Olen 25 vuotias nainen olenko jo ikäloppu?
Kommentit (105)
Minä en pidä alle 30-vuotiaita edes kunnon aikuisina.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että kun nainen täyttää 20 vuotta tai siitä ylemmäs niin markkina arvo menee että kuulemma 15-19 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä.
AP
15-19 vuotiaat eivät ole naisia vaan tyttöjä.
Mä aloittaisin liiallisesta painolastista luopumisen heivaamalla idiootin miehesi pihalle ja kas tunnet itsesi kovin nuoreksi ja kevyeksi sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä niitä miehiä ketkä sanoo että esim 18-vuotias on parempaa lihaa ja kauniimpi kuin vaikka 28-vuotias. Koska asia voikin olla aivan toisinpäin.
En ymmärrä miehiä, jotka ylipäätään puhuvat minkään ikäisistä naisista "lihana".
No tämä!
Ellei miehesi ole sitten Hannibal Lecter.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että kun nainen täyttää 20 vuotta tai siitä ylemmäs niin markkina arvo menee että kuulemma 15-19 vuotiaat ovat parhaimmassa iässä.
AP
Etsi vanhempi mies! He osaavat arvostaa nuoruuttasi.
Mieheni on 35. Eli minua 10 vuotta vanhempi.
Ap
Vaihda nuorempaa, et sä mitään setämiestä elämääsi tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
et,oonks mä?
t.n29
Ikäloppu mihin?
Kyllä olet liian vanha lapsitähdeksi ja olympiatason urheilunkin voit jättää vain haaveeksi ellet ole jo aloittanut aikoja sitten.
Limudiskoissakin katsottaisiin varmaan aika pitkään.
Mutta muuten olet vielä nuori jolla on koko elämä ja parhaat vuodet vielä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tämän miehen kanssa? Etkö koe ansaitsevasi parempaa?
En oikeasti tiedä miten sen saisi parhaiten teille nuorille epävarmoille naisille sanottua, että parisuhde ei ole pakko. Miksi ihmeessä sinun pitäisi sietää tuollaista? Mitä sanoisit ystävällesi joka kertoisi suhteestaan samaa?
No olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhdessä ja tottakai siinä ajassa olen tutustunut miehen sukuun ja hän minun sukuuni. Vanhempani pitävät todella paljon miehestäni, enkä haluaisi että äitini joutuisi pettymään jos eroaisin miehestäni. Muutenkin rakastan miestäni. Välillä kyllä olen surullinen kun mieheni kyllä kehuu minua ja kauneuttani mutta sitten välillä voi juuri heitellä lauseita "Sinäkin olet jo 25-vuotias, et enään niin kaunis ja nuori kuin 19-vuotiaana" "Voi että kun markkinaarvosi alkaa mennä huonoksi" mutta sitten hän kuitenkin kehuu minua kauniiksi. Jotenkin ristiriitaista, mutta silti rakastan häntä.
Ap
Miehesi vaikuttaa narsistiselta. Hän yrittää lytätä sinua ja murtaa itsetuntosi. Pistä äijä kiertoon. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet jos haluat.
Siis tarkoitettu ap'lle
Ap sinun kannattaisi oikeasti vaihtaa miestä hänen käytös on todella väärin sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ApNo just. Miehesi on typerys. Sinun kannattaa ehdottomasti vaihtaa papparaisesi ikäiseesi mieheen. Ansaitset parempaa.
Ystäväni sanoi minulle suoraan että mieheni yrittää satuttaa minua sanomisillaan. Mutta jotenkin haluan näyttää miehelleni että edelleen 25:na voin olla kaunis ja nuorehko. Jotenkin vaan haluan näyttää sen miehelleni että minua ei enään haittaa että en ole se 15-19v tyttö.
Älä ryhdy pelaamaan miehesi säännöillä tässä asiassa. Hän kuolaa teinien perään mutta ei ymmärrä pitää suutaan kiinni vaan vertaa sinun ulkonäköäsi teinien ulkonäköön vähättelemällä sinua ja olemalla ilkeä sinulle. Parasta olisi jos jättäisit tuollaisen k*sipään. Mutta jos et pysty siihen, pidä edes oma pääsi. Pukeudu niin kuin itsestäsi tuntuu hyvältä. Ulkonäkökisa teinien kanssa vaikeutuu vuosi vuodelta.
P.S. Jos miehesi rakastaisi sinua, hän ei pyrkisi loukkaamaan sinua.
Miks parikymppiset naiset ulisee olevansa VANHOJA :´D :´D :´D
Oot eläny 20% elämästäsi..... mieti ite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ApNo just. Miehesi on typerys. Sinun kannattaa ehdottomasti vaihtaa papparaisesi ikäiseesi mieheen. Ansaitset parempaa.
Ystäväni sanoi minulle suoraan että mieheni yrittää satuttaa minua sanomisillaan. Mutta jotenkin haluan näyttää miehelleni että edelleen 25:na voin olla kaunis ja nuorehko. Jotenkin vaan haluan näyttää sen miehelleni että minua ei enään haittaa että en ole se 15-19v tyttö.
Huhhuh ettet nyt vaan tapailis pedaria. Oikeesti ei ole terve. Ansaitset ja saat parempaa, usko pois. Voithan esim. vilkaista seuraavaa ketjua vaikkapa voimaantuaksesi https://www.vauva.fi/keskustelu/3721390/mita-sanoisit-25-vuotiaalle-its…
Olet niin nuori ettei mitään jräkeä. Ja mietippä muuten sitä, ettet enää ikinä tule olemaan yhtä nuori kuin tänään ;) Joten voit jättää tommoset 35-vuotiaat ällöttävät setämiehet, sua varten on olemassa joku oikea mies.
Sitä paitsi 25-vuotiashan näyttää jo naiselta eikä teinitytöltä/pikkutytöltä, miehesi ihan oikeesti vaikuttaa pedarilta. Voikun nuorilla naisilla olisi vahva itsetunto. Nuoret naiset on niitä jotka niitä nuoria miehiä vie kuin pässiä narussa, mutta kun ette tajuu. Annatte tilanteen olla toisinpäin. Grow a pair!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Älä ryhdy pelaamaan miehesi säännöillä tässä asiassa. Hän kuolaa teinien perään mutta ei ymmärrä pitää suutaan kiinni vaan vertaa sinun ulkonäköäsi teinien ulkonäköön vähättelemällä sinua ja olemalla ilkeä sinulle. Parasta olisi jos jättäisit tuollaisen k*sipään. Mutta jos et pysty siihen, pidä edes oma pääsi. Pukeudu niin kuin itsestäsi tuntuu hyvältä. Ulkonäkökisa teinien kanssa vaikeutuu vuosi vuodelta.
P.S. Jos miehesi rakastaisi sinua, hän ei pyrkisi loukkaamaan sinua.
Totta. Mutta mieheni kerran sanoi että pelkää menettävänsä minut, koska olen kuitenkin häntä nuorempi. Ehkä miehelläni on paljonkin pelkoja minun suhteeni. Siis se että löytäisin toisen miehen, tai saisin muilta miehiltä kehuja tai jotain ehdottelua. Mutta olen ollut ja olen edelleen uskollinen omalle miehelleni ja haluan olla vain hänen kanssaan. Ehkä mieheni pelkää menettävänsä minut ja siksi yrittää satuttaa minua niillä lauseilla(mitä aikaisemmin kirjoitin)?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole nainen. Ap on persumies. Ap on tehnyt saman aloituksen monta kertaa.
Jaa no en tiennyt että täällä on muitakin samanlaisia aloituksia. Ja kyllä ihan nainen olen :)
Ap
Mulla oli samoja ajatuksia 25-vuotiaana, koska uskoin kaikkien palstapeikkojen ja röllejen markkina-arvoulinoita. Eli vaikka on ehkä provo, niin monella 25-vuotiaalla valitettavasti on jo tuollaisia ajatuksia. Harmi että nuoruus menee hukkaan sellaista miettiessä.
Ikäloppu ainakin jos haluat istua hiekkalaatikolla.
Tutin käyttöön olet ikäloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
P.S. Jos miehesi rakastaisi sinua, hän ei pyrkisi loukkaamaan sinua.Totta. Mutta mieheni kerran sanoi että pelkää menettävänsä minut, koska olen kuitenkin häntä nuorempi. Ehkä miehelläni on paljonkin pelkoja minun suhteeni. Siis se että löytäisin toisen miehen, tai saisin muilta miehiltä kehuja tai jotain ehdottelua. Mutta olen ollut ja olen edelleen uskollinen omalle miehelleni ja haluan olla vain hänen kanssaan. Ehkä mieheni pelkää menettävänsä minut ja siksi yrittää satuttaa minua niillä lauseilla(mitä aikaisemmin kirjoitin)?
Ap
Eli käytännössä hyväksyt miehesi loukkaavan käytöksen, jopa puolustelet sitä. Mutta jos haluat olla hänen kanssaan, sinun on vain siedettävä loukkaukset ja teinien perään kuolaaminen. Lopun elämääsi. Miehesi ei tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen paras synnytysikä on 18-25 vuotta ja silloin nainen myös on kukkeimmillaan.
Siitä sitten alkaa hiljainen alamäki.
Olet väärässä. Seksin harrastamistakin suositellaan kuusi vuotta kuukautisten alkamisen jälkeen, eli esim. 13-vuotiaana alkaneella 19-vuotiaana. Tutkitusti 30-vuotiaat ja siitä hieman yli ovat parhaassa synnytysiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole nainen. Ap on persumies. Ap on tehnyt saman aloituksen monta kertaa.
Jaa no en tiennyt että täällä on muitakin samanlaisia aloituksia. Ja kyllä ihan nainen olen :)
Ap
SINÄ OLET PERSUMIES! OLET TEHNYT TÄMÄN SAMAN PROVON JO MONESTI!
TAPA ITSESI!
KAIKKI SINUNKALTAISESI PERSUT PITÄISI KIDUTTAA HENGILTÄ MAHDOLLISIMMAN HITAASTI JA TUSKALLISESTI!
Laitatko ap kuvan tussustasi niin arvioidaan ikäloppuusaste.