Voiko kaljua miestä rakastaa?
Mieheni on kalju, valitettavasti. Hän muutoin kiva ja luotettava mies, mutta tuo kaljuus häiritsee minua suunnattomasti. Nuorena hänellä oli tuuheat hiukset, nyt tilalla on kiiltävä kalju.
En ole mielestäni pinnallinen, mutta hiuksettomuus kiusaa minua. Koen suoraan sanottuna mieheni fyysisesti epämielyttäväksi. Mitä tehdä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Aattele kun sä sairastuisit vaikka syöpään ja hoidoissa sun tukka lähtis ja sit sun mies pitäis sua vastenmielisenä KOSKA olet KALJU,onkstää oikeesti sun suurin murhees??👋 Ja vastaan että kyllä,kaljua miestä voi rakastaa tai itse ainakin omaani rakastan eniten maailmassa❤
Kyllä kaljua miestä varmaan voi rakastaa mutta ei nähdä viehättävänä. Jos mies on ollut suhteessa pitkään ja kaljuuntuu voi rakkaus säilyä luonteeseen mutta parisuhteen aloittaminen kaljuna onkin se varsinainen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä toki rakastaa, vaikka kaverina. Seksuaalista himoa ei vaan välttämättä koe kaikkien kanssa. Ja voi hävitä sellaistakin kohtaan, johon on sitä joskus tuntenut.
Mua huvittaa nämä "onpas pinnallista" kommentit. Ei siinä mitään pinnallista ole, ihminen muuttuu monissa muissakin suhteissa, ja sellainen muuttuminen hyväksytään ja pidetään normaalina ihmisen kehitykseen kuuluvana. Naivia on ajatella muuta. Pitää vain kohdallaan miettiä mitä tarvitsee enemmän, pysyvyyttä ja turvallisuutta vai jotain muuta ja uutta
Valinnat eivät ole koskaan helppoja.
Ainoa syy miksi et ole vielä saanut valtavaa kasaa alapeukkuja, on se että olet nainen. Jos mies puolustaisi sinun sanoillasi aloitusta jossa puhuttaisiin siitä, miten "rintaleikkauksessa ollut nainen ei ole enää haluttava", niin olisit aikamoisen hyökkäyksen ja solvaustulvan kohde sen jälkeen.
Aattele kun sä sairastuisit vaikka syöpään ja hoidoissa sun tukka lähtis ja sit sun mies pitäis sua vastenmielisenä KOSKA olet KALJU,onkstää oikeesti sun suurin murhees??👋 Ja vastaan että kyllä,kaljua miestä voi rakastaa tai itse ainakin omaani rakastan eniten maailmassa❤