Olen 25 vuotias nainen olenko jo ikäloppu?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että kun nainen täyttää 20 vuotta tai siitä ylemmäs niin markkina arvo menee että kuulemma 15-19 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä.
AP
Etsi vanhempi mies! He osaavat arvostaa nuoruuttasi.
Mieheni on 35. Eli minua 10 vuotta vanhempi.
Ap
Vaihda vanhempaan. Eiku, mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä niitä miehiä ketkä sanoo että esim 18-vuotias on parempaa lihaa ja kauniimpi kuin vaikka 28-vuotias. Koska asia voikin olla aivan toisinpäin.
Jep! Joillain 18-vuotiailla on vielä murrosiän jäljiltä paha akne. 18-vuotias saattaa elämäntavoiltaan repsahtaa ja olla 28-vuotiaana ryppyinen ja ylipainoinen. Hyväkuntoinen 28-vuotias taas saattaa näyttää ikäistään nuoremmalta. Yksilöistä kiinni.
N32, jolta kysytään aina paperit
Ei se ikäistään nuoremmalta näyttäminenkään niin hehkeää ole. Usein ihmiset puhuvat tosi alentavasti lässyttämällä jotain "Millä luokalla sinä olet?" Melko raivostuttavaa.
t. se joka pääsi bussissa lastenlipulla
35v on ikä loppu. Oot noin keski ikäinen. 35 vuoden jälkeen olet hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että kun nainen täyttää 20 vuotta tai siitä ylemmäs niin markkina arvo menee että kuulemma 15-19 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä.
AP
Sinulla ei edelleenkään ole miestä, setä, paitsi jos olet homo.
Olet jo vanha nainen. Nainen on nuori 19-vuotiaaseen asti.
M43
25-30v ovat tänä päivänä vielä ihan nuoria. Nauti elämästä, elä täysillä juuri niin kuin haluat ja lopeta typerä murehteminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauneuden puolesta nyt ovat parhaat ajat ohi, mutta paljon muutakin elämä tarjoaa. Nyt kannattaa vakiintua viimeistään parisuhteessa ja hankkia lapsia, jos edellä mainittuja asioita kaipaa.
Eipä sitä niin vaan vakiinnuta jos ei ole sopivaa miestä.
Mä oon ainakin paremman näköinen nyt kuin teininä.Rumakin teini on aina kauniimpi kuin vaikkapa 25-vuotias aikuinen nainen. Anteeksi, tätä ette halunneet kuulla, mutta näin me miehet asia koetaan.
Puhu omasta puolestasi pedari. Katselin juuri tänään edessä lyllertävää läskiä teiniä ja mietin että rouvani, joka on varmaan puolet vanhempi, on miljoona kertaa kuumempi.
Vai että ikäloppu et sinne päinkään..
Olet. Keskiaika palstalle vain, kohtatovereita löytyy sieltä
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli miehesi 35-v katselee 15-19-v tyttösiä? Vaihtoon! Ellei ole provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauneuden puolesta nyt ovat parhaat ajat ohi, mutta paljon muutakin elämä tarjoaa. Nyt kannattaa vakiintua viimeistään parisuhteessa ja hankkia lapsia, jos edellä mainittuja asioita kaipaa.
Eipä sitä niin vaan vakiinnuta jos ei ole sopivaa miestä.
Mä oon ainakin paremman näköinen nyt kuin teininä.Rumakin teini on aina kauniimpi kuin vaikkapa 25-vuotias aikuinen nainen. Anteeksi, tätä ette halunneet kuulla, mutta näin me miehet asia koetaan.
Höpö höpö :D
No ikäsi on siinä ja siinä oletko jo ikäloppu. Hmm no ainakin 5 vuoden päästä olet joten nauti vielä muutama vuosi.
Alle 30-vuotiaat ovat vielä nuoria
Panisin ja rynkyttäisin nuoruuden kiimalla.
M34
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä niitä miehiä ketkä sanoo että esim 18-vuotias on parempaa lihaa ja kauniimpi kuin vaikka 28-vuotias. Koska asia voikin olla aivan toisinpäin.
En ymmärrä miehiä, jotka ylipäätään puhuvat minkään ikäisistä naisista "lihana".
Jep, olet! Mun ikäisenä vasta elämä alkaa tuntua kutkuttavalle ja olo nuorelta. T. 40v