Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Minulla oli kyllä Ken, mutta se ei koskaan päässyt Barbien poikaystäväksi. Barbiella oli omat kaverit ja Ken piti kauppaa tai teki muita sivurooleja.
Meidän leikeissä kaverin kans toistui Dallasit ja Dynastiat, miss suomi-kilpailut, naapurien kännidraamat ym. Kaverilla oli kaks Keniä ja toinen oli aina juoppo räyhääjä, joka kuseskeli ja haastoi riitaa. Välillä kuoltiin ja herättiin taas henkiin. Ja kun kaveri sai sen raskaus-barbin, niin sehän sai lapsia ties kelle. Välillä avaruusolennon näkösiäki. Mutta ne 5markan barbit oli kauheita. Ne, joita voitti esim. jossain tivolissa narunvedossa. Niitä ei saanu taivutettua istumaan hevosen selässä.
Isoveljen pumpattavaa barbaraa, jolle laitoin porkkanan...
Mulla oli äidin matkamuistonukkeja pari kpl, jotka toimivat Kenin korvikkeina :D
Leikkasin yhden tummahiuksisen Barbien hiukset lyhyiksi, joten hänestä tuli Ken...
Vierailija kirjoitti:
Äidin vanhaa dildoa.
Barbie tykkää isosta.
He-man, siitä johtuu varmaan ettei tavallisilla vilttiketjumiehillä ole mahdollisuuksia :(
Vierailija kirjoitti:
Off topic
Ken-nukkeja on nykyään aika monenlaisia tarjolla, mutta suurin osa on "ro dull is te ttu ja".
On ollut työ ja tuska löytää ns. valkoisia Kentsuja.
Juu, en osta mustaa keniä ainoaksi miesbarbiksi keskelle 30 valkoisen naisnuken laumaa. Ei vaan tunnu oikealta.
Itsellä oli halpa, kevyt ontto miesnukke ja Malibu-Ken. Arvatkaa kumpi näistä oli aina luuseri. :)
Vähän toivoin joskus että olisi Ken, mutta oikeastaan sitä ei tarvinnut leikeissä erityisesti.
Barbien luojan mukaan Ken ei ollut Barbien poikaystävä, vaan veli.
Tuhkimon prinssi (Tuhkimo taisi olla Petra nukke) oli eka mies, mutta sain pian sporttisen Kenin jolloin prinssi jäi toimittamaan yleisen tollomiehen roolia. Ken oli usein isosiskon idiootti poikaystävä. Vasta myöhemmällä iällä päätyi isäksi. Isosisko olikin siveä pihtari, joten Ken sai nukkua vain sohvalla. Leikkien pääroolissa oli esiteini Skipper, joka hoiti eläimiä ja ajoi mopolla.
mun barbit olivat lesboja. rumin barbi oli ahdistelija, joka yritti aina iskeä kauniita, ja sai litsarin naamaan.
Tarvitsin leikkeihin prinsessa Jasmineksi Aladdinin, mutta virallista nukkea ei löytynyt. Aladdinin osaa esitti siis musta poikavauvanukke. Kyllin lähellä :'D
Meillä on 2 Ken-nukkea, mutta lasteni leikeissä Barbie on yleensä naimisissa Stormtrooperin (Star Wars) kanssa.
Mun barbeilla ei ollut poikaystäviä. Olin kai niin pieni silloin, etten kai tiedostanut että barbeilla olisi pitänyt olla poikaystäviä. Enemmän olin kiinnostunut tekemään barbeille vaatteita itse.
Minun Barbilla oli sätisfaijjeri, eikä hän tarvinnut poikaystävää.
Minulla oli enemmän Bratzeja kuin Barbeja, mutta ennen kuin sain surffitukkaisen Blainen niin nuket eivät vain seurustelleet. Ei käynyt mieleenikään, että olisivat olleet keskenään. Myöhemmin ostin omilla rahoillani yhden Bratz-pojan ja Kenin. Barbit tosin iskivät Bratz-poikaa enemmän kuin Keniä. :D