Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaljua miestä rakastaa?

Vierailija
02.06.2013 |

Mieheni on kalju, valitettavasti. Hän muutoin kiva ja luotettava mies, mutta tuo kaljuus häiritsee minua suunnattomasti. Nuorena hänellä oli tuuheat hiukset, nyt tilalla on kiiltävä kalju. 

En ole mielestäni pinnallinen, mutta hiuksettomuus kiusaa minua. Koen suoraan sanottuna mieheni fyysisesti epämielyttäväksi. Mitä tehdä?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on eroa siinäkin, nussiiko himoaan vai rakasteleeko toista ihmistä. Minulla on kalju mies. Rakastelen hänen kanssaan, en nussi. Ei haittaa harmaat poskikarvat, ei elintasolisät, ei rypyt silmäkulmissa. En voisi kuvitellakaan muita, vaikka puolisoni iho palovammautuisi ja muistuttaisi käristettyä tomaattia.

Oikeassa rakkaudessa rakas on kaunis ja haluttava, millaisena vaan. Oikeassa rakkaudessa lause "kaiken se kestää ja kaiken se kärsii" tulee selkeäksi. Muu on pinnallista rakkautta. Sellaisessa "rakkaudessa" puoliso jätetään heti, kun tulee ns. parempaa tilalle tai jonkin asia alkaa inhottaa. Esim. Hantta Schliezewski jätettiin sairaalassa syöpäleikkauksen jälkeen, "kun ei tää ole enää kivaa".

Toivottavasti ap tajusi, mitä tarkoitin.

Vierailija
2/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ymmärrä kysymystä. Sama kuin kysyisi voiko vihreäsilmäistä rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä toki rakastaa, vaikka kaverina. Seksuaalista himoa ei vaan välttämättä koe kaikkien kanssa. Ja voi hävitä sellaistakin kohtaan, johon on sitä joskus tuntenut.

Mua huvittaa nämä "onpas pinnallista" kommentit. Ei siinä mitään pinnallista ole, ihminen muuttuu monissa muissakin suhteissa, ja sellainen muuttuminen hyväksytään ja pidetään normaalina ihmisen kehitykseen kuuluvana. Naivia on ajatella muuta. Pitää vain kohdallaan miettiä mitä tarvitsee enemmän, pysyvyyttä ja turvallisuutta vai jotain muuta ja uutta

Valinnat eivät ole koskaan helppoja.

Vierailija
4/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 11:36"]

Voihan sitä toki rakastaa, vaikka kaverina. Seksuaalista himoa ei vaan välttämättä koe kaikkien kanssa. Ja voi hävitä sellaistakin kohtaan, johon on sitä joskus tuntenut.

Mua huvittaa nämä "onpas pinnallista" kommentit. Ei siinä mitään pinnallista ole, ihminen muuttuu monissa muissakin suhteissa, ja sellainen muuttuminen hyväksytään ja pidetään normaalina ihmisen kehitykseen kuuluvana. Naivia on ajatella muuta. Pitää vain kohdallaan miettiä mitä tarvitsee enemmän, pysyvyyttä ja turvallisuutta vai jotain muuta ja uutta

Valinnat eivät ole koskaan helppoja.

[/quote]

Minusta on naivia sanoa toisen ajatusmaailmaa naiviksi. Kaikki olemme erilaisia ja ajattelemme ja koemme asiat eri tavoin. Toiset ovat pinnallisempia kuin toiset. Jonkun mielestä jos vaimolta leikataan rintasyövän vuoksi rinnat pois, hän ei voi enää rakastaa ja rakastella tuota naista. Toiset taas kokevat rakkauden enemmän kokonaisvaltaiseksi ei niin riippuvaiseksi ulkoisista asioista.

Jos ap ei enää voi rakastaa miestään, koska tämä on kalju niin silloin hän ei voi rakastaa miestään... Sanoi kuka av-mamma mitä tahansa.

Itse rakastan miestäni muuttui hänen ulkonäkönsä miten tahansa, rakkauteni ja himoni häntä kohtaan ei muutu ulkonäön vuoksi. Sen sijaan, jos hän alkaisi kohtelemaan minua epäkunnioittavasti: pettäisi, haukkuisi, löisi tms niin silloin rakkauteni hälvenisi, koska hän ei olisi enää se sama ihminen johon olen rakastunut.

Vierailija
5/63 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille peruukki.

Vierailija
6/63 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
7/63 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta "rakkaudelta" jos toinen alkaa inhottaa heti kun hiukset lähtee..

Vierailija
8/63 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, kuten ei myöskään otsatukallista, rillipäistä tai kaksikymppistä naista.

Vierailija
9/63 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoo että kalju on seksikästä. Pinnallistipa sun rakkaus on.

Vierailija
10/63 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sheivattu kalju ja ihan saamarin seksikäs.

Vierailija
11/63 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 22:59"]

Mun mies on sheivattu kalju ja ihan saamarin seksikäs.

[/quote]

mun suuri ihastus on kalju, ikää sen verran että ei välttämättä pelkästään sheivattu. ja niin kuuma että savu nousee. *Huokaus* oijoi.

Jos ei ole porvoolaiset taas asialla, niin on siellä taas ongelmat.

Vierailija
12/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick Stewart on seksikäs.

Vierailija
13/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:20"]

Mieheni on kalju, valitettavasti. Hän muutoin kiva ja luotettava mies, mutta tuo kaljuus häiritsee minua suunnattomasti. Nuorena hänellä oli tuuheat hiukset, nyt tilalla on kiiltävä kalju. 

En ole mielestäni pinnallinen, mutta hiuksettomuus kiusaa minua. Koen suoraan sanottuna mieheni fyysisesti epämielyttäväksi. Mitä tehdä?

[/quote]

Lähetä se minulle. Lupaan pitää hänet hyvänä. Tykkään kaljuista miehistä. Jos haluat, voin laittaa paluupostissa yhden tanakan ja hanakan (riitelemään) jäppisen turhaan nurkista kuljeksimasta. 

Sanotaan, että tukka ja järki eivät sovi samaan päähän. Tiedetään myös, että mitä vähemmän tukkaa, sitä enemmän testosteronia. 

Vierailija
14/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 10:08"]

Sanotaan, että tukka ja järki eivät sovi samaan päähän. 

[/quote]

Kun Kekkonen kerran mainitsi tämän sanonnan, hänelle lohkaistiin, että "kumpi lähti ensin?"

Vierailija
15/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi muutaman täydellisen pään, loput se päätti peittää hiuksilla.

Vierailija
16/63 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Jos "rakkaus hiipuu", kun toisen ulkonäkö muuttuu (iän myötä tms) niin ei siinä rakkaudesta ole ollutkaan kyse.

Vierailija
17/63 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen sijaan, jos hän alkaisi kohtelemaan minua epäkunnioittavasti: pettäisi, haukkuisi, löisi tms niin silloin rakkauteni hälvenis'

Niin harmi vain että suurimmalla osalla naisista tämä näyttää olevan juuri päinvastaista. Persoonasta ja uskollisuudesta viis jos vain ulkonäköä piisaa. Pettäminenhän juuri tekee miehestä viehättävämmän sillä tämä kertoo biologisesti miehen olevan halutuin alfauros. Lyhyet ja kaljut näyttävät taas olevan yksin aina.

Vierailija
18/63 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS kun meni kaljuuntumaan.

Vierailija
19/63 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voit lähettää, kaljut on kuumia ;*

Vierailija
20/63 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni päätti päivänsä muutama vuosi sitten juuri kaljuuntumisensa takia koska parisuhteen puute alkoi olemaan hänelle liikaa.Aiheutti pitkää masennusta ja silmistä näki että kärsi. Rauha hänen sielulleen. Toivottavasti voit jossain paremmin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme