Olen 25 vuotias nainen olenko jo ikäloppu?
Kommentit (105)
Alle 18-vuotiaat ovat parhaimmassa iässä ja todella kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Et. Mutta joskus olet esim jopa 40 kuten minä, joten kannattaa hankkia semmoista sisältöä elämään johon ikä ei niin vaikuta. Been there done that eli pelännyt vanhenemista jo 25 v. Tunsin olevani ikäraakki ja kaakki. Nyt kun mietin niin olisi sekin energia kannattanut käyttää johonkin järkevään.
Olen jotenkin aina tajunnut ikäni muihin nähden ilman sitä "elämänkokemusta". Alas-asteella kun tytöt sanoivat puhuvansa "isojen tyttöjen juttuja" pienemmille lapsille oli pakko mennä korjaamaan että isoja tyttöjä ei ole mailla halmeilla, ellet kokoon viittaa. Yläasteella kun tytöt valitti poikaystävättömyyttä vaikka ollaan jo niin vanhoja oli pakko korjata että mehän olemme lapsia ja meillä on holhoajat. 2-kymppisenä alkoi ne kliseiset "ikäkriisit" oikein suuremmissakin määrissä vaikka aivojen kehitys oli vieläkin kesken. Mutta kyllä helpottui 25v jälkeen, jotenkin huomasi sen että porukka rauhoittui siitä vouhkaamisesta ja yhtäkkiä ei oltukaan enää omasta mielestään 20 vuotta vanhempia.
No kauneuden puolesta nyt ovat parhaat ajat ohi, mutta paljon muutakin elämä tarjoaa. Nyt kannattaa vakiintua viimeistään parisuhteessa ja hankkia lapsia, jos edellä mainittuja asioita kaipaa.
Älä murehdi. Nuori olet vielä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 18-vuotiaat ovat parhaimmassa iässä ja todella kauniita.
Mutta miksi nekin menevät aina pilalle ja vanhenevat. Aika raskasta meille miehille. :(
Olet ehdottomasti ylikypsää lihaa. Yläikäraja on 19-vuotta.
SETÄ SPERMA
Vierailija kirjoitti:
No kauneuden puolesta nyt ovat parhaat ajat ohi, mutta paljon muutakin elämä tarjoaa. Nyt kannattaa vakiintua viimeistään parisuhteessa ja hankkia lapsia, jos edellä mainittuja asioita kaipaa.
Eipä sitä niin vaan vakiinnuta jos ei ole sopivaa miestä.
Mä oon ainakin paremman näköinen nyt kuin teininä.
25v nainen (tai mies) on usein ihan kakara vielä.
M49
Huvittavaa, sillä itse en kaksvitosena vielä edes ajatellut elämää sen pidemmälle vaan elin hetkessä. Kävin baareissa kavereiden kanssa, bylsin naisia ja muuta mukavaa. Nyt neljänkympin korvilla sitä miettii että ollappa vielä nuori kaksvitonen.
Vierailija kirjoitti:
Äitini mukaan minun on enää turha haaveilla naimisiinmenosta. Ikävää.
Toinen N25
Ai miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä niin vaan vakiinnuta jos ei ole sopivaa miestä.
Mä oon ainakin paremman näköinen nyt kuin teininä.
Rumakin teini on aina kauniimpi kuin vaikkapa 25-vuotias aikuinen nainen. Anteeksi, tätä ette halunneet kuulla, mutta näin me miehet asia koetaan.
Ap:n "mies" ainakin vaikuttaa karmivalta. Kokemusta on omasta exästä, jonka mukaan olin jo 17-vuotiaana parhaat päiväni nähnyt, sillä 14-vuotiaat olivat kuulemma hehkeämpiä. Olisi pitänyt juosta heti!
En ymmärrä niitä miehiä ketkä sanoo että esim 18-vuotias on parempaa lihaa ja kauniimpi kuin vaikka 28-vuotias. Koska asia voikin olla aivan toisinpäin.
Johtuu varmaan siitä että nuorempana aina toivoo olevansa vanhempi mutta se loppuu kolmekymppiä lähestyessä, mikä aiheuttaa ikäkriisiä.
Siis nuorille ihmisille ikäkriisi = ei enää paniikkia siitä että pitäisi todistella olevansa vanhempi kuin mitä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että kun nainen täyttää 20 vuotta tai siitä ylemmäs niin markkina arvo menee että kuulemma 15-19 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä.
AP
Etsi vanhempi mies! He osaavat arvostaa nuoruuttasi.
Mieheni on 35. Eli minua 10 vuotta vanhempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä niitä miehiä ketkä sanoo että esim 18-vuotias on parempaa lihaa ja kauniimpi kuin vaikka 28-vuotias. Koska asia voikin olla aivan toisinpäin.
Jep! Joillain 18-vuotiailla on vielä murrosiän jäljiltä paha akne. 18-vuotias saattaa elämäntavoiltaan repsahtaa ja olla 28-vuotiaana ryppyinen ja ylipainoinen. Hyväkuntoinen 28-vuotias taas saattaa näyttää ikäistään nuoremmalta. Yksilöistä kiinni.
N32, jolta kysytään aina paperit
Äitini mukaan minun on enää turha haaveilla naimisiinmenosta. Ikävää.
Toinen N25