Olen 25 vuotias nainen olenko jo ikäloppu?
Kommentit (105)
Et. Mutta joskus olet esim jopa 40 kuten minä, joten kannattaa hankkia semmoista sisältöä elämään johon ikä ei niin vaikuta. Been there done that eli pelännyt vanhenemista jo 25 v. Tunsin olevani ikäraakki ja kaakki. Nyt kun mietin niin olisi sekin energia kannattanut käyttää johonkin järkevään.
Älä jaksa jauhaa setä. Kuinka monta identtistä avausta olet aiheesta vääntänyt? 100? 200?
Kaikki alle 30 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä
Odotettavissa vielä ainakin 60 elinvuotta. Mieti sitä.
Tuo on minusta todella hyvä ikä. Olet vielä tarpeaksi nuorta lihaa.
Kannattaa jo tehdä testamentti ja etsiä sopiva palvelutalo. Ei vaineskaan, kannattaa oikeasti OmaKannassa täyttää esimerkiksi hoitotahto, oli minkä ikäinen vaan ja testamentin teostakaan ei ole haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jo tehdä testamentti ja etsiä sopiva palvelutalo. Ei vaineskaan, kannattaa oikeasti OmaKannassa täyttää esimerkiksi hoitotahto, oli minkä ikäinen vaan ja testamentin teostakaan ei ole haittaa.
Tää oli hauska :D
Korvien välistä olet ainakin ap.
No kasvapa hyvä lapsi ensin aikuiseksi, niin huomaat, että elämäsi parhaat vuodet ovat vielä edessäpäin.
N51
Et vielä, mutta pian alat rupsahdella.
Olet tyttö. Itsse pääsin keväällä lasten lipulla bussissa. Kuljettaja myi sen minulle suoraan edes kysymättä ikää.
-tyttö 28v
En tiedä, mutta eksäni kaveri sanoi, että olen jo liian vanha hänelle kun täytin 19.
Kun itse olin ikäisesi en edes ajatellut mitään tuommoista
et,oonks mä?
t.n29