Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten ei niin puhdistavat pesutavat

Vierailija
14.08.2015 |

Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...

Kommentit (326)

Vierailija
1/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään alapää myrkyillä ja ihmetellään, kun se haisee ja vuotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Vierailija
4/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

[/quote]

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

Vierailija
5/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pesen hiukset lavuaarin päällä... useinkaan en käy suihkussa kun pesen hiukset

Vierailija
6/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä muiden pesutottumukset noin tarkkaan tiedät? Käytkö jossain uimahallissa kyyläämässä vai?

Vierailija
7/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko ihon saippuointia jos ei ole harrastanut mutapainia tms.

Vierailija
8/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

[/quote]

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.
[/quote]

Outoa, minä en koskaan malta poistua suihkusta. Istahdan lattialle ja nautin.

Vierailija
9/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

[/quote]

[/quote]

Outoa, minä en koskaan malta poistua suihkusta. Istahdan lattialle ja nautin.
[/quote]

Aloitusviestiä en tosin tajunnut ollenkaan.

Vierailija
10/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhittekö samalla saunapyyhkeellä pyllyn ja naaman? Mistä tiedätte toisella käyttökerralla mihin viimeksi pyyhitte pyllyn ja naaman? Kysympähän vaan!

Vierailija
11/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

[/quote]

[/quote]
Sama tyyli itsellä. Peseydyn joka ilta suihkun alla plus vielä alapesu ja kasvot aamuisin.
Kerta viikkoon menee kauemmin kun sheivaan.
Mieheni taas peseytyy muutaman kerran viikossa. Nytkin haisee kun ei ole viitsinyt käydä suihkussa eikä pestä hampaita ja juonut pari olutta :(
Taas mainitsin että haisee kun tulin nukkumaan ja varmaan menen sohvalle kun en kestä haistella! Ei haise hiki vaan lika ja semmonen vanha viina :/
Tämä asia hiertää meidän välejä, ainakin minun puolelta. Seksiä en halua harrastaa kun munat ja perse haisee..

Vierailija
12/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

[/quote]

[/quote]
Sama tyyli itsellä. Peseydyn joka ilta suihkun alla plus vielä alapesu ja kasvot aamuisin.
Kerta viikkoon menee kauemmin kun sheivaan.
Mieheni taas peseytyy muutaman kerran viikossa. Nytkin haisee kun ei ole viitsinyt käydä suihkussa eikä pestä hampaita ja juonut pari olutta :(
Taas mainitsin että haisee kun tulin nukkumaan ja varmaan menen sohvalle kun en kestä haistella! Ei haise hiki vaan lika ja semmonen vanha viina :/
Tämä asia hiertää meidän välejä, ainakin minun puolelta. Seksiä en halua harrastaa kun munat ja perse haisee..

[/quote]
Tulin sohvalle..

Vierailija
13/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

[/quote]

Hyvin ehtii. Mä en tajua niitä, jotka kuppaavat ja kuluttavat vettä siellä puoli tuntia. Mahtavat olla paskasia ihmisiä. 

Vierailija
14/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:42"]

Pyyhittekö samalla saunapyyhkeellä pyllyn ja naaman? Mistä tiedätte toisella käyttökerralla mihin viimeksi pyyhitte pyllyn ja naaman? Kysympähän vaan!

[/quote]

Molemmat ihan yhtä puhtaita pesun jälkeen?

Vierailija
15/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:09"]

Mieheni pesutyyli on sellainen, että hienosti hinkataan puhtaaksi käsivarret sääret yms vähemmän tärkeät mutta kainalot pyyhkäistään vain kerran...Ja ne sitten haiseekin usein hieltä vaikka on juuri käynyt suihkussa. En kehtaa mainita asiasta.

[/quote]

Miksi et?

Vierailija
16/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän lukuisia sellaisia jotka käy joka päivä suihkussa, ja se käyminen on sitä että käyvät 2 minuuttia siellä pyörähtämässä ja huuhtovat itsensä pikaisesti pelkällä vedellä. Sitten kuvittelevat olevansa puhtaampia kuin sellaiset jotka käy joka toinen päivä suihkussa ja pesevät itsensä suihkugeelillä joka puolelta.

Vierailija
17/326 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

[/quote]

Hyvin ehtii. Mä en tajua niitä, jotka kuppaavat ja kuluttavat vettä siellä puoli tuntia. Mahtavat olla paskasia ihmisiä. 
[/quote]
Sulla on varmaan tosi ohuet hiukset. Mun hiuksissa kestää tovi, että ne saa edes märiksi, jotta voi aloittaa pesun. Usein joudun skippaamaan hoitoaineen, koska on kiire töihin. Sen huuhtelussa menee aikansa.

Vierailija
18/326 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:42"]

[/quote]

:D

Tuli mieleen se Frendien jakso, missä Joey kyselee Chanderilta että kun he käyttävät suihkussa samaa palasaippuaa, niin mikä on se paikka minkä hän pesee viimeiseksi ja Chandler ensimmäiseksi... ?

Vierailija
19/326 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän saippuaa vartalon pesemiseen max 1/krt viikossa, joskus harvemminkin. Tosin kerran viikossa kuorin aineella.  Hiukset pesen joka päivä sekä kasvoni ja dekolteen pesen suihkussa putsarilla.

En haise :)  Suihkugeelit vaan kuivattaa mun ihoa. 

Vierailija
20/326 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuoitteko te koko kropan ollessanne suihkussa? mä saippuoin lähinnä kainalot ja muutenkin yläkroppaa (rintojen alta yms.) mutta en näe mitään järkeä saippuoida koko kroppaa ellen ole aivan erityisesti hionnut. mikä järki siinä on?