Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset nauravat jatkuvasti?

Vierailija
17.07.2020 |

Töissä oli tällainen tyyppi, joka melkein jokaisen lauseen jälkeen nauroi ja hihitteli oudosti. Siis saattoi sanoa jonkun ihan neutraalin lauseen tyyliin "tulin vähän myöhässä töihin" jonka perään hekotteli hulluna. Mikä tuossakin kommentissa oli hauskaa? Muutenkin sillä oli koko ajan ihme virne naamalla.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittä epävarmuutta. 

Vierailija
82/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole olemassa ihan sanontakin noille: mies tulee räkänokastakin vaan ei tyhjännaurajasta. Kyllä se on tyhmän ihmisen merkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on suu virneessä, vaikka kertoisivat osanottonsa suruun.

Vierailija
84/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaveri on kuin sitruunan syönyt kun on naisia paikalla, mutta hihhihhihhehehheoletpahauska kun joku mies tulee paikalle, niin kyllä se vain ärsyttää. Se teeskentely, nimittäin.

Pilaa muidenkin naisten maineen söpöstelyllä ja tekonaurulla.

Vierailija
85/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen ja ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta. Toissapäivänä sanoin hänelle suutuksissani, että olen kyllästynyt syn alituiseen vitsailuun. Hän oli seuraavana aamuna 2 tuntia totisena ja ne olivat pitkät tunnit. Tajusin, että rakastan hänen positiivisuuttaan ja lapsellisuuttaan. Onneksi saatiin sovittua ja sain oman naureskelijani takaisin. 😄

Ja epäilyksen siemen on kylvetty. Se jää kalvamaan.

Vierailija
86/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani mitenkään epävarma tai tyhjännauraja, mutta olen vain iloinen ihminen ja hymyilen/nauran paljon. Toki on hetkiä, jolloin ei ole soveliasta nauraa ja pystyn kyllä hillitsemään itseni, mutta näin muuten tykkään olla iloinen oma itseni. Hapannaamat ovat jotenkin vaivaannuttavaa seuraa.

Vierailija
87/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäjä.

Vierailija
88/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura tyhjälle, mutta mulla on kovaääninen nauru. Olen huomannut Suomessa, että jos nauran spontaanisti lujaa joku katsoo aina pahasti. Sitä en tajua, miksi mulla ei saisi olla hauskaa? Enkä puhu nyt mistään väärässä paikassa naurusta kuten höröttämisestä jonkun hautajaisissa (Tai miksei iloisen ihmisen hautajaisissa saisi nauraa jos tämä olisi sitä vielä eläessään toivonut?) vaan neutraalissa tilanteessa. 

Vierailija
89/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että täällä hapannaamojen luvatussa maassa on vielä iloisia ihmisiä jäljellä.

Samaa mieltä!!! Nim. Karjalan evakkojen jälkeläinen.

Vierailija
90/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole terveitä. Välttelen.

Vierailija
91/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autismi minulla kun alunperin ei hyväksytty sitä " tonnin seteli" ilmettä mikä minulla aina oli. Mutta jos tässä nyt saisin luvan katsoa tympääntyneenä lopun ikääni ihmisiä, niin kiitos.

En ymmärtänyt sanaakaan.

Mitä et siitä ymmärtänyt? Sitä että autististi joutuu opettelemaan ilmeitä vai mitä?

En ymmärtänyt kommentin sisältöä.

Ok. Eli sinulle ei ole tuttua se kun koko ikäsi naamaasi haukutaan ja nimitellään narkomaaniksi ja jopa työelämässä naamaasi puututaan koska sinulla ei ole ilmeitä? No sitten et voi tajuta ihmistä jonka täytyy opetella ilmeet, että ihmisten nimittely loppuu. Lopputulos on siitä jatkuva hymyily, johon kuuluu väl

Minulle tällainen asia ei ollut tuttu. En ole koskaan tuntenut ketään, kenellä ei olisi ollut edes sitä kyynisen vittuuntunutta ja silmiään pyörittelevää ilmettä iloisen ihmisen tullessa töihin, joka passiivisagressiivisella käytöksellään pilaa työyhteisön. Pidän siis enemmän iloisista ihmisistä ja ilmeistä.

Hankalaa varmasti, ja toivoisin sinun voivan olla työyhteisössäsi avoin asiasta niin muut ymmärtäisivät ellettömyyttäsi. Ehkä voisit sanoittaa tunteitasi, jos kasvoistasi ne eivät ilmene. -eri

Vierailija
92/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin huomannut etten pysty keskittymään työtehtäviini avokonttorissa jos siinä vieressä keskitytään jatkuvasti naureskeluun. Mielestäni yksittäinen naurukohtaus per päivä kollegan kanssa on enemmän kuin toivottua, siitä saa virtaa itse työssä jaksamiseen.

Mutta ainakin itsellä häiritsee omaa työntekoa todella paljon jos toisten fokus on viihtymisessä eikä työnteossa.

Vierailija
93/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lie kielii. Ehkä epävarmuudesta sellainen joutavanpäiväinen hihittely. Ennen vanahaan ne ois laitettu piirimielisairaalaan.

Vierailija
94/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naura tyhjälle, mutta mulla on kovaääninen nauru. Olen huomannut Suomessa, että jos nauran spontaanisti lujaa joku katsoo aina pahasti. Sitä en tajua, miksi mulla ei saisi olla hauskaa? Enkä puhu nyt mistään väärässä paikassa naurusta kuten höröttämisestä jonkun hautajaisissa (Tai miksei iloisen ihmisen hautajaisissa saisi nauraa jos tämä olisi sitä vielä eläessään toivonut?) vaan neutraalissa tilanteessa. 

Sulla ei "ole kovaääninen nauru", vaan sinä naurat kovaäänisesti. Julkisella paikalla ei ole kohteliasta äänehtiä suhteettoman kovaa, oli kyse sitten puheesta tai naurusta. Se häiritsee muita ja on huonoa käytöstä, ja saat pahat katseet ihan aiheesta. Äläkä viitsi "eikö mulla saa olla hauskaa" - saa olla mutta ei se oikeuta häiritsemään muita. Samoin kuin ei tarvitse puhua kailottaa kovaäänisesti, eikä se tarkoita etteikö saisi puhua ollenkaan. 

Vierailija
95/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei "ole kovaääninen nauru", vaan sinä naurat kovaäänisesti. Julkisella paikalla ei ole kohteliasta äänehtiä suhteettoman kovaa, oli kyse sitten puheesta tai naurusta. Se häiritsee muita ja on huonoa käytöstä, ja saat pahat katseet ihan aiheesta. Äläkä viitsi "eikö mulla saa olla hauskaa" - saa olla mutta ei se oikeuta häiritsemään muita. Samoin kuin ei tarvitse puhua kailottaa kovaäänisesti, eikä se tarkoita etteikö saisi puhua ollenkaan. <

Naulan kantaan. Monet teinit ja nuoret aikuiset kaappaavat kovaäänisellä naureskelullaan tai muulla muut huomioonottamattomalla juttelulla julkisia tiloja siellä täällä itselleen. Tai kaiuttimet pauhaavat musiikkia. Sietämätöntä.

Muuttaisin Japaniin jos se olisi yksinkertaisempaa.

Vierailija
96/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinsortin aivovamma. Monestihan ihmisen saadessa halvauskohtaus, saattaa aivoista vaurioitua tunnepuoli. Ei esim. hallitse nauruaan enää.

Vierailija
97/97 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot tuottaa näiööä hihitystä. Hihi-hihhiii.

On verrattavissa adhd.n ym neuroihin tuollainen hihitysripuli. Ei noita kukaan ota vakavasti.  Omanlaisensa vammahan tuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi