Uudet "Vain elämää" artistit? Mitä mieltä?
Olen pettynyt. :(
Sellainen viimekauden Eino Grönin ja Katri Helenan tasoinen "vanhan kansan" artisti puuttuu tuosta kattauksesta ihan kokonaan. Hurmerinta, Hanhiniemi ja Alanko eivät kukaan pääse edes lähelle vaikka lähimpinä tuosta porukasta ovatkin.
Ja miksi ihmeessä tälle toiselle kaudelle on otettu mukaan noin paljon "nuoria" artisteja? Siis sellaisia 20-30-vuotiaita, melko vähän levyttäneitä (Abreu, Jukkis, Närhi)? Eihän heillä ole tarpeeksi repertuaaria edes esitettäväksi!
Ilmeisesti tuotannossa eivät kuitenkaan saaneet oikeita tähtiä mukaan vaikka ovat kovasti yrittäneet. Nyt mukana on epämääräinen otos sellaisia A) semi-julkkiksia, joilla on paljon keskinkertaisia levytyksiä ja sitten B) tämän hetken tähdenlentoja, joilla on vasta muutama levyllinen kasassa... Porukasta puuttuu sellainen oikea artisti.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288568904542.html
Kommentit (49)
Ihanaa, että Ilkka Alanko on sarjassa. <3 Pakko hänen takiaan katsoa, vaikka en juuri noista muista perusta. Varsinkin Juha Tapio on niiiiin hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 15:18"]
Nämä uudet kun ovat kuulemma niin huonoja niin pitäisikö pyytää vaikka Neumann toisen kerran?
[/quote]
EIIIII! :D Hyi kamala!
Laura Närhi on tehnyt myös kattavan uran Kemopetrol yhtyeen solistina.. Ovatko Av mammat niin nuoria eetei muista kyseistä bändiä?!?
Eikös koko ohjelman mielenkiinnon kannalta ole olennaista, että artisteilla on erilaiset urat taustalla eri pituiset, bänditaustaa ym. Itse olen tyytyväinen kattaukseen ja odotan mielenkiinnola vetääkö joku Annan portugalilaisia biisejä tai miten taipuu hanhiniemen biisit Jukka Pojan esittäminä :)
Muistaakseni moni oli Cheekistäkin sitä mieltä, että ei viitsi katsoa kun on tietynlainen kuva hänestä.. Tiedä häntä, saattaahan Jukka Poikakin yllättä ja myydä ensivuonna stadion keikkaa :)
Maarit Hurmerinnan tunnetuimmat biisit: Jäätelökesä ja .... Ööö... Jäätelökesä.
Minä ne aio herneitä vetää nenään siitä kuka ohjelmassa on tai kenen siellä pitäisi olla. Katson jos sattuu tv olemaan auki. Eikohän se tulee olemaan olemaan ihan jees, katottavaa hömppää ..?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:26"]
[/quote]
Hymypoika?
Jos tahdot tietää?
Tuuli ja taivas?
Ilta lähiössäkin on tietävämmille tuttu myös Maaritin biisinä, eikä ainoastaan arkea.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:26"]
[/quote]
Hymypoika?
Jos tahdot tietää?
Tuuli ja taivas?
Ilta lähiössäkin on tietävämmille tuttu myös Maaritin biisinä, eikä ainoastaan arkea.
[/quote]
Nimenomaan kiinnostaa muiden tulkinnat näistä ja muista ihanista, voisin kuvitella, että kuulostavat jopa paremmilta muiden tulkitsemina ja päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:22"]
Laura Närhi on tehnyt myös kattavan uran Kemopetrol yhtyeen solistina.. Ovatko Av mammat niin nuoria eetei muista kyseistä bändiä?!?
Eikös koko ohjelman mielenkiinnon kannalta ole olennaista, että artisteilla on erilaiset urat taustalla eri pituiset, bänditaustaa ym. Itse olen tyytyväinen kattaukseen ja odotan mielenkiinnola vetääkö joku Annan portugalilaisia biisejä tai miten taipuu hanhiniemen biisit Jukka Pojan esittäminä :)
Muistaakseni moni oli Cheekistäkin sitä mieltä, että ei viitsi katsoa kun on tietynlainen kuva hänestä.. Tiedä häntä, saattaahan Jukka Poikakin yllättä ja myydä ensivuonna stadion keikkaa :)
[/quote]
Närhen kattava ura Kemopetrolissa? Anna mun nauraa. Child is my namen jälkeen on tullut ehkä maksimissaan kaksi semi-hittiä (saw it on tv ja disbelief), jotka on kaikki laulettu tönköllä englannilla. Hyvä että Laura vaihtoi suomenkieleen soolouransa alkumetreillä.
Erilaiset urat pitääkin artisteilla olla, mutta tässähän on juurikin se ongelmana, että Närhi ja Abreu ovat liian samanlaisia, tippuvat siis samaan nicheen tuossa artistikattauksessa. Molemmat nuoria naisia, joilla melko lyhyt ura ja suppea tuotanto. Jompi kumpi heistä olisi ollut ok, mutta että molemmat... :(
Jukka Poika on ihan ok valinta ja erottuu porukasta niin kuin pitääkin, sekä tuotannollaan että artistina. Mutta nuo misut oli huono valinta.
Miehelle jo sanoinkin viikonloppuna, että jos Jukka-Poika on sarjassa, en sitä pysty katsomaan. Ällöttävä mies se Jukkis!
Kauko Röyhkä ois ollu ihan paras! Sitä oli pyydetty jo ekalle kaudelle ja melkein oli suostunutkin mutta perunut sitten. Naureskelin mielessäni miten Kauko ois ollu metsässä tekemässä jousipyssyä tai leipomassa pullaa jossain tallin vintillä :D