Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 vuotias nainen olenko jo ikäloppu?

Vierailija
19.07.2020 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole nainen. Ap on persumies. Ap on tehnyt saman aloituksen monta kertaa.

Jaa no en tiennyt että täällä on muitakin samanlaisia aloituksia. Ja kyllä ihan nainen olen :)

Ap

SINÄ OLET PERSUMIES! OLET TEHNYT TÄMÄN SAMAN PROVON JO MONESTI!

TAPA ITSESI!

KAIKKI SINUNKALTAISESI PERSUT PITÄISI KIDUTTAA HENGILTÄ MAHDOLLISIMMAN HITAASTI JA TUSKALLISESTI!

Älä ota palstaa ihan noin vakavasti, tämä on vapaaehtoista, myös sinulle. Rauhoitu, käy vaikka lenkillä ja keskity enemmän omaan elämääsi. Hoitoakin on saatavillla kun haluaa vain hakea.

Vierailija
102/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tämän miehen kanssa? Etkö koe ansaitsevasi parempaa?

En oikeasti tiedä miten sen saisi parhaiten teille nuorille epävarmoille naisille sanottua, että parisuhde ei ole pakko. Miksi ihmeessä sinun pitäisi sietää tuollaista? Mitä sanoisit ystävällesi joka kertoisi suhteestaan samaa?

No olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhdessä ja tottakai siinä ajassa olen tutustunut miehen sukuun ja hän minun sukuuni. Vanhempani pitävät todella paljon miehestäni, enkä haluaisi että äitini joutuisi pettymään jos eroaisin miehestäni. Muutenkin rakastan miestäni. Välillä kyllä olen surullinen kun mieheni kyllä kehuu minua ja kauneuttani mutta sitten välillä voi juuri heitellä lauseita "Sinäkin olet jo 25-vuotias, et enään niin kaunis ja nuori kuin 19-vuotiaana" "Voi että kun markkinaarvosi alkaa mennä huonoksi" mutta sitten hän kuitenkin kehuu minua kauniiksi. Jotenkin ristiriitaista, mutta silti rakastan häntä.

Ap

Äitisi tunteetko tässä ovat omiasi tärkeämpiä? Vai oikeastaan kaikkien muiden? Kyllä sinulle on terapia oikea osoite, et nyt ollenkaan näe omaa arvoasi vaan läheisriippuvaisena siedät muilta ihmisiltä asiattomia asioita. Omapahn on ongelmasi, mutta sitten kun viimein löydät itsestäsi sen voiman tehdä muutoksia elämässäsi, kadut ettet tehnyt niitä jo aikoja sitten. t.kokemuksen rintaääni.

Oikeesti mua kävi vähän ärsyttää tuo et sä vähän vingut täällä haluamatta tehdä asioille YHTÄÄN MITÄÄN KONKREETTISTA >:(

Ja ärsyttää siks, koska tiedän miten tossa tulee käymään, ja koska en voi auttaa sinua ja saada sinua ymmärtämään omaa parastasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olet vasta nyt oikeasti aikuinen, otsallako kehittyy 25 vuotiaaksi asti, joten tervetuloa oikeasti aikuisten maailmaan.

Jos elät vaikka 100 vuotiaaksi olet elänyt vasta 1/4 elämääsi. Jos 25 on ikäloppu mitä 35, 55, 90 sitten on?

Missä asiassa siis 25 olisi ikäloppu? Teineilyyn juu, mutta muuten?

Vierailija
104/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaulin aloitus.

Vierailija
105/105 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian alat rupsahdella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän