhallintakyvytön vahvoilla oikeudessa?

Vierailija
33/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Sirry heroiiniin. Laihduttaa ja tuo hyvän olon.

Käytin pi riä nuorena vuoden. Olin porukan ainoa läski narkkari, muut tytöt oli 40-44kg,minä painoin 58kg. Kaikki noin 162cm.

Ap

Vierailija
34/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlää. Kummasti mä olen kiskonut kaljaa säännöllisesti viimeiset viisi vuotta, kiloakaan ei ole tullut lisää. Turhaan sitä bisseä syytät, 20 kiloa vuodessa on ihan vi tusti. Ja siihen vielä 17kg lisää... Painu lenkille tankki.

Ps. 2400 kaloria päivässä on aivan liikaa.

Vierailija
35/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

35 v. on vielä nuori (terv. 53 v.). Kauanko arvelet miehesi tuollaista katselevan? Nyt jo huomauttelee pehmeästi.

Mitä arvelet, jos miehesi haluaa lapset itselleen, oletko sinä alkoholisti ja elämänhallintakyvytön vahvoilla oikeudessa?

Parempi että ovat sitten isällään. Siirtyisin takaisin piiriin, siihen asti että painon taas 58kg. Sitten hakisin apua ja pitäisin painon siinä. Olen ollut normaali painoinen vain kerran, huume vuosina.Muutenkin mietin säännöllisesti it se mu Rhaa,

Vierailija
36/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole onnellinen tuossa suhteessa. Hyvä olo tulee vain muista asioista. Sitäpaitsi, olet vielä nuori.

N 49

Saa varmaan kunnon a-luokan miehen kun on valaskondiksessa?

Vierailija
37/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Parempi että ovat sitten isällään. Siirtyisin takaisin piiriin, siihen asti että painon taas 58kg. Sitten hakisin apua ja pitäisin painon siinä. Olen ollut normaali painoinen vain kerran, huume vuosina.Muutenkin mietin säännöllisesti it se mu Rhaa,

*piriin

Vierailija
38/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ellet laihdu, olet paksu nisti, alkoholisti ja ilman lapsiasi. Ihanko oikeasti herkuttelu on sen arvoista? Miehesi on parempi kuin ansaitsetkaan ja täällä kiukuttelet eroa. Millä rahalla ostat huumeita, kun et töissäkään pysty olemaan?

Vierailija
39/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Eikö lihoamisesi haittaa jo työtäsi?

Olen työtön, yllätys. Viime vuonna olin 5kk töissä ja laihduin vahingossa 10kg.sitten jäin kotiin ja paino nousi 10kg.

Ruoka vihollinen ja rakkaus, mun päivät pyörii sen ympärillä mitä hyvää seuraavaksi syön.

Ap

Vierailija
40/98 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte sanot miehelle, että et aio laihtua vaan syöt lisää. Hän voi tehdä omat johtopäätöksensä.