Nyt on sitten farmaseuteilla ja lastenhoitajilla töitä!
Kommentit (13)
Oon huomannut, olis kannattanut opiskella farmaseutiksi.
Minä valmistuin kesällä kauppatieteiden maisteriksi, hakioita joka paikkaan 500-700, en ajatellut että minun täytyy tämä työttömyys kokea!
Vierailija kirjoitti:
Minä valmistuin kesällä kauppatieteiden maisteriksi, hakioita joka paikkaan 500-700, en ajatellut että minun täytyy tämä työttömyys kokea!
Et ole maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Käsien heiluttelijoista ja paskanpuhujista ikävä kyllä karsitaan, kun on kovat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole maisteri.
Olen.
Mutta olis kannattanut käydä amis.
Vierailija kirjoitti:
Vähän voisi jeesata työnhaussa, kun opettelisit kirjoittamaan. Kannattaa aloittaa lukemisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole maisteri.
Olen.
Joku LVI, putkimies, sähkömies, logistiikka-ala edelleen työllistää MIEHET kohtuullisin hyvin palkoin. Itsenäistä työtä. Kukaan ei työpäivän aikana kyttää niskan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole maisteri.
Olen.
Joku LVI, putkimies, sähkömies, logistiikka-ala edelleen työllistää MIEHET kohtuullisin hyvin palkoin. Itsenäistä työtä. Kukaan ei työpäivän aikana kyttää niskan takana.
Niin, vieläköhän jaksais ja pääsis kouluun?
Masentaa nuo hukatut 8 vuotta, lukio mukaan laskettuna. Ap.
Korkeakoulutettuja ei tarvi yhtään lisää!
T. Työtön Fm.
Missä muka on farmaseuteille noin paljon töitä, että kannattaa ihan täällä asiasta mainita? Epäilen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on farmaseuteille noin paljon töitä, että kannattaa ihan täällä asiasta mainita? Epäilen vahvasti.
Tiedätkö yhtään työtöntä Farmaseuttia, suoraan koulusta pääsevät töihin pelkällä kandin tutkinnolla.
Niin kun työttömätkin vie lapsensa muiden hoidettavaks, ilmaiseksi!