Voiko kaljua miestä rakastaa?
Mieheni on kalju, valitettavasti. Hän muutoin kiva ja luotettava mies, mutta tuo kaljuus häiritsee minua suunnattomasti. Nuorena hänellä oli tuuheat hiukset, nyt tilalla on kiiltävä kalju.
En ole mielestäni pinnallinen, mutta hiuksettomuus kiusaa minua. Koen suoraan sanottuna mieheni fyysisesti epämielyttäväksi. Mitä tehdä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.Eihän lihavaa naistakaan kukaan voi rakastaa,eikä rumaa. Rakkaushan on ansaittava hyvillä geeneillä.
Voiko aiheiltaan pakkomielteisen rajoittunutta av-palstadementikkoa,siis sellaista joka jauhaa joka päivä myllystään läpi aina ne samat ikä & ulkonäköaiheet,rakastaa ? Ehkä ei..
Ehkä otin ehkä en.
Eli:ehkä ymmärsit, ehkä et. Kysymystä et kuitenkaan ilmeisesti tajunnut,kun rupesitkin puhumaan vain jostain omista ottamisistasi. No,eihän tänne mitään ajatuksia kannatakaan kirjoittaa...Riipputissi- ja läskiperse-ym. kaksoisleukavitsit eivät silti ehkä täällä rulaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet jättää vaimonsakin lihomisen takia, niin miksei nainen saisi tehdä samoin?
Nainen voi aina laihduttaa, mies ei voi tehdä hiuksilleen mitään.
Pötyä. Tuo runkkausasenteesi on ongelma. Itsesääli. Ota ne väkisin kuten kurditkin. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu.
Asenne ei vaikuta pariutumiseen millään lailla. Vain ulkonäöllä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin yhden karvan täytyy sojottaa keskellä päälakea.
Niin tai vaikka muutama 😃
Leikkaa muna/perskarvasi ja liimaa ne jollain läpinäkyvällä liimalla otsaasi 👍
Ei tarvitse kiittää.
Se kaljuushan on nykyään muotia.Ei enää tiedä kellä on oikeasti hiukset ja kellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Se kaljuushan on nykyään muotia.Ei enää tiedä kellä on oikeasti hiukset ja kellä ei.
Kyse oli siitä että voiko kaljua miestä rakastaa ja nähdä viehättävänä (eli naistenmielipiteet ja onko kaljulle miehelle pariutuminen mahdollista) ei miesten välisestä muodista.
No et sinäkään varmaan ihan mallin näköinen lopun ikääsi ole? Kaikki vanhenevat ja ulkonäkö muuttuu. Sama mies se on edelleen, vaikkei hiuksia olekaan. Itse olen vasta kaksikymppinen ja ohimot vetäytyvät uhkaavan korkealle päälle, pääni on varmaan täysin kalju keskeltä jo 30-vuotiaana.
Geenit ovat joskus ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
No et sinäkään varmaan ihan mallin näköinen lopun ikääsi ole? Kaikki vanhenevat ja ulkonäkö muuttuu. Sama mies se on edelleen, vaikkei hiuksia olekaan. Itse olen vasta kaksikymppinen ja ohimot vetäytyvät uhkaavan korkealle päälle, pääni on varmaan täysin kalju keskeltä jo 30-vuotiaana.
Voin sanoa että sekin on ärsyttävää että kaljuunnuin pahasti vaikka itse en tuskin olisi koskaan geneettisesti edes kaljuuntunut ja olen saman ikäinen. Pitkä elämä edessä ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa että sekin on ärsyttävää että kaljuunnuin pahasti vaikka itse en tuskin olisi koskaan geneettisesti edes kaljuuntunut ja olen saman ikäinen. Pitkä elämä edessä ilman naista.
Monet naiset pitävät kaljuista miehistä. Itse tapasin eksäni kun olin ajanut kaikki hiukseni pois.
Josif Stalin,alias Jusuf Vissarionovitsh Dzugasvili oli varmaan hirveän rakastettu mies-hänellähän oli niin vahva tukkakin.
Kuten kannattajallaan ja ihailijallaan Ernesto 'Che' Guevarallakin.
Ihan ok. tumma tukka oli muuten Adolf Hitlerilläkin kaikissa kuvissaan.
Ja niillä nykyisillä ISIS-miehillä, niillähän se vasta vahva tukka onkin-ja voi sitä maailman rakkauden määrää heitä kohtaan ...ihan kateeksi käy kun ajatteleekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jos on ruma ja vanha (yli 30). Niinkuin sika, röhröh
Niin,ovathan naisetkin jo 30-vuotiaina rumia ja vanhoja. Riipputissithän sopivat jo ja herättävät lähinnä huumoria samoin kuin sen ikäisten naisten takapuoletkin,tietty.
30-vuotias nainenhan on enää tuskin muuta,kuin kävelevä vitsi....(tämähän tunnustetaan yleisesti faktana,heh,heh...)
Ei kyllä voi.
Se rakkaus kimpoaa siitä kaljusta.
Joo no enpä osaa sanoa mitään. Itse kun menin mieheni kanssa yhteen 10 vuotta sitten hän oli jo kalju, osittain ei kokonaan. Ensiksi se tuntui oudolta, koska olin häneen jo rakastunut teininä ja silloin hänellä oli tukka päässä. No rakstuinj kuitnekin häneen en siihen mitä hänellä on tai ei ole päässä. Ja järkeä tällä miehellä on kyllä, todella fiksu mies ja hyvä sängyssä etc... Meillä nykyään 4 lasta ja rakkaus kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä voi.
Se rakkaus kimpoaa siitä kaljusta.
Että sinä kun kuljet niin rakkaus sinusta oikein säteinä hehkuu ympäristöösi ?
Älä viitsi!
Miten se voisi mitään kimmota jostakusta poispäin jos sitä ei hänen kohdallaan ole sinulta hänelle koskaan ollutkaan !
Sinähän kuvittelet olevasi kuin joku keskiaikaisten legendojen naispyhimys vähintään.
Kuin itse 'Rakkaus kävelemässä maailman alhossa,onnettomien ihmisten keskellä'
Pyh,sanon minä.
Ihan samanlainen pelkän rahan ja ulkonäön perusteella muiden luokittelija olet, kuin kaikki muutkin tavalliset pinnalliset ihmiset.
Jos et olisi,et edes esittäisi tuollaisia,lähinnä vain loukkaamaan tarkoitettuja lausuntoja,koska siihen sinulla ei silloin,oikeasti humaanina ihmisenä, olisi mitään tarvetta eikä edes halua.
Puhu vain omasta 'parinvalinnastasi' ja sen ehdoista ja perusteista sinä, äläkä runoile täällä 'rakkaudestasi' mitään kimpoavia amorin nuolia,niin säilytät edes uskottavuutesi.
Pelkän pikkusieluisen ilkeyden nuolet ja niiden tarkka tähtäys sopivaan kohteeseen sopisivat sinulle paremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Jason stathman..namii
Joo o mutta , suurin osa kaljupäisistä suomalaismiehistä ei todellakaan näytä häneltä vaan Danny Devito :lta
Tyly mutta rehellinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jason stathman..namii
Joo o mutta , suurin osa kaljupäisistä suomalaismiehistä ei todellakaan näytä häneltä vaan Danny Devito :lta
No suomalaiset miehethän on muutenkin niitä huonoimpia,vai mitä ?
Kaljut on seksikkäitä! Omani ajaa päänsä kaljuksi pyynnöstäni. En voi sietää edes mitään millin siiliä, joka ei edes ole oikea kalju. Höylällä ajeltu sileä kalju on seksikkäin ; ) Jeesus en malta odottaa miestä kotiin...
Poikaystäväni on aina ollut kalju. Rakastan häntä enemmän kuin ketään.
Hiuksista viis. Mitä enemmän rahaa, sitä enemmän rakastan.