Mies :"Launis nainen menee hukkaan tuossa vartalossa." Ero?
Olen ihan kaunis kasvoista, lihonnut 37kg. Mies tokaisi noin, avioero?
Kommentit (98)
Onhon tuo nyt aivan selvä hätähuuto, jos 37 kiloa lihoo! Miksi voit niin huonosti, että noin on päässyt käymään? Mitä pitäisi tapahtua, että jaksaisit kohdella itseäsi paremmin ja pitää itsestäsi huolta?
Vierailija kirjoitti:
Onhon tuo nyt aivan selvä hätähuuto, jos 37 kiloa lihoo! Miksi voit niin huonosti, että noin on päässyt käymään? Mitä pitäisi tapahtua, että jaksaisit kohdella itseäsi paremmin ja pitää itsestäsi huolta?
Olen luovuttanut. Olen 35v, toinen jalka haudassa. Ei ole mitään järkeä enää.
Vierailija kirjoitti:
Erosit tai et, niin ylipainosi on jo niin suurta, että jotain olisi syytä tehdä.
Olen yrittänyt 100 kertaa, ei onnistu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin vain laihduttaisit sairaalloisen ylipainosi pois.
Olen 2 vuotta yrittänyt, ei riitä itsekuri :(
ApEivät ne rasvaiset ja sokeriset herkut itsestään kaupasta kaappeihinne kulje. Jätäne kauppaan, niin ei tule houkutusta kotona napostella.
Tähän on kyllä pakko sanoa, että kyllä joillain kulkeutuu! Mä jo yli vuoden yrittänyt sanoa miehelleni, että "Älä osta herkkuja pakkaseen ja kaappeihin, sillä yritän laihtua". Tuo monta kertaa vikosssa silti jäätelöjä, valmispizzaa, karkkia, limua kappeihin notkumaan. Siis ei itselleen vaan tahallaan ostaa vielä mulle lempijuttujani. Olen usein vienyt herkut siskolleni ja perheelleen ja heittänyt roskiin. Aina vaan ei ole itsekuria. Eroko?
Sulla on syömishäiriö, johon täytyy saada apua mielenterveyden puolelta. Siitä se kaikki lähtee. Jos et pysty kontrolloimaan syömistäsi niin vika on päässä, joka vie ruoan suuhun.
Voi olla, että onkin. Mutta, en minäkään osta olutta kaappiin, jos toinen sanoisi haluavansa olla ilman alkoholia ja se olisi hälle vaikeaa. Siis sillä ajatuksella nimenomaan, kun en itse edes juo olutta. Ihan silkkaa kiusantekoa tuo on mieheltäni. Olen yli 15kg saanut jos tippumaan, mutta olisi varmasti enemmänkin lähtenyt ilman kiusaa. Varmaan syynä se, että ei voi sitten enää riidoisssa haukkua ja kuittailla ja on miehetkin alkaneet vilkuilla kadulla yms. Jotain vikaa siis tuollasellakin on joka ostaa ärsyttääkseen herkkuja. Tosiaan sellaisia mistä ei itse edes pidä.
35v ja "toinen jalka haudassa", salli mun nauraa. Kas kun mä olen 38v enkä ollenkaan kuoleman partaalla. Mutta mä en makaakaan mätisäkkinä kotona lihoamassa.
Vierailija kirjoitti:
35v ja "toinen jalka haudassa", salli mun nauraa. Kas kun mä olen 38v enkä ollenkaan kuoleman partaalla. Mutta mä en makaakaan mätisäkkinä kotona lihoamassa.
Turhaan selittelet itsellesi. Laitetaan sun viereen 24v pimu, niin näytät petolinnun perältä.
Ap
Obeesi, juoppo, nisti, mt-ongelmainen työtön muija ja ongelma on tuo mitä mies sanoi? Taivaan ihme, että katsoo tilannetta. Ei ole tullut mieleen hakea apua SINUN ongelmiisi ap? Koska sinusta tässä in kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan selittelet itsellesi. Laitetaan sun viereen 24v pimu, niin näytät petolinnun perältä.
Ap
En. Kyllä mä olen kaunis vaikka kuka seisoisi vieressä. Harmi, että sä selvästi haluaisit olla parikymppinen, minä en. Tee sitten se it sari kun et "pysty" laihduttamaan, kuinka nerokasta. Ei tollasta kitinää ja selkärangattomuutta jaksa kukaan.
Mistä te revitte näitä miehiä? En kuuna päivänä voisi kuvitella, missään tilanteessa, että mieheni sanoisi jotain tuollaista. Ok olisi, jos nätisti yrittäisi houkutella urheilemaan, jos olisin lihonut ja se olisi minusta hieno asia. Kyllä saa kumppanin hyvinvoinnista välittää.
Ap sulla taitaa olla pahoja mielenterveysongelmia. Tuo ikäjuttukin ja kaikki. Kilot on sun ongelmista pienin. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn. Kyllä mä olen kaunis vaikka kuka seisoisi vieressä. Harmi, että sä selvästi haluaisit olla parikymppinen, minä en. Tee sitten se it sari kun et "pysty" laihduttamaan, kuinka nerokasta. Ei tollasta kitinää ja selkärangattomuutta jaksa kukaan.
Kuva? Muuten en usko, olet varmasti ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ap sulla taitaa olla pahoja mielenterveysongelmia. Tuo ikäjuttukin ja kaikki. Kilot on sun ongelmista pienin. Mene hoitoon.
En voi, tulee lasu.
En tajua ylipainoisia, jotka itkevät että kun ollaan kokeiltu sata kertaa eikä auta. Kyllä auttaa. Et ole yrittänyt täysillä sadasta ainuttakaan. Yritäpä täysillä. Hae itsellesi hoitoa ja vaikka pt. Toki voit jatkaa tuota itsesääliäkin ja muiden arvostelua ja miehesi alistamisem alla oloa loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
En tajua ylipainoisia, jotka itkevät että kun ollaan kokeiltu sata kertaa eikä auta. Kyllä auttaa. Et ole yrittänyt täysillä sadasta ainuttakaan. Yritäpä täysillä. Hae itsellesi hoitoa ja vaikka pt. Toki voit jatkaa tuota itsesääliäkin ja muiden arvostelua ja miehesi alistamisem alla oloa loputtomiin.
Helppo se on siellä huudella. Aina olen tehnyt sata lasissa, mutta se ei kestä 3 päivää pidempään!
Ap
Kaikki on asenteesta kiinni. Sinä olet heikko. Annat itsesi voida pahoin. Kyllä täällä on ihmiset vaikka mistä selvinneet ja selviävät tänäkin päivänä. Ei ole mikään selitys, että ruikutetaan kun ei mikään suju. Hae apua itsellesi. Niinkuin moni on jo sanonut. Urheile ja pidä itsestäsi huolta.
Ja olen kokeillut kaikki, keto, lentoemännän dieetti, kaalikeitto dieetti, elämäntapamuutos, kaloreiden laskeminen, pätkäpaastoa. Ei, ei onnistu,ruoka voittaa aina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on asenteesta kiinni. Sinä olet heikko. Annat itsesi voida pahoin. Kyllä täällä on ihmiset vaikka mistä selvinneet ja selviävät tänäkin päivänä. Ei ole mikään selitys, että ruikutetaan kun ei mikään suju. Hae apua itsellesi. Niinkuin moni on jo sanonut. Urheile ja pidä itsestäsi huolta.
Lenkkeilen ja uin, eli pidän huolta itsestäni. Mutta ei liikunta laihduta.
Ap
Ihan näin vinkkinä. Älä paastoa. Älä diettaa. Mene salille ja aloita vaikka kävely? Kävelylenkit alkuun. Syö tasaisesti 5 kertaa päivässä kunnon kotiruokaa kuten täysjyvä pastaa, perunaa, kanaa, kalaa, lihaa jne puuroa, smoothieita.
Dieetit eivät auta. Ne eivät luo pysyvää muutosta. Aloita mielummin terveellisempi elämäntyyli.
Syödä saa ja pitää riittävästi. Siihen rinnalle olisi kuitenkin hyvä harrastaa jotain urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin vinkkinä. Älä paastoa. Älä diettaa. Mene salille ja aloita vaikka kävely? Kävelylenkit alkuun. Syö tasaisesti 5 kertaa päivässä kunnon kotiruokaa kuten täysjyvä pastaa, perunaa, kanaa, kalaa, lihaa jne puuroa, smoothieita.
Dieetit eivät auta. Ne eivät luo pysyvää muutosta. Aloita mielummin terveellisempi elämäntyyli.
Syödä saa ja pitää riittävästi. Siihen rinnalle olisi kuitenkin hyvä harrastaa jotain urheilua.
Salille en kehdannut normaalipainoisena, vielä vähemmän nyt. Lenkkeilen ja uin.
Mietin ajoittain itsem urhaa kun laihdutus ei onnistu.
Ap