Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset nauravat jatkuvasti?

Vierailija
17.07.2020 |

Töissä oli tällainen tyyppi, joka melkein jokaisen lauseen jälkeen nauroi ja hihitteli oudosti. Siis saattoi sanoa jonkun ihan neutraalin lauseen tyyliin "tulin vähän myöhässä töihin" jonka perään hekotteli hulluna. Mikä tuossakin kommentissa oli hauskaa? Muutenkin sillä oli koko ajan ihme virne naamalla.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hymy herkässä ja nauran usein. Mieluummin olen hyvällä tuulella ja positiivinen, kuin elämäänsä kyllästynyt valittaja naama norsunv...lla koko ajan. 

Töissäkin on samanhenkinen porukka ja tauoilla nauretaan aina. 

Olen aivan terve ihminen, ei ole mt ongelmia ollut ikinä, ei autismia jne. Ymmärtäkää nyt valittajat, ettei kaikkeen tarvi jotain diagnoosia. Ihminen saa olla iloinen ja nauravainen

Vierailija
62/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset duunarit ovat loisia. Ne jotka tekevät oikeasti töitä, ovat surullisia, koska heillä ei ole mitään kivaa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paha tapa hekotella silloin kun olen jännittynyt. 

No, anteeksi jos joku on pahoittanut mielensä. En voi sille mitään 

Vierailija
64/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jotenkin luontaisesti iloinen ja positiivisluontoinen ihminen, ja kaiken lisäksi huumorintajuinen. Nauran paljon, mutta en minä kuitenkaan koko aikaa hekottele tyhjälle, mutta hyvän keskustelukumppanin kanssa saattaa nauru olla herkässä. Riippuu tietenkin mistä puhutaan. Puoliso on hyvin huumorintajuinen, hänellä on hyvä ja osuva huumori, ja tilannehuumori onkin arjessa ihan parasta. Täytyy tunnustaa, että pyrimme naurattamaan toisiamme, ja onnistumme siinä. Ihanaa nauraa yhdessä. Parhaita ystäviä ovat ne, joiden kanssa on naurettu parhaimmat naurut.

On minulla ystäviä, jotka eivät osaa nauraa ainakaan ääneen. Syystä tai toisesta jotkut eivät uskalla nauraa, vaan pidättävät sitä.

Joo, ja sitten kun eivät enää pysty pidättelemään nauravat äänettömästi, ainoastaan ilmeestä näkee, että nauravat 

Vierailija
65/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset ajatukset synnyttävät positiivisia tunteita.

Vierailija
66/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arja Koriseva on tällainen tyhjännauraja. Joka toisen lauseen jälkeen kuuluu käkä käkäkä käkä. Sietämätöntä kuultavaa.

😫😫😫

Vierailija
67/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ihmisiä on paljon ja vahingonilo on oksettavaa.

Vierailija
68/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sen selviytymiskeino.

Vierailija
69/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä vain omiin tarpeisiin ja positiivisiin ajatuksiin. 

Vierailija
70/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuuttansa.

Vierailija
71/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää viihtyä ja pitää hauskaa työpaikalla.

Vierailija
72/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua kärsiä mielipahaa vaan tavoitella mielihyvää.

Vierailija
73/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonaurukin helpottaa pahaa oloa nopeasti.

Vierailija
74/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He valehtelevat.

Vierailija
75/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraminen synnyttää iloa

Yleinen harhaluulo on, että nauraakseen täytyy tuntea iloa. Todellisuudessa asia lienee pikemminkin päinvastoin. Juuri nauru helpottaa oloa ja saa pahan mielen väistymään, sillä se vapauttaa mielihyvähormoneja.

Vierailija
76/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ovat sietämättömiä ihmisiä. Yrittävät peitellä jotain tuolla nauramisellaan. Ovat todella epävarmoja, eivätkä pysty olemaan rehellisesti yhtään mitään. Se nauruhan on valhe.

Mulle se on aggressiota. Näytän hampaita että pysyhän kauempana tai sulta lähtee legot naamarista. Peitän sen pelottavaan nauruun ja hymyyn hampaat irvessä.

Vierailija
77/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraminen rentouttaa lihaksia

Stressi tuntuu sekä mielessä että kehossa. Se saa ajatukset kiertämään kehää ja jäykistää lihakset. Kunnon nauru rentouttaa koko kehon.

Vierailija
78/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraminen tutustuttaa muihin

Asiat, jotka huvittavat, kertovat paljon persoonasta. Uuteen ihmiseen tutustuessa voit saada ohituskaistan tämän pään sisään tarkkailemalla, mille toinen nauraa. Yhdessä nauraminen taas luo tutkitusti yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Vierailija
79/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraminen vähentää kipua

Nauraminen vapauttaa kehossa mielihyvään yhdistettyjä endorfiinejä ja saa ajatukset keskittymään muuhun kuin mielessä pyöriviin murheisiin.

Vierailija
80/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jotenkin luontaisesti iloinen ja positiivisluontoinen ihminen, ja kaiken lisäksi huumorintajuinen. Nauran paljon, mutta en minä kuitenkaan koko aikaa hekottele tyhjälle, mutta hyvän keskustelukumppanin kanssa saattaa nauru olla herkässä. Riippuu tietenkin mistä puhutaan. Puoliso on hyvin huumorintajuinen, hänellä on hyvä ja osuva huumori, ja tilannehuumori onkin arjessa ihan parasta. Täytyy tunnustaa, että pyrimme naurattamaan toisiamme, ja onnistumme siinä. Ihanaa nauraa yhdessä. Parhaita ystäviä ovat ne, joiden kanssa on naurettu parhaimmat naurut.

On minulla ystäviä, jotka eivät osaa nauraa ainakaan ääneen. Syystä tai toisesta jotkut eivät uskalla nauraa, vaan pidättävät sitä.

Ei se ole kiinni naurun pidättämisestä, jos ei vaan naurata. Itse olen ihminen joka nauraa ääneen äärimmäisen harvoin. Saatan pitää jotain juttua todella hauskana pääni sisällä, mutta se ei silti synnytä mitään naurureaktiota ulospäin. Minusta taas paljon naurajat ovat teeskentelijöitä, jotka tietoisesti esittävät sen nauramisen. Ei varmaan ikinä tällaiset ymmärretä aidosti toisiamme, vastakkainen osapuoli aina ajattelee toisen näyttelevän ja teeskentelevän ja se ärsyttää... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän