Vierailija

Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...

• ylös 60
  • alas 174

Sivut

Kommentit (260)

Vierailija
Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...
kylll

• ylös 10
  • alas 7

Eniten minua silti ihmetyttää ne jotka eivät julkisessa vessassa käytyään pese käsiään. Muiden ja ihan itsensäkin takia.

• ylös 475
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieheni pesutyyli on sellainen, että hienosti hinkataan puhtaaksi käsivarret sääret yms vähemmän tärkeät mutta kainalot pyyhkäistään vain kerran...Ja ne sitten haiseekin usein hieltä vaikka on juuri käynyt suihkussa. En kehtaa mainita asiasta.

• ylös 91
  • alas 163

Mun mies käy suihkussa pesuaineiden kanssa ehkä 2-3krt/vko. Peseytyy vedellä kaksi kertaa viikossa. Välillä olen joutunut huomauttamaan hajusta.

• ylös 67
  • alas 66

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

• ylös 84
  • alas 183
Vierailija

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

• ylös 187
  • alas 60

Mistä sinä muiden pesutottumukset noin tarkkaan tiedät? Käytkö jossain uimahallissa kyyläämässä vai?

• ylös 178
  • alas 23
Vierailija
Vierailija

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

Outoa, minä en koskaan malta poistua suihkusta. Istahdan lattialle ja nautin.

• ylös 65
  • alas 120
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Outoa, minä en koskaan malta poistua suihkusta. Istahdan lattialle ja nautin.

Aloitusviestiä en tosin tajunnut ollenkaan.

• ylös 25
  • alas 6

Pyyhittekö samalla saunapyyhkeellä pyllyn ja naaman? Mistä tiedätte toisella käyttökerralla mihin viimeksi pyyhitte pyllyn ja naaman? Kysympähän vaan!

• ylös 46
  • alas 149
Vierailija
Vierailija

Sama tyyli itsellä. Peseydyn joka ilta suihkun alla plus vielä alapesu ja kasvot aamuisin.
Kerta viikkoon menee kauemmin kun sheivaan.
Mieheni taas peseytyy muutaman kerran viikossa. Nytkin haisee kun ei ole viitsinyt käydä suihkussa eikä pestä hampaita ja juonut pari olutta :(
Taas mainitsin että haisee kun tulin nukkumaan ja varmaan menen sohvalle kun en kestä haistella! Ei haise hiki vaan lika ja semmonen vanha viina :/
Tämä asia hiertää meidän välejä, ainakin minun puolelta. Seksiä en halua harrastaa kun munat ja perse haisee..

• ylös 182
  • alas 9
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Sama tyyli itsellä. Peseydyn joka ilta suihkun alla plus vielä alapesu ja kasvot aamuisin.
Kerta viikkoon menee kauemmin kun sheivaan.
Mieheni taas peseytyy muutaman kerran viikossa. Nytkin haisee kun ei ole viitsinyt käydä suihkussa eikä pestä hampaita ja juonut pari olutta :(
Taas mainitsin että haisee kun tulin nukkumaan ja varmaan menen sohvalle kun en kestä haistella! Ei haise hiki vaan lika ja semmonen vanha viina :/
Tämä asia hiertää meidän välejä, ainakin minun puolelta. Seksiä en halua harrastaa kun munat ja perse haisee..

Tulin sohvalle..

• ylös 45
  • alas 2
Vierailija

Hyvin ehtii. Mä en tajua niitä, jotka kuppaavat ja kuluttavat vettä siellä puoli tuntia. Mahtavat olla paskasia ihmisiä. 

• ylös 71
  • alas 64
Vierailija

Pyyhittekö samalla saunapyyhkeellä pyllyn ja naaman? Mistä tiedätte toisella käyttökerralla mihin viimeksi pyyhitte pyllyn ja naaman? Kysympähän vaan!

Molemmat ihan yhtä puhtaita pesun jälkeen?

• ylös 136
  • alas 17
Vierailija

Mieheni pesutyyli on sellainen, että hienosti hinkataan puhtaaksi käsivarret sääret yms vähemmän tärkeät mutta kainalot pyyhkäistään vain kerran...Ja ne sitten haiseekin usein hieltä vaikka on juuri käynyt suihkussa. En kehtaa mainita asiasta.

Miksi et?

• ylös 53
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.