Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset nauravat jatkuvasti?

Vierailija
17.07.2020 |

Töissä oli tällainen tyyppi, joka melkein jokaisen lauseen jälkeen nauroi ja hihitteli oudosti. Siis saattoi sanoa jonkun ihan neutraalin lauseen tyyliin "tulin vähän myöhässä töihin" jonka perään hekotteli hulluna. Mikä tuossakin kommentissa oli hauskaa? Muutenkin sillä oli koko ajan ihme virne naamalla.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autismi minulla kun alunperin ei hyväksytty sitä " tonnin seteli" ilmettä mikä minulla aina oli. Mutta jos tässä nyt saisin luvan katsoa tympääntyneenä lopun ikääni ihmisiä, niin kiitos.

En ymmärtänyt sanaakaan.

Mitä et siitä ymmärtänyt? Sitä että autististi joutuu opettelemaan ilmeitä vai mitä?

En ymmärtänyt kommentin sisältöä.

Ok. Eli sinulle ei ole tuttua se kun koko ikäsi naamaasi haukutaan ja nimitellään narkomaaniksi ja jopa työelämässä naamaasi puututaan koska sinulla ei ole ilmeitä? No sitten et voi tajuta ihmistä jonka täytyy opetella ilmeet, että ihmisten nimittely loppuu. Lopputulos on siitä jatkuva hymyily, johon kuuluu välillä nauraminen. Onhan se vaivaannuttavaa olla niin. Mutta parempi sekin kuin ihmisten kiusaamisen kestäminen.

Vierailija
22/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autismi minulla kun alunperin ei hyväksytty sitä " tonnin seteli" ilmettä mikä minulla aina oli. Mutta jos tässä nyt saisin luvan katsoa tympääntyneenä lopun ikääni ihmisiä, niin kiitos.

En ymmärtänyt sanaakaan.

Et taida kovin näppärä olla tuossa luku- ja oivalluspuolessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan.

Mitä et siitä ymmärtänyt? Sitä että autististi joutuu opettelemaan ilmeitä vai mitä?

En ymmärtänyt kommentin sisältöä.

Ok. Eli sinulle ei ole tuttua se kun koko ikäsi naamaasi haukutaan ja nimitellään narkomaaniksi ja jopa työelämässä naamaasi puututaan koska sinulla ei ole ilmeitä? No sitten et voi tajuta ihmistä jonka täytyy opetella ilmeet, että ihmisten nimittely loppuu. Lopputulos on siitä jatkuva hymyily, johon kuuluu välillä nauraminen. Onhan se vaivaannuttavaa olla niin. Mutta parempi sekin kuin ihmisten kiusaamisen kestäminen.

Sympatiani sulle!

Vierailija
24/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, miltä Jouko Turkan puhe kuulosti? Minulla on muistikuva, että hän hörähteli koko ajan. Totani höhö, totani höhö. Tällaista kuului puheen seassa jatkuvasti.

Vierailija
25/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kahdenlaisia; epävarmoja tai oikeasti vaan iloisia ja mukavin tyyli kommunikoida ihmisille on iloisesti. Työminäni on hyvinkin pirteä ja iloinen, sillä inhoan taas niitä ihmisiä joilla ei ole minkäänlaista miellyttämisenhalua muita kohtaan. Ollaan vaan naama väärin päin ja lauotaan "fiksuja totuuksia" päin naamaa jos yrittää viritellä mielikuvituksellista keskustelua. 

Vierailija
26/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on tällainen, nauraa jokaisen lausahduksen päätteeksi. Ehkä hän kuvittelee, että hänestä pidetään enemmän, jos hän vaikuttaa aina iloiselta, tai ehkä yrittää "tarjota" toisille keveän tunnelman. Todella omituinen olo tulee kyllä hänen kanssaan jutellessa, ihan kuin hän pistäisi kaiken vitsiksi. Tuntuu, että mistään yhtään vakavammasta aiheesta hänen kanssaan ei voi keskustella.

Vierailija
27/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Floor Jansen on tällainen välihekottelija haastatteluissa ja puhestriimeissä.

Kai tuo on ihan vaan iloisen ja positiivisen luonteen ilmentymä.

Vierailija
28/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa oli joku remonttiohjelma, ja siinä se naispuolinen naureskeli ihan jatkuvasti.

Vierailija
29/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus?

Mieheni nauraa, kun hän puhuu englantia. Ihan neutraalien lauseiden jälkeen. Se on omituista, olen tulkinnut että johtuu epävarmuudesta.

Vierailija
30/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäkurssilla oli nainen, joka nauroi koko ajan tai hymyili leveästi. Nolotti kun muut istuivat normaalisti kuunnellen mut tää hymyili tolkuttomasti ikenet kiiluen. Ihan outo tyyppi.

Vierailija
31/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut peittää hämmennystä nauramalla.

Vierailija
32/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat vain iloisia ihmisiä.

Vierailija
33/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt Sallaa? Häneltä pääsi vähän joka lauseen jälkeen sellainen hermostuneen oloinen naurun hörähdys. En tiedä mitä hän olisi jännittänyt, kaunis nainen.

Ketä Sallaa?

Vierailija
34/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että jotkut ihmiset nauravat ja hymyilevät ollessaan hyvällä tuulella. Toisilla taas on restinbitchface ja nauru tulee vain silloin kun oikeasti naurattaa vaikka muuten i sikin hyvällä päällä. Niin ja on tietysti niitä jotka hermostuneena kikattavat.

Vierailija
35/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joita hymyilevät ja naureskelevat ihmiset ärsyttävät, olette varmaan niitä jotka omasta mielestään ovat neutraali-ilmeisiä mutta tosiasiassa näytätte myrtsiltä tädiltä kun kuljette tuolla suupielet alaspäin. Videopuheluissakin näytätte pystyyn kuolleilta.

Vierailija
36/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäkurssilla oli nainen, joka nauroi koko ajan tai hymyili leveästi. Nolotti kun muut istuivat normaalisti kuunnellen mut tää hymyili tolkuttomasti ikenet kiiluen. Ihan outo tyyppi.

Eli siis videopalaverissa? Esitti koko ajan kameralle.

Vierailija
37/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori ei ole älyn vaan sydämen lahja.

Hymy on ilmaista.

Vierailija
38/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumori ei ole älyn vaan sydämen lahja.

Hymy on ilmaista.

Älä viitsi. Tässä on kyse tekonaurusta, jolla peitellään epävarmuutta. Sillä ei ole sydämen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
39/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen ja ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta. Toissapäivänä sanoin hänelle suutuksissani, että olen kyllästynyt syn alituiseen vitsailuun. Hän oli seuraavana aamuna 2 tuntia totisena ja ne olivat pitkät tunnit. Tajusin, että rakastan hänen positiivisuuttaan ja ”lapsellisuuttaan”. Onneksi saatiin sovittua ja sain oman naureskelijani takaisin. 😄

Räkänokastakin tulee mies mutta ei tyhjän naurajasta. Mökötys ei oo luonnollinen olotila vaan silloin kun suuttuu.

Vierailija
40/97 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällänen nauraja. Vaikka olisin vain yksin kotona, naureskelen ihan koko ajan mitä pienimmille ja typerimmille asioille. Ei mikään sairaus, mulla on vaa hauska elämä.

Mutta sosiaalisissa tilanteissa jos ei tosi tuttuja ihmisiä, olen aika jännittäjä ja epävarma itsestäni, jolloin saatan joskus melko huomaamattanikin yrittää peittää sitä naurulla. Varmaan tosi raivostuttavaa. Tän tiedostaminen tosin nyt ahdistaa ja saa sitten jännittämään ja nauramaan vain entistä enemmän seuraavassa vastaavassa sosiaalisessa tilanteessa. Raastavan hauska kierre.

Pakko varmaan joskus päästä eroon tästä naureskelusta, kun meinaan tulevaisuudessa työskennellä sosiaali- ja terveysalalla. "Eli kaaduit siis portaissa ja jalka turposi muodottomaksi? HAHAAHHAHAHAHA HAH HIHIHIH AAAAHAHAHAH HEH HEHE!!!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän