Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset nauravat jatkuvasti?

Vierailija
17.07.2020 |

Töissä oli tällainen tyyppi, joka melkein jokaisen lauseen jälkeen nauroi ja hihitteli oudosti. Siis saattoi sanoa jonkun ihan neutraalin lauseen tyyliin "tulin vähän myöhässä töihin" jonka perään hekotteli hulluna. Mikä tuossakin kommentissa oli hauskaa? Muutenkin sillä oli koko ajan ihme virne naamalla.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että täällä hapannaamojen luvatussa maassa on vielä iloisia ihmisiä jäljellä.

Vierailija
2/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen. En sille mitään syytä osaa sanoa. Tykkään olla ihmisille kiva. Usein sitä on luultu vittuiluksi.

Vierailija
4/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt Sallaa? Häneltä pääsi vähän joka lauseen jälkeen sellainen hermostuneen oloinen naurun hörähdys. En tiedä mitä hän olisi jännittänyt, kaunis nainen.

Vierailija
5/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ovat sietämättömiä ihmisiä. Yrittävät peitellä jotain tuolla nauramisellaan. Ovat todella epävarmoja, eivätkä pysty olemaan rehellisesti yhtään mitään. Se nauruhan on valhe.

Vierailija
6/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kirjoitettiin semmoiseen "kaveri korttiin" et hymyilen kokoajan :O ja tollai hymiö perää. Tusjin oli positive mielessä sanottu

Vierailija
7/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollainen. En sille mitään syytä osaa sanoa. Tykkään olla ihmisille kiva. Usein sitä on luultu vittuiluksi.

LOL

Vierailija
8/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää ja teennäistä

Peittävät jotain sillä. Veemäisyyden?

Vierailija
9/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on aina ärsyyntyjässä.

Vierailija
10/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun on kertynyt hiekkadyynejä vaginaan, ei riitä enää että itse on kärttyisä hapannaama, vaan sitä alkaa vaaatia ympäristöltäkin. 

Vierailija
11/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi minulla kun alunperin ei hyväksytty sitä " tonnin seteli" ilmettä mikä minulla aina oli. Mutta jos tässä nyt saisin luvan katsoa tympääntyneenä lopun ikääni ihmisiä, niin kiitos.

Vierailija
12/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismi minulla kun alunperin ei hyväksytty sitä " tonnin seteli" ilmettä mikä minulla aina oli. Mutta jos tässä nyt saisin luvan katsoa tympääntyneenä lopun ikääni ihmisiä, niin kiitos.

En ymmärtänyt sanaakaan.

Vierailija
13/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen ja ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta. Toissapäivänä sanoin hänelle suutuksissani, että olen kyllästynyt syn alituiseen vitsailuun. Hän oli seuraavana aamuna 2 tuntia totisena ja ne olivat pitkät tunnit. Tajusin, että rakastan hänen positiivisuuttaan ja ”lapsellisuuttaan”. Onneksi saatiin sovittua ja sain oman naureskelijani takaisin. 😄

Vierailija
14/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan.

Mitä et siitä ymmärtänyt? Sitä että autististi joutuu opettelemaan ilmeitä vai mitä?

Vierailija
15/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi TIS tyttö oli tuollainen, nauraa hihitti jokaisen lauseensa jälkeen. Outoa.

Vierailija
16/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut esim.aivosairaudet,mielensairaudet voi aiheuttaa naurattamista,varmaan omista mielikuvista.

En tarkoita kyseisiä henkilöitä.

Minulla on tietynlainen pikkuaivoista johtuva tauti. Tuskin voin lopettaa nauramista jostain asiasta.

Olen lukenut että tällainen harvinainen vika on olemassa.

Kaikenlaista voi olla..Onneksi olen tervehtynyt tästä ,että asiat huvittaaa liikaa.en ole työelämässä.

Vierailija
17/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni seteli ilme, mitä tarkottaa?

Vierailija
18/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan.

Mitä et siitä ymmärtänyt? Sitä että autististi joutuu opettelemaan ilmeitä vai mitä?

En ymmärtänyt kommentin sisältöä.

Vierailija
19/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonni seteli ilme, mitä tarkottaa?

Googleta tonnin seteli ja katso. Jos meemeistä ei ole tietoa.

Vierailija
20/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä bussilinjalla on Nurmijärvellä naiskuski joka nauraa ihan kaikelle, hyvä ettei tukehdu kun on niin hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi