Minun ruumiini kuljetetaaan sitten K kaupan kuorma-autosssa hautapaikalle
IIlmoitin jo veljelleni ja sukulaisille siitä että se on mun viimeinen tahto.
Kommentit (18)
Minä haluaisin että Mr Tokmanni kuskaa minut viimeiselle matkalle.
minäkin tiedustelin kauppiaalta LUPASI HOITAA KAIKEN. todella hieno mainos miljardeja katsojia. nythän hk voisi mennä samalla kalustolla kauppaamaan sian lihaa.
Mulla on diili yhen tutun skurukuskin kanssa. Se duunaa mun tuhkat skurun jarruhiekkasäiliöön, josta ne syksyisen lehtikelin aikaan leviää sit stadin gartsoille.
tuolle mainokselle ei s tanelin sössötys tämä ei ole tätä pärjää.
Voisiko noitakauppa hankkia rekan tai kuljetuksen jäsenilleen? Eikö tämä ole hyvä bisnesidea.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin että Mr Tokmanni kuskaa minut viimeiselle matkalle.
Tokmannilla on kovat käsittelymaksut.
Ihan bisnesstä pukkaa kun K kauppa alkaa kuskaa ruumita
Minä valitsen S-marketin robon. Sillä on vilkku, niin kaikki tietää, että sieltä saapuu arvokuljetus. Suomen lippu on kepin nokassa.
Kai olisi pitänyt arvata, että tämä olisi seuraava askel palveluiden keskittämisessä postin ja passikuvien jälkeen. Pisa-tuloksien romahtaminen lienee hankaloittanut suomalaista koulutusvientiä, mutta ehkä tästä kuoppausviennistä tulee korvaava vetonaula.
milloin persu antikainen pyytää keskolta anteeksi. luuli rassukka että kesko on lahjoittanut auton käyttöön. uhkaili jos milläkin boikotilla. voiko noin tyhmä jatkaa puolueessa jos jatkaa minä eroan hänen möläytyksiään joutuu maakunnissa häpeämään ja muut vittuilee aivan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
K-kauppaketjulle oiva lisäbisneksen paikka.🤣
Pirkka-arkku kans!
Minut saa viedä roska-autolla.
Tai sitten Kotipizzan lähetti autolla. Ihan sama.
Ehkä minut voitaisiin vielä polkupyörän tarakalla. Ei tulisi ylimääräisiä kuljetus kuluja.
sote alueet tekevät k kauppojen kanssa sopimuksen kun nytkin k kaupat toimittavat kotiin ruuat jos asiakas on kylmänä voi ottaa kyytiin ja rahdata krematorioon. huima säästö jää monta väli porrasta pois ja päälliköt voivat korottaa palkkaansa.
Palsta-yyhoot kuljetetaan jatkossakin lavettiautolla, edessä kulkee auto jonka katolla leveä kuljetus-kyltti.
K-kauppaketjulle oiva lisäbisneksen paikka.🤣