Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (794)

Vierailija
781/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Keniltä yhtä helppoa repiä pää irti? Vai oliko Ken fyysisesti yhtä tarkka kopio oikeista ihmisistä kuin Barbiekin.

Ei Keniltä lähde pää irti yhtä helposti. Meillä on Ken-nukke tyttärellä ja hän on kokeillut pään irrotusta...

Vierailija
782/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ollut Ken-nukkea aikoinaan eikä muutakaan poikaystävää barbiella, mutta omat tytöt ottivat veljensä mukaan leikkiin actionmanin kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku miesnukke, halpis Ken, en muista nimeä, joka lähinnä toimi autonkuljettajana.

Vierailija
784/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä lapsena mitään poikaystävää barbiella ollut, lemmikkejä, muotia ja juhlimista harrasti ja oli innokas sisustaja (tein itse pahvilaatikosta talon ja sisusteet ja osan vaatteistakin miten osasin, onneksi äidillä oli paljon erilaisia kangastilkkuja).

Vierailija
785/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei tullut mieleen, että Barbie voisi seurustella toisen Barbien kanssa. Niinpä niin. Mistähän tämä kertoo?

Vierailija
786/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi äidin vanhan Ken nuken pää.

Vierailija
787/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut koskaan Barbieta, joten Keniäkään en kaivannut.

Vierailija
788/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni.

T. Jonne the  I n c e l

Vierailija
789/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Barbieni ei tarvinnut poikaystävää.

Se oli lesbo kuten minäkin

t. Ulrika karva p illu

Vierailija
790/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan leikkinyt barbeilla tai muilla nukeilla, ja siskon barbitkin olivat leikeissä meneviä mimmejä, jotka seikkailivat ympäri maailmaa seurustelun tai perheen perustamisen sijaan. Enimmäkseen kuitenkin leikin poneilla ja muilla eläinhahmoilla tai rymysin poikien kanssa metsässä. 

Vierailija
791/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin äiteen dildoja ( oli paljon erikokoisia ) joille puin sadetakkeja....

terv. pikku Mery

Vierailija
792/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytin äiteen dildoja ( oli paljon erikokoisia ) joille puin sadetakkeja....

terv. pikku Mery

Niin minäkin, lisäksi liimasin niille korvat ja vein hiekkalaatikkoon. Myöhemmin niistä kasvoi demarimulkkuja...

Vierailija
793/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbi oli shemalen kanssa.

Vierailija
794/794 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli aina töissä.

Vierailija
795/794 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin miesnuket jäi sosiaaliseksi hylkiöksi eikä lie päässeet edes koskaan seurustelemaan. Keniä ei ollut, mutta oli Winx Clubin Brandon. Brandonilla oli kädessä magneetti, johon sai vaihdettua tilanteesta riippuen joko miekan tai ruusupuskan. Inhosin Brandonia, kun raukalla oli joka suuntaan sojottava puskatukka ja rumat vaatteet, mutta Brandonin mukana tuli keltainen vinttikoira, joka kyllä kelpasi keijutytöille. Tytöt pitivät Brandonin koiran kanssa pyjamabileitä ja miekkakin Brandonilta pöllittiin, kun tytöt taistelivat pahiksia vastaan ja tarvitsivat taikavoimien sijasta raakaa vanhanaikaista väkivaltaa. Brandon itse luuhasi ruusupuskansa kanssa ties missä.

Minulla ja siskolla oli myös Lego Scala -nukkekoteja, ja niissäkin kaikilla perheillä oli pelkkiä tyttäriä, kun sarjan miehet olivat kaikki niin vanhan näköisiä. Jos oli poikalapsi, se oli vauva, mutta mystisesti niistä poikavauvoista ei koskaan kasvanut mitään toisin kuin tytöistä. Myös perheen päänä oli usein sinkkuäiti. Välillä sellaisia lähinnä kotona nysväämistä harrastavia deadbeat-isiä käväisi perheissä, mutta meillä oli niin vähän miesnukkeja ja niin paljon perheitä, joissa miehiä piti kierrättää, että jos jollakulla kaupungin rouvalla alkoi mieli miestä, toisen perheen mies saattoi lähteä ulkomaille livohkaan tai koki jonkun traagisen kuoleman, kuten meni hukkumaan koskeen kalastusteissulla. Meillä oli "hautausmaa" eli kaapin seinässä pieniä muistolappusia kuolleiden nukkehahmojen nimillä, ja se seinä oli täynnä miehiä.