Olen 25 vuotias nainen olenko jo ikäloppu?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä niitä miehiä ketkä sanoo että esim 18-vuotias on parempaa lihaa ja kauniimpi kuin vaikka 28-vuotias. Koska asia voikin olla aivan toisinpäin.
En ymmärrä miehiä, jotka ylipäätään puhuvat minkään ikäisistä naisista "lihana".
Joo en ymmärrä minäkään...
Enkä naisia, jotka käyttävät samaa termiä...
Voi kun voisin vielä edes päivän olla ikäisesi nuori aikuinen. Nauti vielä kun voit.
N54
Vierailija kirjoitti:
Voi kun voisin vielä edes päivän olla ikäisesi nuori aikuinen. Nauti vielä kun voit.
N54
Vuodet kuluu nopeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että kun nainen täyttää 20 vuotta tai siitä ylemmäs niin markkina arvo menee että kuulemma 15-19 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä.
AP
Eli miehesi 35-v katselee 15-19-v tyttösiä? Vaihtoon! Ellei ole provo.
No en tiedä katseleeko mutta mieheni sanoi että 15-19-vuotiaat ovat parhaimmassa iässä ja kauniita, markkinaarvo kohdillaan. Minä olen kuulemma jo menettänyt markkina arvoni ja olen "käytetty" ikäni puolesta.
Ap
No eihän tämä voi olla muuta kuin provo, mutta olisi tuollainen harvinaisen urpo ja vastenmielinen ukko. Alentava ja arvot täysin pielessä. Ei tuollaiseen kannata aikaansa hukata hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että kun nainen täyttää 20 vuotta tai siitä ylemmäs niin markkina arvo menee että kuulemma 15-19 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä.
AP
Ja olet naimisissa ped 0fiilin kanssa syystä että?
Tää on taas se vanha rupsahtanut MIES joka natisee siitä kun ei saa parikymppisiä naisia. Se aloittaa näitä melkein joka päivä. hohhoijaa, mee hoitoon kääkkä.
Tytöksi ikäloppu, mutta elämä naisena on vasta alkamassa.
Tod.näk. olet jos susta siltä tuntuu ja täällä sitä kyselet. Eli olet ikäloppu!
Miksi olet tämän miehen kanssa? Etkö koe ansaitsevasi parempaa?
En oikeasti tiedä miten sen saisi parhaiten teille nuorille epävarmoille naisille sanottua, että parisuhde ei ole pakko. Miksi ihmeessä sinun pitäisi sietää tuollaista? Mitä sanoisit ystävällesi joka kertoisi suhteestaan samaa?
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti tiedä miten sen saisi parhaiten teille nuorille epävarmoille naisille sanottua, että parisuhde ei ole pakko. Miksi ihmeessä sinun pitäisi sietää tuollaista? Mitä sanoisit ystävällesi joka kertoisi suhteestaan samaa?
No olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhdessä ja tottakai siinä ajassa olen tutustunut miehen sukuun ja hän minun sukuuni. Vanhempani pitävät todella paljon miehestäni, enkä haluaisi että äitini joutuisi pettymään jos eroaisin miehestäni. Muutenkin rakastan miestäni. Välillä kyllä olen surullinen kun mieheni kyllä kehuu minua ja kauneuttani mutta sitten välillä voi juuri heitellä lauseita "Sinäkin olet jo 25-vuotias, et enään niin kaunis ja nuori kuin 19-vuotiaana" "Voi että kun markkinaarvosi alkaa mennä huonoksi" mutta sitten hän kuitenkin kehuu minua kauniiksi. Jotenkin ristiriitaista, mutta silti rakastan häntä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhdessä ja tottakai siinä ajassa olen tutustunut miehen sukuun ja hän minun sukuuni. Vanhempani pitävät todella paljon miehestäni, enkä haluaisi että äitini joutuisi pettymään jos eroaisin miehestäni. Muutenkin rakastan miestäni. Välillä kyllä olen surullinen kun mieheni kyllä kehuu minua ja kauneuttani mutta sitten välillä voi juuri heitellä lauseita "Sinäkin olet jo 25-vuotias, et enään niin kaunis ja nuori kuin 19-vuotiaana" "Voi että kun markkinaarvosi alkaa mennä huonoksi" mutta sitten hän kuitenkin kehuu minua kauniiksi. Jotenkin ristiriitaista, mutta silti rakastan häntä.
Ap
Joopa joo. Kaikki uskoo toki nämä tuherruksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joopa joo. Kaikki uskoo toki nämä tuherruksesi.
Joo no ei ole pakko uskoa sitten.
Ap
Kyllä, markkina arvosti on puhdas 0
Ap, et ole, ensin elät 100 vuotta lisää, sitten alat miettiä ikääsi.
Voi voi haaskaat vaan elämääsi ajattelemalla noin
Provo. Olen 30 nainen ja elämää vielä elettvånä, miehet jotka himoitsee teinejä ovat sairaita
:D oi voi näitä nuorten aikuisten ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Etsi vanhempi mies! He osaavat arvostaa nuoruuttasi.
Mieheni on 35. Eli minua 10 vuotta vanhempi.
Ap
No just. Miehesi on typerys. Sinun kannattaa ehdottomasti vaihtaa papparaisesi ikäiseesi mieheen. Ansaitset parempaa.
Joo en ymmärrä minäkään...