Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansa on viritetty :)

Vierailija
05.06.2013 |

Ollaan lähdössä reissuun ja anoppi käy taas kastelemassa kukat.

Olen alkanut epäilemään, että kun olemme olleet pois on kotonamme käynyt myös muita kuin anoppi.

Pari kertaa mieheni sisko on "möläyttänyt" sellaista mitä hänen ei edes pitäisi tietää. Nuo asiat on sinällään harmittomia ettei sillä väliä, mutta jos on meidän poissaoloamme hyödyntänyt tutkimiseen niin en tykkää. Mieheni sisko mm. mainitsi että heillä on samanlainen pyykkikone kuin meillä, ei hänen olisi pitänyt edes tietää millainen pyykkikone meillä on, ei meidän kodinhoitohuoneeseen ole vierailla asiaa. En minäkään ole kälyn pyykkikonetta nähnyt vaikka se heillä on toisessa vessassa.

Nyt ajattelin sitten ottaa selvää ketä meillä oikein lomamme aikana käy ja viritin riistakameran sisälle. Toivottavasti olen vain vainoharhainen, en kyllä yleensä ole väärässä ollut kun minulle tulee näin vahva epäilys.

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea, tule sitten kertomaan kuin kävi!

Vierailija
2/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistoidea, toivottavasti toimii! (Siis en toivo, että teillä kävisi muita kuin sovittuja ihmisiä, mutta jos käy niin jäävätpä kiinni!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus. 

Vierailija
4/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on vielä etovampi ajatus kuin se, että siellä kodissa käy 'vääriä' ihmisiä. Kameravalvonnasta pitää ilmoittaa kyltillä. Ja muista vanha sanonta: salakuuntelija ei koskaan kuule hyvää itsestään.

Vierailija
5/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meitä odotti vastaavassa tilanteessa avonainen kaapin ovi jota kumpikaan, minä eikä mieheni, ollut jättänyt auki. Ei ole sen jälkeen tarvinnut kukkia kastella, kuolkoot vaikka, niitähän saa uusia.

Vierailija
6/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painin samanlaisen tilanteen kanssa. Aion myös virittää ansan, mutta en kameraa. Suunnitelmana on tekaista joku älytön dokumentti, josta anoppi ei voi olla puhumatta eteenpäin. Laitan sen kirjekuoreen jonka päällä lukee SALAINEN, joten jos todella se tekee mitä epäilen, tulee jäämään kiinni.

Vierailija
7/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintatapasi on laiton, mutta kuulostaa silti hauskalta :D

Vierailija
8/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä osaa naurattaa tällainen. Ihan yhtälailla nämä kastelijat voisivat jättää jonkun kuuntelulaitteen teidän kotiinne, jolla sitten kuulisivat teidän touhunne kun olette palanneet kotiinsa. Mutta minä en lukisi kenenkään s-posteja tai tonkisi puhelintakaan. Toisin kuin moni täällä.

Vierailija
9/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Aikamoista meininkiä teillä. Eikä todellakaan hyvää meininkiä

Vierailija
10/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:36"]

Mua ei kyllä osaa naurattaa tällainen. Ihan yhtälailla nämä kastelijat voisivat jättää jonkun kuuntelulaitteen teidän kotiinne, jolla sitten kuulisivat teidän touhunne kun olette palanneet kotiinsa. Mutta minä en lukisi kenenkään s-posteja tai tonkisi puhelintakaan. Toisin kuin moni täällä.

[/quote]

Niin, sehän on ihan sama asia virittää laitteita toisten kotiin kuin omaansa? haloo..

Vierailija
11/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyltti kameravalvonnasta ulkona. Siinä lukee, että alueella on kameravalvonta, mitään lakia en siis riko. Ja talo on omani, jos haluan kameran laittaa niin senkun  laitan.

Vierailija
12/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:36"]

[/quote]

Niin, sehän on ihan sama asia virittää laitteita toisten kotiin kuin omaansa? haloo..

[/quote]

Ei ole sama asia, mutta molemmat on vastenmielisiä ajatuksenkin tasolla ja väärin. Jos ette kerran luota, miksette pyydä jotain toista hoitamaan kotia? Tietääkö miehesi tästä ansasta, joka hänen läheisilleen on viritetty? 

Vierailija
13/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:42"]

Meillä on kyltti kameravalvonnasta ulkona. Siinä lukee, että alueella on kameravalvonta, mitään lakia en siis riko. Ja talo on omani, jos haluan kameran laittaa niin senkun  laitan.

[/quote]

Väärin ja on todella lapsellista ajattelua, että omassa talossa saa tehdä mitä tahtoo, vain siksi että "tää on mun". Salakuvaaminen ON laitonta, tapahtui se missä tahansa. Ja kyllä, olet itse jo myöntänyt että aiot salakuvata.

Vierailija
14/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään ihminen viat löytää.

Kaikkein hanakimmin muita ihmisiä syyttävät ahneiksi ne, joilla on aina rahankiilto silmissä. Sekkaiset ihmiset epäilevät muiden rehellisyyttä, jotka ovat itse epärehellisiä.

Vierailija
15/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan samanlainen kyltti joka varoittaa kameravalvonnasta alueella kuin anopillakin on ja taitaapa kälylläkin olla. Olen vain vaihtanut kameran paikkaa ja kamera kuvaa paikassa jossa näkee vain sisälle tulijat ja poistujat, ei kuvaa vessassa tms. paikassa että olisi vaarassa kuvata intiimejä tilanteita.Enkä nauhoita puhetta enkä liikkuvaa kuvaa.

-ap

Vierailija
16/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytättekö sitten vielä lakipykälän, jossa sanotaan, että omassa kodissaan kuvaavan tarvitsee ilmoittaa siitä kellekään, muulle kuin ko. kodissa asuville? Ei taida löytyä, jännä juttu... Kylpyhuone ja wc-tilat erikseen, mutta muuten omassa kodissaan saa rauhassa kuvata , eikä siitä tarvitse ilmoittaa yhdellekään vieraalle!

Vierailija
17/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään tuomittiin aviomies vaimonsa salakuvaamisesta. Juttu oli viime viikolla IS:n tai IL:n sivuilla.

Vierailija
18/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä kukkia kastelemaan tuleva anoppi saa tulla meille kenen kanssa ikinä huvittaa?

Ei ehkä kannata pyytää ketään, jos suhtautuu noin epäluuloisesti sukulaisiinsa. Kuskaa ne kukat anopille.

Vierailija
19/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 17:17"]

Olenko ainoa, jonka mielestä kukkia kastelemaan tuleva anoppi saa tulla meille kenen kanssa ikinä huvittaa?

Ei ehkä kannata pyytää ketään, jos suhtautuu noin epäluuloisesti sukulaisiinsa. Kuskaa ne kukat anopille.

[/quote]

Ihanaa, järjen ääni =D

Vierailija
20/162 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikkuisen eri juttu kuvata kameralla nukkuvan vaimon pillua kuin se että minä laitan tyhjilleen jäävään taloon kameran luvattomia kulkijoita varten.

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi