Olen pannut merkille että usein ihmisten seurustelukumppanit muistuttavat jotenkin sitä ihan ENSIMMÄISTÄ rakkautta
Onko tämä puhtaasti makuasia, siis että ihmisellä on tietty maku mikä tulee toiseen sukupuoleen
Vai yrittääkö ihminen aina jollaintapaa korvata ja hakea uudelleen sitä ihmistä/tunnetta mitä hän koki sen ihan ensimmäisen rakkauden kanssa?
Kommentit (17)
Serkkutyttö jopa nimesi lapsensa ensimmäisen rakkaansa mukaan ja se ei ollut tosiaankaan lapsen isä,
Minä olen aina ihastunut tiettyihin ominaisuuksiin naisissa. Esimerkiksi kaikki tyttö- ja naisystäväni ovat olleet pieniä ja siroja. Toki luonteissakin on paljon samaa, että olen heidän kanssaan tullut toimeen. Minä vain en kerta kaikkiaan tule toimeen räväköiden justiinoiden kanssa.
Pelästyin kun tajusin, että yksi iso aikuisiän ihastus muistutti ala-asteihastustani! :)
Oleni ikisinkkuna pannut merkille, että asiat joskus tunuvat kasautuvan; Moni muu on löytänyt elämänsä rakkauden ja tai ainakin parisuhdekumppnin useamman kerran samssa ajassa kuin itse en ole kohdannut ja löytänyt sitä ensimmäistäkään, jonka kanssa edetä yheisymmärrykskessä ja halusta parisuhteeseen.....
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihastunut tiettyihin ominaisuuksiin naisissa. Esimerkiksi kaikki tyttö- ja naisystäväni ovat olleet pieniä ja siroja. Toki luonteissakin on paljon samaa, että olen heidän kanssaan tullut toimeen. Minä vain en kerta kaikkiaan tule toimeen räväköiden justiinoiden kanssa.
Nyt pahoitin mieleni.
terveisin:
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/v1651570081/39-9495576270f4faa11…
Eka ihastus 3v iässä oli parrakas merimies. Sen jälkeen ei ole ollut parrakkaita kulkijoita yksikään seurustelukumppaneista.
Ihan erilaisia ovat olleet kaikki, siksi kai olen viisikymppinen sinkku.
Itse ihastuin ensin tulevan mieheni parhaaseen kaveriin. Olin silloin kuusivuotias.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minullakin on miehissä ollut yhteisenä piirteenä se, että heillä on luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio ja he ovat pitkiä.
Ensirakkauteni/eka seurustelukumppanini oli tyttö. Aika iso ero esim. nykyiseen, jonka kanssa oltu 10v yhdessä, hän kun on mies.
Ensirakkauteni oli (ja on edelleen) hot, toivottavasti löydän vielä vastaavan.
Voi olla