Mieheni ei halua viettää kesälomaansa kanssani.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No vietä yksin ja vietä oikein kiva, kavereiden kanssa. En mäkään jaksa mieheni kanssa joka sekuntia olla. Eikä se mun. Ja ihan hyvin menee.
Ei teilläkään vahvasti mene.
Jos toinen haluaa vaikka maata rannalla ja ottaa aurinkoa koko lomansa, niin onko sen toisenkin pakko harrastaa sitä samaa? Eiköhän pariskunnat ole näin etätöiden aikana muutenkin ihan tarpeeksi toistensa läheisyydessä, joten se pieni oma-aika voi olla ihan hyvästä.
Jos ei muutenkaan ole mitään yhteistä aikaa ja toinen saa lomaa viikon ja käyttää sen ainoastaan remontointiin ja oluen juontiin niin kyllä alkaa miettimään omaa asemaa toisen elmässä. Kun aina oma talo ja olut menee lasten ja puolison edelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei muutenkaan ole mitään yhteistä aikaa ja toinen saa lomaa viikon ja käyttää sen ainoastaan remontointiin ja oluen juontiin niin kyllä alkaa miettimään omaa asemaa toisen elmässä. Kun aina oma talo ja olut menee lasten ja puolison edelle.
Itsepä olet miehesi ja lastesi isän valinnut. Kukaan ei pakottanut sinua aukomaan kinttujasi juopolle äijälle ilman ehkäisyä, vaan teit sen ihan itse. Nyt kannattaa miettiä minkälaisen lapsuuden lapsenne saavat teidän kanssanne, veikkaan, että ei kovin kummoisen.
Onneksi olen valinnut puolison, jonka kanssa on yhteiset kiinnostuksen aiheet ja lisäksi pidämmekin vielä toisistamme :)
Ei olisi pieneen mieleenkään tullut viettää lomaa erillään. Kaverini pyysi minua yhdeksi päiväksi (neljän viikon) lomastani reissuun kanssaan, enkä lähtenyt, koska halusin olla loman miehen ja lasten kanssa :) Puoli päivää olimme erossa miehen kanssa kesälomamme aikana.
Vierailija kirjoitti:
No vietä yksin ja vietä oikein kiva, kavereiden kanssa. En mäkään jaksa mieheni kanssa joka sekuntia olla. Eikä se mun. Ja ihan hyvin menee.
Kaverit eivät välttämättä halua viettää aikaansa ap:n tai sinun kanssasi, vaan heillä on huomattavasti parempaakin tekemistä. Ja jos sinä et jaksa olla miehesi kanssa tai hän sinun kanssasi, niin hohhoijaa vaan tuollaiselle suhteelle. Miksi olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen valinnut puolison, jonka kanssa on yhteiset kiinnostuksen aiheet ja lisäksi pidämmekin vielä toisistamme :)
Ei olisi pieneen mieleenkään tullut viettää lomaa erillään. Kaverini pyysi minua yhdeksi päiväksi (neljän viikon) lomastani reissuun kanssaan, enkä lähtenyt, koska halusin olla loman miehen ja lasten kanssa :) Puoli päivää olimme erossa miehen kanssa kesälomamme aikana.
Täsmälleen sama juttu. Minulla on ihana mies ja upea perhe, enkä keksi mitään parempaa kuin olla heidän kanssaan. Arkena sitä ehtii olemaan töissä ja pois heidän luotaan, nyt lomalla ei onneksi tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen haluaa vaikka maata rannalla ja ottaa aurinkoa koko lomansa, niin onko sen toisenkin pakko harrastaa sitä samaa? Eiköhän pariskunnat ole näin etätöiden aikana muutenkin ihan tarpeeksi toistensa läheisyydessä, joten se pieni oma-aika voi olla ihan hyvästä.
Näin etätöiden aikana? Kuuluu samaan sarjaan, kuin kuvitelma, että kaikki jäävät juhannuksesta kesälomalle. Kaikki eivät tee etätöitä.
Jotainhan tuollainen ratkaisu kertoo suhteen tilasta, jos ei halua viettää lomaansa puolison kanssa. Muutaman päivän ymmärtäisin, mutta koko loma? Ei toimi.
Mulla on aina osa lomasta niin ettei ole yhtä aikaa miehen kanssa. Saan omaa aikaa ja paljon enemmän aikaiseksi kun jos lomailtaisiin yhtä aikaa. Yhdessä on oltu 29 vuotta. Yleensä on 2 viikkoa yhteistä lomaa.