Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pannut merkille että usein ihmisten seurustelukumppanit muistuttavat jotenkin sitä ihan ENSIMMÄISTÄ rakkautta

Vierailija
12.11.2023 |

Onko tämä puhtaasti makuasia, siis että ihmisellä on tietty maku mikä tulee toiseen sukupuoleen

Vai yrittääkö ihminen aina jollaintapaa korvata ja hakea uudelleen sitä ihmistä/tunnetta mitä hän koki sen ihan ensimmäisen rakkauden kanssa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla

Vierailija
2/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean tarkkaan tunnut tietävän muitten ihmisten asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö jopa nimesi lapsensa ensimmäisen rakkaansa mukaan ja se ei ollut tosiaankaan lapsen isä, 

Vierailija
4/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihastunut tiettyihin ominaisuuksiin naisissa. Esimerkiksi kaikki tyttö- ja naisystäväni ovat olleet pieniä ja siroja. Toki luonteissakin on paljon samaa, että olen heidän kanssaan tullut toimeen. Minä vain en kerta kaikkiaan tule toimeen räväköiden justiinoiden kanssa.

Vierailija
5/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyin kun tajusin, että yksi iso aikuisiän ihastus muistutti ala-asteihastustani! :)

Vierailija
6/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleni ikisinkkuna pannut merkille, että asiat joskus tunuvat kasautuvan; Moni muu on löytänyt elämänsä rakkauden ja tai ainakin parisuhdekumppnin useamman kerran samssa ajassa kuin itse en ole kohdannut ja löytänyt sitä ensimmäistäkään, jonka kanssa edetä yheisymmärrykskessä ja halusta parisuhteeseen..... 

Vierailija
7/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihastunut tiettyihin ominaisuuksiin naisissa. Esimerkiksi kaikki tyttö- ja naisystäväni ovat olleet pieniä ja siroja. Toki luonteissakin on paljon samaa, että olen heidän kanssaan tullut toimeen. Minä vain en kerta kaikkiaan tule toimeen räväköiden justiinoiden kanssa.

Nyt pahoitin mieleni.

terveisin:

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/v1651570081/39-9495576270f4faa11…

Vierailija
8/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ihastus 3v iässä oli parrakas merimies. Sen jälkeen ei ole ollut parrakkaita kulkijoita yksikään seurustelukumppaneista.

Vierailija
9/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta ap olet pannut?

Vierailija
10/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää kenenkin ensirakkauden? 

Vierailija
11/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan erilaisia ovat olleet kaikki, siksi kai olen viisikymppinen sinkku.

Vierailija
12/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Kun munkin ketju on

Vierailija
13/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin ensin tulevan mieheni parhaaseen kaveriin. Olin silloin kuusivuotias.

Vierailija
14/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minullakin on miehissä ollut yhteisenä piirteenä se, että heillä on luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio ja he ovat pitkiä.

Vierailija
15/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki miehet ollut täysin erin näköisiä keskenään.

Vierailija
16/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteni/eka seurustelukumppanini oli tyttö. Aika iso ero esim. nykyiseen, jonka kanssa oltu 10v yhdessä, hän kun on mies.

Vierailija
17/17 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteni oli (ja on edelleen) hot, toivottavasti löydän vielä vastaavan.