Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
161/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbillani ei ollut poikaystävää, hän oli aivan liian kiireinen seurustelemaan lentoemännän, lääkärin, filmitähden ja koirahoitolanpitän töiden takia.

Juuri tämä! Kauhea suorittaja, etten sanois. Ja ratsasti kaiken vapaa-aikansa. Siinä jätkiä ehtinyt miettimään!

Vierailija
162/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen Pantteri (Pink Panther) lelu.

Barbien keskuudessa hottis pitkän häntänsä takia jonka kietoi aina valitsemansa onnekkaan daamin lantion ympärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei naiset kaipaa elämäänsä välttämättä miehiä ja seurustelua, kun oppivat jo lapsena, että miehen voi korvata vaikka limaklöntillä. :)

Itse koin kenittömyyden ja siihen liittyvän torjuvan ilmapiirin niin, että "sellaiset asiat" ei sopineet meille, oli hävettävää.

Ja kyllähän äitini (itse 1. lapsen 17-v saanut, kouluttamaton) muisti syyllistää jo 8-vuotiasta ja kuvaili "likaisia ja sairaita tyttöjä, jotka polttaa tupakkaa ja käy discossa - niillä on poikaystäviäkin!". Sanomattakin selvää, että olen säikähtänyt ja estoinen hermokimppu.

Vierailija
164/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

barbin mies oli lentäjä ja ei koskaan kotona

Vierailija
165/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä. Omistin muutaman barbin, mutta en juuri koskaan leikkinyt niillä. Sen sijaan leikin prätkähiirillä, rakensin niille talon ja käytin sisustuksena kaikkea barbien tavaroita. :D Barbie keittiö oli liian iso että olisin sen kalusteita voinut kunnolla käyttää, mutta ruuat ja lautaset kyllä oli käytössä.

Vierailija
166/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.

Kaikkien näiden vuosien jälkeen itse ainakin koen olevani helpottunut tästä keskustelusta, koska luulin että oltiin kaverin kanssa ainoita, joiden barbeilla oli vähän hmm...erikoiset leikit. Muistan kun kaksi muuta meidän kaveria oli kerran leikkinyt hänen kanssaan, ja toinen kauhisteli miten outoa oli kun tää rupesi jotain se ksileikkejä pitämään. Itsehän en voinut muuta kuin hymistellä vieressä että "no onpa tosiaan".

Vierailija
167/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.

Kaikkien näiden vuosien jälkeen itse ainakin koen olevani helpottunut tästä keskustelusta, koska luulin että oltiin kaverin kanssa ainoita, joiden barbeilla oli vähän hmm...erikoiset leikit. Muistan kun kaksi muuta meidän kaveria oli kerran leikkinyt hänen kanssaan, ja toinen kauhisteli miten outoa oli kun tää rupesi jotain se ksileikkejä pitämään. Itsehän en voinut muuta kuin hymistellä vieressä että "no onpa tosiaan".

(Lisäys)

Itseasiassa ainut josta olen järkyttynyt tässä on se, miten monet ovat antaneet barbiensa kajota prätkähiiriin yms. Ei ole käynyt mielessäkään vaikka Keniä ei ollut. Ihan le spoja olivat.

Vierailija
168/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Lisäys)

Itseasiassa ainut josta olen järkyttynyt tässä on se, miten monet ovat antaneet barbiensa kajota prätkähiiriin yms. Ei ole käynyt mielessäkään vaikka Keniä ei ollut. Ihan le spoja olivat.

Hiiriparat

Vierailija
169/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanpunainen Pantteri (Pink Panther) lelu.

Barbien keskuudessa hottis pitkän häntänsä takia jonka kietoi aina valitsemansa onnekkaan daamin lantion ympärille.

Tässä on jotain kiehtovalla tavalla outoa.

Vierailija
170/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Lisäys)

Koska prätkikset on seksikkäitä! Tosin en itsekään tainnut varsinaisesti Barbeille niitä parittaa, koska oma prätkis oli sen verran pieni kokoinen.

Vierailija
171/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään muuta, jolle itselle se Ken oli ensimmäinen "päällä makoilija"? Ai karseeta näitä muistoja! Ja minusta tuli isona sitten häpeilevä ja estoinen...

Juu, kyllähän se näin meni. Varsinkin jos sai lainata kaverin Keniä niin huhhuh, kyllä kaikki mun babrit pääs eroon neitsyydestään. Mutta kyllä minustakin tuli häpeilevä ja estoinen, eihän nuo lasten leikit sitä tarkoita että oot aikuisena sellainen minkälaisia leikkejä lapsena leikit. Leikinhän mä veljeni sotaleluillakin. 

Ja sillä oli jotain hirviölelujakin, en muista enää niiden nimiä, se oli kyllä jokin oma tuotesarjansa siihen aikaan. Se nyt oli vähän sellaista että niillä leikittiin mitä satuttiin saamaan. Ei todellakaan saatu ihan kaikkea lähimainkaan mitä olisi itse haluttu, joten piti vähän soveltaa. Ja hyvä niin. Koska se kehittää aivoja ihan eri tavalla kun joutuu tekemään kompromisseja ja käyttämään mielikuvitustaan.

Sitten meillä oli sellaistakin veljeni kanssa, että ne hänen monsterilelut tuli välillä tuhoamaan mun barbit, mutta osa niistä oli myös niitä jotka halus puolustaa barbeja. Eikä siitäkään tullut riitaa, ainakaan en muista että olisi tullut, voi toki olla että aika on kullannut muistot.

Siitä en oikein tykännyt, kun mun veli värjäsi tussilla barbeille nännit (koska niillähän ei nännejä ollut ollenkaan) ja häpykarvat =D

Se oli kieltämättä "kiva" yllätys kun aloin vaihtamaan vaatteita barbeille ja kaikilla oli yhtäkkiä nännit ja ryijyt, kenellä punaiset, kenellä tummat, kenellä vaaleanruskeat.. Jätkä oli oikein nähnyt vaivaa.

Loistava tarvina.

Hirviölelusta tuli mieleen, että ei ollut meilläkään kaikki inkkarit kanootissa. Barbeja väjyi usein hirviö, joka oli ilmeisesti jokin He-Man maailman hahmoista, sellainen liskomies, jonka kieli tuli pitkälle ulos, kun selästä painoi. Barbit loppupeleissa voittivat liskonmiehen ja tönäisevät esim. kallion kielekkeeltä alas. Kerran barbit laittoivat liskomiehen rangaistuksena nuolemaan barbien peput, kun barbit olivat käyneet kakalla. Barbit eivät valittaneet.

Vierailija
172/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli Ken, ja hänen luonaan joskus leikittiin Barbeilla seksileikkiä salaa heidän isänsä verstaassa. Sisällä ei uskallettu, ettei kukaan näe vahingossa. Löysimme verstaasta tyhjän alakaapin, laitoimme kaverin isän työhanskat sen pohjalle sängyksi ja koristelimme pedin pihalta kerätyillä kukkien terälehdillä. 

Vierailija
173/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatus, ei ollut mitään Kenin korviketta. Miksi ihmeessä olis pitänyt? Ei me ikinä leikitty barbeilla mitään pariskuntaleikkejä. Mitä helvettiä oikeesti... :DDD

Minäkään en muista mitään seurusteluleikkejä, ainoastaan sen että He-Man ja Barbie pani keskenään. Muuta kanssakäymistä heillä ei ollut. Tein barbielle seksiasun sukkahousuista, kun niistä kuulsi kivasti läpi.

Vierailija
174/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis en minä enää ole järkyttynyt, vaan nauranut hulluna näille kertomuksille barbieiden seksielämästä. Kunhan kuvasin omia lapsuudenaikaisia fiiliksiä. Ehkä olin jotenkin kehittymätön, kun ei seksileikit tulleet mieleen.

Vierailija
175/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut Keniä, mutta niitä Cindyn ja Daisyn miehiä oli muutama. Isoveli kaverinsa kanssa teki joskus jäynää ja muutti minun ja kaverini barbileikin orgioiksi. Siellä oli nuket kokonaan ilman vaatteita tai housut alhaalla ja helmat korvissa panemassa eri asennoissa. Olisin ehkä voinut traumatisoitua tästä, mutta sen jälkeen aina kaverin kanssa leikkiessä barbeilla oli kilttiä seksiä peiton alla ja kun leikin yksin, villejä ryhmä-s&m-touhuja.

Vierailija
176/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi hyvä munkki ja lähikaupoissa myytiin miespuolisia halpis-barbikopioita. En enää muista tuotemerkkiä, mutta kyllä ne miehestä kävivät vaikka vähän juntin näköisiä ja isopäisiä olivatkin barbieen verrattuna. :)

Vierailija
177/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ollut Keniä, mutta niitä Cindyn ja Daisyn miehiä oli muutama. Isoveli kaverinsa kanssa teki joskus jäynää ja muutti minun ja kaverini barbileikin orgioiksi. Siellä oli nuket kokonaan ilman vaatteita tai housut alhaalla ja helmat korvissa panemassa eri asennoissa. Olisin ehkä voinut traumatisoitua tästä, mutta sen jälkeen aina kaverin kanssa leikkiessä barbeilla oli kilttiä seksiä peiton alla ja kun leikin yksin, villejä ryhmä-s&m-touhuja.

Tämähän se olikin! Näitä oli meilläkin 2kpl. Hauskaa oli se, että naamoissa oli persoonallisia piirteitä.

Vierailija
178/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotta sitten oli demin keskustelupalstalla pitkä ketju otsikolla ”Barbien salattu elämä”. Ihmisten jutut lapsuutensa barbieleikeistä olivat aivan mahtavia, niin mielikuvitusrikkaita, sairaita, hulluja. Ah..kunpa olisin ottanut ne kommentit talteen. En muista enää yksityiskohtia.

Vierailija
179/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Action-man ja prätkähiiri-figuurit seukkasivat barbieni kanssa.

Vierailija
180/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä sen verran, että ei se pelkkää heterotouhua ollut, vaan ne miehet teki joskus junan, vaikken aivan taatusti tiennyt mistään sellaisista hommista.