Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saatu kutsua miehen tyttären häihin!

Vierailija
06.06.2013 |

Miehen tyttö menossa naimisiin elokuussa. Eilen kuultiin, että kutsut on lähetetty (isoäidille, tädeille, kavereille...) mutta ei meille eli isälleen ja minulle. Tyttö sanoi jo aikaa sitten teininä, ettei minua häihinsä huoli ja isänsä sanoi silloin, että sitähän ei tyttö päätä.

Mies pahoitti mielensä oikein todella ja hokee nyt, että onko hän ollut niin huono isä, ettei edes lapsen häihin kelpaa. Mitä tässä nyt tekisi? Ilmoitanko tytölle, että jos kutsuu isänsä, en tule mukaan?

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita. 

Vierailija
2/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kutsuja päättää ketkä kutsuu. 

Vierailija
4/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata provosoitua. Tyttö pelaa valtapeliä kustannuksellasi. Itse hän asiasta tulee eniten kärsimään.

Vierailija
5/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna viestittäisin tytölle että voisko millään joustaa ja pyytää isää häihin. Lupaisin etten itse tule lainkaan paikalle.

Vierailija
6/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:48"]

Ei kannata provosoitua. Tyttö pelaa valtapeliä kustannuksellasi. Itse hän asiasta tulee eniten kärsimään.

[/quote]

Mistä asiasta se kärsisi? Ei tarvitse sietää äitipuolta häissä - siinäpä kärsimys?

Vierailija
7/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ilmoittaisin tytölle, että isänsä kovasti haluaisi tulla häihin ja itse en odota kutsua enkä halua tulla juhliin, jos se on tytölle vaikeaa. Aika tyhmästi on miehesikin aikoinaan sanonut.

Mutta kannattaa myös varmistaa onko tyttö kuitenkin jutellut juhlista isänsä kanssa ja vain olettaa, että isä tulee paikalle. Ei kaikki aina virallisia kutsuja vanhemmilleen lähetä.

Vierailija
8/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa sä olet sille tytölle tehnyt???

Laita viestiä, että kutsuu isänsä häihin, sinä et niihin tule, koska tyttö ei sinua halua.

Vierailija
9/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttö muistaa, mitä isä on sanonut siitä, kuka vieraista päättää. Tietää, että jos isä saa kutsun, se ottaa äitipuolen mukaan, oli sovittu mitä tahansa. Tyttönä minä pitäisin pääni enkä kutsuisi isää, koska hän ei selkeästi aikanaan kunnioittanut teinin mielipidettä eli meni vaimonsa puolelle.

Vierailija
10/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen minäkin, että miten voi olla noin pahasti teillä välit tulehtuneet?

Vierailija
11/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen minäkin, että miten voi olla noin pahasti teillä välit tulehtuneet?

Vierailija
12/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ettei tytär voinut isäänsä kutsua. Tiedät itsekin AP olevasi aika iso syyllinen siihen varsinkin jos olette jo vuosia aiemmin siitä keskustelleet ja isäkin meni aikoinaan sanomaan noin typerästi. Todellakin tyttö päättää kenet kutsuu häihinsä ja tässä on nyt lopputulos. =(

Ei taida mahdolliset lapsenlapsetkaan saada äidinisää elämäänsä?

Vierailija
14/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:48"]

[/quote]

Se isähän siinä valtapeliä pelasi ja se kilahti omaan nilkkaan. Ihan oikein. Jotkut luulevat, että voivat sanoa mitä tahansa joutumatta vastaamaan sanoistaan.

Vierailija
15/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:56"]

Ehkä tyttö muistaa, mitä isä on sanonut siitä, kuka vieraista päättää. Tietää, että jos isä saa kutsun, se ottaa äitipuolen mukaan, oli sovittu mitä tahansa. Tyttönä minä pitäisin pääni enkä kutsuisi isää, koska hän ei selkeästi aikanaan kunnioittanut teinin mielipidettä eli meni vaimonsa puolelle.

[/quote]

Eiköhän sen pidäkin olla juuri niin, että aikuiset vetävät yhtä köyttä päätöksissä, rajoissa, säännöissä jne.

Vierailija
16/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:56"]

[/quote]

Eiköhän sen pidäkin olla juuri niin, että aikuiset vetävät yhtä köyttä päätöksissä, rajoissa, säännöissä jne.

[/quote]

Tuskin se tyttö silloin teininä on ollut naimisiin menossa, joten isänsä oli ihan turha ilmoittaa, ettei tyttö saa tulevaisuudessakaan päättää edes sitä, keitä häihinsä kutsutaan. Aikuiset vetivät silloin yhtä köyttä, nyt on tytön vuoro olla aikuinen ja ulkoistaa isä elämästään.

Vierailija
17/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälläisessä asiassa. Täytyyhän sun ymmärtää ero tavallisen arkeen liittyvän asian ja tytön omien häiden suhteen?

Todella julma isä ollut lapselleen.

Vierailija
18/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö edelleen katkera avioerosta ja kuinka usein isä tapasi lastaan.

Vierailija
19/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö omille vanhemmille lähetttää erikseen kutsut häihin? en minä ainakaan lähettänyt. Tosin oli itsestään selvää, että tulevat

Vierailija
20/127 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on aikuinen ja vanhempien on sopeuduttava tilanteeseen. Ainoa tapa edetä on keskustella ja kertoa, että isästä tuntuu huonolta. Jos se ei vaikuta häneen hääkutsun osalta, sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän