Uudet "Vain elämää" artistit? Mitä mieltä?
Olen pettynyt. :(
Sellainen viimekauden Eino Grönin ja Katri Helenan tasoinen "vanhan kansan" artisti puuttuu tuosta kattauksesta ihan kokonaan. Hurmerinta, Hanhiniemi ja Alanko eivät kukaan pääse edes lähelle vaikka lähimpinä tuosta porukasta ovatkin.
Ja miksi ihmeessä tälle toiselle kaudelle on otettu mukaan noin paljon "nuoria" artisteja? Siis sellaisia 20-30-vuotiaita, melko vähän levyttäneitä (Abreu, Jukkis, Närhi)? Eihän heillä ole tarpeeksi repertuaaria edes esitettäväksi!
Ilmeisesti tuotannossa eivät kuitenkaan saaneet oikeita tähtiä mukaan vaikka ovat kovasti yrittäneet. Nyt mukana on epämääräinen otos sellaisia A) semi-julkkiksia, joilla on paljon keskinkertaisia levytyksiä ja sitten B) tämän hetken tähdenlentoja, joilla on vasta muutama levyllinen kasassa... Porukasta puuttuu sellainen oikea artisti.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288568904542.html
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 12:48"]Hanhiniemi ja Abreu saisi olla pois. Ensimmäinen tekee ehkä ihan ok musiikkia, mutta hän ei julkisuuskuvan perusteella vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta tai siltä, että laulutaito riittäisi venymään. Ja Abreulla taas ei oikein ole tuotantoa, vaikka hän sitten varmaan osaa tulkita muiden kappaleita. Just joku vanhus jommankumman tilalle olisi ollut hyvä, mutta ei taida vanhemmilla laulajilla ehkä riittää jaksaminenkaan, jos siellä vedetään viikko univelkaisena?[/quote]
Hanhiniemen laulutaito venynee vähintään Nipa Neumannin tasolle (ja ylikin). Eikä se viimevuotinen Cheap vaimikäseoli tainnut varsinaisesti laulaa ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:18"]
Samaa mieltä kuin ap, todella pettynyt. Olisi luullut että tästä maasta löytyisi parempiakin.
[/quote]
Varmasti löytyy, mutta ei oikeat taiteilijat lähde tuollaiseen viihdepuppuun mukaan. Olen syvästi hämmästynyt että Maarit lähti, olen arvostanut sitä artistina mutta tämä vie pinnoja.
[/quote]
Kun sillä pelkällä arvostuksella ei elä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:45"]
Närhen ja Abreun miellän sellaisiksi, jotka eivät ole tehneet useita levyjä mutta onhan Jukka Poika tehnyt musiikkia jo reilu 10 vuotta, hänellä oli Soul Captain Band, kyllä häneltä biisejä löytyy. Yhtä lailla viime kaudessa Cheak oli niitä artisteja, joilla ei ole paljon levyjä julkaistu (tai ainakaan paljon hittejä). Laura Närhellä on toki biisejä Kemopetrolin ajalta.
Ap, kyse ei varmasti ole siitä, että tuotanto olisi ollut sitä mieltä, että ei vanhemman sukupolven artisteja mukaan vaan voihan kyseessä olla aikataululliset ym. syyt, vanhemmat artistit on syystä tai toisesta kieltäytyneet. Itse olisin mielelläni nähnyt Lea Lavenin tai Virve Rostin mukana.
[/quote]
Puppua, Cheekillä oli julkaistu useaampia levyjä ja useita hittejä riitti esitettäväksi.
Olen sitä mieltä, että en aio katsoa tällä kaudella. Anna Abreu ei edes ole mikään artisti.
Aika pettymys, harmi ettei ole mitään kunnon tähtiä mukana. En usko, että jaksan seuraavaa kautta katsoa. Liikaa artisteja, joista en tykkää (=Jukka Poika, Abreu, Närhi). Tai no ehkä voin katsoa sen jakson, missä muut esittää Hanhiniemen kappaleita.
Aika keskinkertaisia yrittäjiä ovat kaikki uuden kauden "artistit". Valitettavasti.
Maarit Hurmerinnan, Pauli Hanhiniemen, Juha Tapion ja Ilkka Alangon jossain määrin ymmärrän - ihan mittavat urat kaikilla, paljon levytyksiä ja hittejä, tehneet kappaleita muillekin artisteille jne. Myös Jukka Poika sopii formaattiin tarpeeksi persoonallisena hahmona jolla on oma selkeä genre. Mutta nämä kaksi nuorta naista...
Joku Laura Närhi?
Tai Idols-Anna Abreu?
Jompi kumpi noista nuoremmista naisista olisi ehdottomasti pitänyt vaihtaa johonkin Paula Koivuniemen tyyliseen oikeaan artistiin, jolla on monikymmenvuotinen ura ja paljon materiaalia.
Mun veikkaus on, että joku vanhempi naisartisti perui viimemetreillä tai tuotannon suostuttelut eivät tuottaneet tulosta, ja siksi on ollut "pakko" ottaa mukaan Närhi/Abreu.
Hanhiniemen takia aion katsoa ohjelmaa. Se on tehnyt muuten mielettömästi tekstejä muille, joten sen tuotannosta löytyy vaikka mitä.
Hanhiniemen takia tulee katsottua taatusti kaikki jaksot.
Abreu on heikoin lenkki...
Varmasti hyvää viihdettä niin kuin edellinenkin kausi. Katson.
Laura Närhen ääni on aivan ihana. Hauska nähdä miten muut saa Kemopetrolin biisit taipumaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 14:24"]
Aika keskinkertaisia yrittäjiä ovat kaikki uuden kauden "artistit". Valitettavasti.
Maarit Hurmerinnan, Pauli Hanhiniemen, Juha Tapion ja Ilkka Alangon jossain määrin ymmärrän - ihan mittavat urat kaikilla, paljon levytyksiä ja hittejä, tehneet kappaleita muillekin artisteille jne. Myös Jukka Poika sopii formaattiin tarpeeksi persoonallisena hahmona jolla on oma selkeä genre. Mutta nämä kaksi nuorta naista...
Joku Laura Närhi?
Tai Idols-Anna Abreu?
Jompi kumpi noista nuoremmista naisista olisi ehdottomasti pitänyt vaihtaa johonkin Paula Koivuniemen tyyliseen oikeaan artistiin, jolla on monikymmenvuotinen ura ja paljon materiaalia.
Mun veikkaus on, että joku vanhempi naisartisti perui viimemetreillä tai tuotannon suostuttelut eivät tuottaneet tulosta, ja siksi on ollut "pakko" ottaa mukaan Närhi/Abreu.
[/quote]
Viime kaudellahan oli ihan alan korkeinta huippukaartia kaikki osallistujat...vai oliko :D
Nämä uudet kun ovat kuulemma niin huonoja niin pitäisikö pyytää vaikka Neumann toisen kerran?
Mä en usko katsovani tätä kautta. "Tähtien" valikoima sen verran huono tällä kertaa :(((.
Viime kaudella oli sentään kaikilla artisteilla takanaan paljon levytyksiä ja vuosikausien mittainen ura. Jopa Nipalla, vaikka hänen laulutaitonsa nyt ei ikinä ole mikään hääppöinen ollutkaan.
Erinilläkin on taustalla Nylon Beat (vähintään 10 levyä) + oma sooloura (nykyisin 2 levyä).
Mitä saavutuksia Anna Abreulla tai Laura "Kemopetrol" Närhellä on? Joutuvat vielä säveltämään ja sanoittamaan näille parin kappaleen ihmeille uudet hitit ohjelman aikana. Vaikka miksei se Hanhiemeltä ja Juha Tapiolta onnistuisikin...
Miksi siellä kaikkien pitäisi olla jotain fossiileja? Eikö se mielenkiinto tule suurelta osin siitä, että mukana on täysin erilaisia tyyppejä.
Laura ja Anna tylsiä, yhtään ei kiinnosta. Muut jees, hei ehkä tällä kaudella vaihteeks nauretaan! Hanhiniemellä on paha a-ongelma, mikähän kunto nyt? Ilkasta ei kyl suuria tunnepläjäyksiä irtoa. Parhaat: Maarit, Hanhiniemi.
Valitettavasti nyt taitaa jäädä ohjelma katsomatta, Jukka Poikaa lukuunottamatta muut ovat ihan scheissea jota ei vaan pysty kuuntelemaan.
Voisko Abreun ja Närhen vielä vaihtaa? Ilkka Alangonkin vaikka?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:10"]
Inhoan Jukka Poikaa niin paljon, että jäänee uusi kausi katsomatta. Muutenkin liian nuorta kaartia, muutama kova vanha nimi ja hittinikkari olisi tarvittu mukaan.
[/quote]
Mulla TÄSMÄLLEEN samat ajatukset!